Dzisiaj jest 10 mar 2025, 9:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Magneto.
Post: 05 lut 2011, 19:00 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Witam mam taki problem że w momencie kiedy na tłoku mam martwy punkt szczałka na magnecie nie jest nad impulsatorem i iskra jest nie w tym momęcie co powinna. Mieliście kiedyś z tym do czynienia? Jak to naprawić?




_________________

ZiPp Freed.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 19:01 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A o co chodzi z tym martwym punkcie? Bo nie rozumiem mam podobny problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 19:07 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Martwy punkt to moment kiedy tłok jest u samej góry cylindra czyli moment kiedy powinna pojawić się iskra.




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 20:11 
*

Rejestracja: 20 wrz 2010, 20:36
Posty: 54
Pojazd:
też miałem ten problem nie wiedziałem co zrobić to wymieniłem magneto i pomogło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 20:20 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Na pewno pomoże? Może ktoś jeszcze się z tym spotkał?




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 13:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
a nie ścięło ci klina ma wale ?? bo to jest chyba jedyna opcja ze przesunął się zapłon




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 14:36 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A czy bez magneta wgl by była jakaś iskra czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 14:46 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Dokładnie to w GMP, czyli górnym martwym punkcie. Kąt wyprzedzenia zapłonu to chyba coś około 15*. Więc w momencie, gdy tłok jest w GMP strzałka powinna być o tyle stopni obrotu wału za impulsatorem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 18:57 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A jak rozpoznać zepsute magneto?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Jest jedno miejsce na magnecie (wybrzuszenie), które powoduje styczność z taką niby kulką (niewiem, jak to się fachowo nazywa) i produkuje iskrę. Zepsute magneto może mieć za małe to wybrzuszenie lub poprostu potłuczone magnesy. Tyle ode mnie, jakby coś było nie tak, to poprawiajcie! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 23:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
P Y T H O N pisze:
które powoduje styczność z taką niby kulką

Nic się tam nie ma stykać!
W grę wchodzą tylko i wyłącznie uszkodzenia mechaniczne, które nietrudno zauważyć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 18:10 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Fraz jest cały, nie wiem o co chodzi.




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:20 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
a ja mam pytanie czy kabel czerwony od statora to jest podlaczony gdzies w iskrowniku czy tylko od statora do cewki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
w magnecie nie ma co się psuć chyba że magnes ukruszony albo skrzywione jest całe jak zapłon jest przestawiony to jedyna opcja że klin ścięło




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy