Dzisiaj jest 22 wrz 2024, 8:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2011, 9:43 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 15:26
Posty: 5
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Witam wszystkich forumowiczów. Zwracam się do Was o pomoc i mam nadzieję, że znajdziecie chwilkę wolnego czasu dla mnie.

A teraz do rzeczy.
Posiadam Aprilię RS 50 rok 2001. Kłopot w tym, że ją strasznie muli i gaśnie gdy się zagrzeje, a na dodatek "chlapie" olejem na tłumik z cylindra. Na początku myślałem że poszedł jeden z pierścieni, więc rozebrałem, ale pierścienie, tłok i cylinder są w niemalże idealnym stanie. Potem kombinowałem z pompką oleju (znalazłem śrubkę chyba od regulacji oleju w mieszance), bo myślałem, że jest za dużo oleju w paliwie i muli Apke, ale ku mojemu rozczarowaniu nic to nie dało. Proszę o wyrozumiałość i z góry dziękuje za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 10:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2010, 13:40
Posty: 155
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd:
Jeżeli do paliwa nie lejesz oleju, to musisz wyregulować gaźnik bo jest zbyt bogata mieszanka i za duzo oleju dostaje. Może to też być uszczelka wydechu - zobacz w jakim jest stanie




_________________

SUZUKI SV650S- YOSHIMURA POWER
PEUGEOT XP6 CUSTOM
Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 17:59 przez Lubcio4, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 10:34 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 15:26
Posty: 5
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Na gaźniku nie mam regulacji, jedynie mogę dyszami, ale w tamtym sezonie normalnie chodził. A może to być przez to że wymieszałem oleje do mieszanki?? (niebieskiego Elfa i zielonego Husqvarna)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 14:30 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
tak . Jak zmieszałeś oleje to mogło się coś takiego zrobić .




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Lubcio4 pisze:
Jeżeli do paliwa nie lejesz paliwa

Moze byc o zmieszanych olejow ale czy taka roznice by robiło ze olej jest w tłumiku
A jak nie to ,to moze pierścienie przepuszczają


Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 17:56 przez kawojdi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 18:45 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 15:26
Posty: 5
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Pierścienie nie przepuszczają, są czyściutkie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Poszedł ci Simering w cylindrze tam jest od wydechu.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 1:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przyczyn może być wiele między innymi to : Simering od strony sprzęgła, zacina ci się ssanie i jak się zagrzeje to nie chce chodzić , uszkodzona uszczelka od wydechu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy