Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2011, 13:59 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Witam
Mam do Was pytanie, otoz czy podczas pomiaru kompresji brak gaznika, YPVS, wydechu, filtra itd. ma jakis wplyw na wynik?
W obecnej chwili DT, stoi w piwnicy, a raczej jej czesci. Zostawilem jedynie silnik w ramie, nie mam mozliwosci odpalenia, z przyczyn wiadomych (brak gaznika, filtra itd.). Czy pomiar na takim silniku, ktory jest zimny bedzie wlasciwy? Wkrecilem manometr w miejsce swiecy i po ok. 3-4 kopnieciach doszedlem do ok. 6-6.5Bar. Test nie zdany, czyli tlok do wymiany. Jednak jest ale..., moto mialo robiony remont ok. 5-6tys. temu takze kompresja powinna byc jeszcze na dobrym poziomie. Dlatego tez kieruje do Was pytanie z pierwszej czesci tematu :)
Dzieki serdeczne za odp i pozdrawiam ;]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 14:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Żeby uzyskać prawidłowy wynik mierzy się na otwartej przepustnicy - pomyśl dlaczego.
Silnik musi dostać mieszankę żeby coś sprężyć inaczej zawsze będzie fałszywy wynik.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
jak będziesz mierzył kompresje bez gaźnika to może ci wyjść trochę większy wynik pomiaru bo silnik dostaje więcej powietrza niż przeleci przez gaźnik. krótko mówiąc wynik będzie nieprawidłowy




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:51 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
a przede wszystkim pomiar powinno się robić na rozgrzanym silniku "!!"




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 23:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Prawie 10tyś po remoncie wyszło mi 9atm. Najdokładniejsza wyjdzie na rozgrzanym silniku z odkręconą do końca manetką gazu.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 8:38 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
No nic to dodalem sobie jedynie dodatkowej roboty. Trudno i dzieki za odp :) pozdR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy