Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 23:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2011, 11:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Witam
Mam bardzo dziwny problem z swoją katana. Otóż bardzooo ale to bardzo dużo pali na 2 litrach paliwa zrobiłem może z 7-8 km. Z początku myślałem że paliwo gdzieś wycieka więc wymieniłem wężyki ale nadal jest to samo...pomimo że układ paliwowy jest szczelny...jest jaszcze jeden dzwiny objaw skuter bardzo słabo jedzie kiedy założony jest filtr powietrza, gdy go ściągne jeździ już normalnie i dobrze, z odpalaniem także nie ma problemów... co może być nie tak ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 12:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Za duża dysza,zepsuty zawór membranowy,zła regulacja gaźnika..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 12:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Dysza jest 68 więc nie taka duża...właśnie też myślałem że zawór jest padnięty ale płytki są jeszcze w dobrym stanie i nie ma wielkich prześwitów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
nynek pisze:
nie ma wielkich prześwitów.

Przez te niewielkie prześwity mi też dużo jadł. Zdejmij płytki i umyj je w rozpuszczalniku dokładnie przecierając , tak samo umyj reszte zaworu. jeżeli jest taka możliwość to zmień strony płytek i sprawdź czy przerwa jest.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 10:10 
*

Rejestracja: 02 lut 2011, 7:49
Posty: 34
Pojazd:
Ja przy gaźniku 12 miałem dysze 62 :) możesz spróbować jeszcze odwrócić membranki może pomoże ale najlepiej zmień cały zawór koszt zapewne około 30zl..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 10:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Membranki już odwracałem i jest jeszcze gorzej. Mam jeszcze takie pytanie czy płytki membrany od minarelli będą pasować do katany, bo nigdzie nie moge znaleźć do morini?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 11:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Raczej będą pasować, ale niech sie inni wypowiedzą ;)

P.s A nie lepiej kupić cały zawór RMS ?
http://www.sklep.s-x-t.pl/zawrmembranow ... -1476.html <--- Coś takiego ;)




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D


Ostatnio zmieniony 10 lut 2011, 11:13 przez Karol34424, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 11:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Porównaj kształt to będziesz wiedział.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 14:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Wymieniłem zawór i nadal to samo :evil: skuter nie chce się wkręcić na obroty do tego zaczął strzelać z tłumika...Wymieniłem świece, wyczyściłem gaźnik,filtr powietrza,regulowałem na wszystkie możliwe sposoby i nic....
Macie może jeszcze jakieś pomysły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 16:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Może zapomniałeś nalac oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 16:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Może zła przerwa na świecy i strzela.
Albo z modułem coś / cewką ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 17:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Może być coś z cewką , fajką , świecą lub przewodem . Ostatni mi też tak strzelał zmieniłem cewkę i jest git.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
No więc chyba macie racje ;d bo pojawił się nowy problem, przestały świecić światła, ja już nie wiem śmiać się czy płakać :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 21:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
coś z elektryką , bierz miernik w rękę i sprawdzaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 16:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 17:14
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
heh ja z Neosem mam tak ,że w pewnym momencie zaczął mi palić 8l/100km a wymieniony ma tylko wydech i wario... powinien spalać 4l max, cały zawór na nowy wymieniłem, wyregulowany gaźnik, nie łapie lewego nigdzie... męczę się już z tym od zeszłego sezonu i nikt nie może mi pomóc :)




_________________

SPRZEDAM YAMAHA NEOS ! STAN IDEALNY !
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2033672#2033672 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2011, 18:16 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
No siema wam..
MAm ten sam problem w katance ;/
napisz do mnie na gg to Ci powiem co i jak razem cos zaradzimy 21330306
prosze adminow o nie usowanie tego posta..
zapraszam wszystkich uzytkownikow katan na strone http://www.suzuki-katana.pl




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 6:46 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
sprawdzić należy jeszcze stan pierscieni...
Na duzych obrotach moze byc nie szczelne
u mnie jest tak ze powyżej 40 dopiero zaczyna duzo palić (bardzo duzo)




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 18:49 
*

Rejestracja: 25 cze 2011, 18:31
Posty: 7
Pojazd:
siema. sorry że odkopuje ale mam taki problem.
dzisiaj kupiłem mój pierwszy skuter tgb akros tec i gdy kupiłem był pełny bak, zrobiłem 25 do 30 km i już jest rezerwa.
nie znam się na skuterach. mógłby mi ktoś wytłumaczyć co mogę zrobić??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 19:55 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
no to masz ten problem co ja mialem w katanie (no nadal jest)
membramki sprawdz i uszczelniacze...




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy