Dzisiaj jest 12 lut 2025, 6:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lut 2011, 23:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 23:31
Posty: 15
Lokalizacja: WuWuA
Pojazd:
Marka: Kymco
Model: Super 9
Rok produkcji: 2007
Przebieg: +/- 12k
Silnik: SH10DA-00
Tuning mechaniczny: BRAK
Tuning optyczny: BRAK
Dodatki: podgrzewane manetki z pełną regulacją, audio ukryte w schowku na tunelu środkowym

Potrzebuje porady co zrobić z tą maszynką żeby zaczęło to wreszcie jakoś latać. Co mnie w tym momencie irytuje? Brak mocy w przedziale 40-60km/h po zhamowaniu i słabe przyspieszenie 0-80km/h (chociaż z tym ostatnim nie jest źle w porównaniu do innych skuterów biorąc pod uwage fakt iż rolki są do wymiany).

Zaczynamy od tłumika... standardowo NEXT-R gdyż zostane przy 50ccm. Dlaczego? Ano dlatego że spalanie na poziomie 5-7 l/100km to jak dla mnie przerost formy nad treścią. Chyba że ktoś zaproponuje zestaw bazujący na 70ccm ze spalaniem 3-4 l/100km gdyż to jest mój podstawowy wymóg.

Czy coś dorzucić do samego tłumika na początek? Skuter ma mi służyć do jazdy po miescie czyt. dojazdy do pracy, znajomych i w celu załatwienia wszelkich spraw a w weekend wylot poza miasto na odległości 50-70 km. Z racji mojego wieku i tego że już pracuje od dłuższego czasu to o kasie nie rozmawiajmy.

Z góry dzięki wszystkim za cenne rady i wskazówki oraz wszelką pomoc.
Maciek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 6:45 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Law_PL pisze:
standardowo NEXT-R gdyż zostane przy 50ccm


Ja na twoim miejscu kupił bym yasuni z/r ( nie pamiętam dokładnie który) od p/g przerobił mocowanie do tego jakiś wariator malossi lub hebo

do tego można założyć jakiś cylinder sportowy Cylinder Airsal [ Sport 50ccm i wyregulowanie go na seryjnym gaźniku choć przy tym może lecz nie musi wzrosnąć spalanie




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 10:05 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
załuż next-r do tego malossi multivar i będzie elegancko chodziło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 12:29 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
kowal_KV_2T pisze:
załuż next-r


yasuni mocniejszy

ps
kowal_KV_2T, postaraj się pisać po polsku albo instaluj mozille




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 13:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Ja Ci proponuje tak:
Yasuni R od p/g , Tecnigas RS70
Gaźnik 17,5 Dellorto do tego seria filtr. Nie żaden stożek.
Wariator: polecam Polini, naprawdę godne polecenia przy 50 jak i 70-siątce.

Jeżeli inne podzespoły są w nie naruszonym stanie to ok, nie trzeba wymieniać. Stwierdziłeś, iż nie chcesz, aby Ci palił te 5-7l, więc Ci podałem optymalny tuning, co do spalania, podałem taki gaźnik, a nie inny. Czemu? Bo seryjny gaźnik potrafi łyknąć 5l przy lekkiej mechanice, po prostu są niewypałami. Akurat ja mam Stage6 19 i o dziwo potrafię zejść przy spokojnej jeździe do 4l.
Oczywiście dolicz do tego rolki, sprężyny, sprężynki.
Jak sprzęgło, dzwon i pasek, nie są zużyte, nie ma potrzeby wymieniania. :wink:


Ostatnio zmieniony 11 lut 2011, 13:24 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 15:22 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
lakii123 pisze:
kowal_KV_2T pisze:
załuż next-r


yasuni mocniejszy

ps
kowal_KV_2T, postaraj się pisać po polsku albo instaluj mozille


sorki ale pisałem to w szkole i trochę sie spieszyłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 18:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 23:31
Posty: 15
Lokalizacja: WuWuA
Pojazd:
Polecacie Yasuni który niby dykowany jest pod 70ccm, to dla czego nie RS II ?
Ponoć też da się go wyregulować przy 50ccm.
Pytam bo nie chce mi się bawić w przerabianie wole kupić gotowca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 8:54 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Law_PL pisze:
Pytam bo nie chce mi się bawić w przerabianie wole kupić gotowca.


z tym nie ma dużo roboty a efekty są bardzo dobre

i zgodzę się z tym co napisał tomcioS9, z takimi częściami będziesz miał bardzo dobre przyspieszenie i v-max




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 22:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Law_PL, Ja miałem RS II przy 50cc i wariatorze Hebo NG i po kolei przerabiałem skuter (gaźnik itd.) i nie mogłem go dobrze wyregulować, cylinder nie miał dobrej kompresji. Odczuwałem to tak jakby wydech był głodny wysokich obrotów, a dla cylindra było za "wysoko" i tylko krzyczał a nie "działał". Po prostu osiągi fajne, ale przy RS 70 przy serii osiągniesz więcej, a przy Yasuni R myślę że jeszcze troszkę więcej. :)
To ja tak się na ten temat tak wypowiem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 10:44 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
jeszcze zostaje rs70 jest trochę słabszy od rs2 i dużo słabszy od yasuni r




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 10:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 23:31
Posty: 15
Lokalizacja: WuWuA
Pojazd:
Jednak zdecyduje się na next-r gdyż nie mam czasu na przerabianie i szczerze powiem to nawet nie mam na to chęci :) Wole poprostu gotowca. Jeszcze pozostaje wariator. Standardowy dylemat pomiędzy multivar a speed control. Narazie nastawiam się na ten pierwszy gdyż przeraża mnie 'dziura' pomiędzy 40-60 km/h o której pisze sporo osób w speed control. Na korzyść tego drugiego przemawia mniejsze spalanie.
W związku z tym pytanie czy z tą dziurą to prawda i drugie czy jak dobrze myśle że jak przy multivar dam nieco cięższe rolki żeby się wysoko nie kręcił to spalanie też będzie mniejsze z nieco słabszym przyspieszeniem ale napewno lepszym niż seria?
Potwierdźcie lub wyprowadźcie mnie z błędu :)

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 16:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Proponuję wario Hebo:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 23:31
Posty: 15
Lokalizacja: WuWuA
Pojazd:
a ja chciałbym uzyskać odpowiedź na pytanie a nie propozycje innych wariatorów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 17:30 
*

Rejestracja: 16 sty 2011, 16:40
Posty: 94
Pojazd:
Wario też polecam hebo. Jak chcesz to mam na sprzedaż w bardzo dobrym stanie wydech tecnigasa next-r pisz gg.4446470




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 18:25 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
ogólnie wszyskie wariatory firm malossi polini hebo stage 6 są bardzo dobre i porównywalne ze sobą wię wybór nalezy do ciebie




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
lakii123, tak muszę Ciebie poprawić

Cytuj:
wariatory firm malossi polini hebo stage 6 są bardzo dobre i porównywalne


Ja i moi koledzy z doświadczenia wiemy ze jedno tutaj nie pasuje. A dokładniej Malossi. :) Przy nim jest niewielki efekt, przy Hebo i Polini(szczegolnie Polini) jest konkretny przyrost osiagow :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:14 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
ogólnie chodziło mi że po markowych wariatorach są efekty a po podróbach niema albo są słabe




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 23:31
Posty: 15
Lokalizacja: WuWuA
Pojazd:
Witam potrzebuje pilnej odpowiedzi.
Kupiłem już tłumik i nie moge odkręcić jedenj śruby, tej na wahaczu, w związku z tym pytanie czy to jest lewy gwint ? W sumie nie powinien bo śruby z zestawu wszystkie mają prawy.

Niestety dopiero w pon będe miał lepsze klucze bo dziś mam tylko torksa na sztorc a nie pod kątem :/ i nie idzie tego odkręcić a próbowałem różnymi sposobami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 15:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
wiem o którą śrubę Tobie chodzi. Są z nią problemy, bo trzeba mieć ten klucz specyficzny. :) A odkręcasz normalnie w lewą stronę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 23:31
Posty: 15
Lokalizacja: WuWuA
Pojazd:
No to w takim razie musze czekać :)

Dzięki za odp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy