Dzisiaj jest 21 sie 2025, 11:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2011, 16:05 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
Jak poznać, że wata w siliencerze jest przepalona? Kupiłem używkę zx'a i po założeniu pluje olejem a mój stary wydech nie pluł nie jest to wina gaźnika i paliwa. Czy może to być wata?




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Najlepiej rozkręć i zobacz :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2010, 11:23
Posty: 192
Pojazd:
Jak pluje to znaczy że gaźnik źle wyregulowany nie żadna wata itp. Założysz nową, pojeździsz przez jakiś czas, nasączy się i znów będzie pluło.




_________________

Wykonuję polerkę Gaźników (w środku i na zewnątrz), klamek hamulców, ogółem wszystkich drobnych metalowych/aluminiowych elementów skuterów. Wycinam dowolne wzory w plastiku i metalu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 17:24 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
to teraz mam tylko gaznik wyregulowac czy ta wate tez zmienic?




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 17:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Wate zmień :D




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2010, 11:23
Posty: 192
Pojazd:
Najpierw gaźnik później wata.




_________________

Wykonuję polerkę Gaźników (w środku i na zewnątrz), klamek hamulców, ogółem wszystkich drobnych metalowych/aluminiowych elementów skuterów. Wycinam dowolne wzory w plastiku i metalu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Gdy wata jest przepalona,to skuter będzie pluł olejem..Wiem na swoim i znajomych przykładzie..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
czego ma pluć olejem ?? jak będzie za bogata mieszanka to też będzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:16 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
mi sie wydaje ze poprzedni wlasciciel dawal za duzo oleju i wata przesiąkła :/




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
belchatowianin, wata przesiąkła?Gdyby dawał tyle oleju aby wata miała przesiąknąć
to by mu skuter ledwo chodził..I dymił jak lokomotywa..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:22 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
i tak właśnie jest :D dymi jak h***j :P a ja mieszanki nie robie tylko sam robi




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 20:22 przez belchatowianin, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2010, 11:23
Posty: 192
Pojazd:
Olej podawany jest przez dozownik? Jeżeli tak to tylko i wyłącznie regulacja gaźnika, bo skąd do k...urczaka nędzy miałby się wziąć olej przy dobrze wyregulowanym gaźniku?




_________________

Wykonuję polerkę Gaźników (w środku i na zewnątrz), klamek hamulców, ogółem wszystkich drobnych metalowych/aluminiowych elementów skuterów. Wycinam dowolne wzory w plastiku i metalu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 22:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Lepiej żeby pluł olejem niż ma się zatrzeć.Chociaż jesteś pewny że masz dobre smarowanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
matjag556 pisze:
Lepiej żeby pluł olejem niż ma się zatrzeć.Chociaż jesteś pewny że masz dobre smarowanie.

Nawet nie o to chodzi, przy seryjnym wydechu niemalże nie widać tego oleju co wylatuje, natomiast jak ma się już tuningowy to widać jak cholera. I gadanie że za bogata mieszanka jest bzdurą- ja regulowałem na wszelkie sposoby, skuter idealnie chodzi a dalej pluje olejem na wydech. Ja tam się tym nie martwię, codziennie po jeździe po prostu trzeba wytrzeć wydech. Ale jak wiadomo, olej nie ma właściwości takich aby silnik go przepalił tak jak benzynę.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 10:35 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
no właśnie nie mogę wyregulować dobrze gaźnika mam dysze 60 seria była 58,5 i seryjny filtr ze zwężką, jak się zagrzeje to muli strasznie aż tak buuu, bu bu bu i dopiero jedzie:/:D




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 10:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Mi też muli i tak po 5 sec ma kopa... też olejem pluje troche...;/ Tłumik nowy Tecnigas Trek. Przebieg ma: 2km...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy