Dzisiaj jest 02 lis 2024, 20:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2011, 13:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Otoz mam taki problem z gaźnikiem Bo nie wiem co gdzie podłączone ma byc , Mam wezyk od wachy i oleju podłączony .

I mam 2 wyjście taki same (tyle ze sa po obu stronach gaźnika ) jedno idzie na sam dół gaźnika a drugie gdzie powinno iść???
( w internecie wyczytałem ze jest to od podgrzewania mieszanki ) .

Dodam ze jak odkręcam kranik choćby na rezerwę to leci z tej 1 która nie jest podłączona czy może te 2-wie powinny isc w trójniku i na dół do gaźnika ?

gaźnik to mikuni rozmiar gdzieś 17,5 - 21mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 13:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
a nie jest to czasem od nadmiaru ?




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 13:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
myślę ze nie Ponieważ jak napisałem wcześniej jak kranik na pozycje rezerwa to zaraz leci ciurkiem z tamtą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 15:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Być może pływak się zawiesił a wiem ,że są w gaźnikach wyjścia odpowiadające za zawieszenia się pływaków i właśnie wtedy wylewa się z jakiegoś wyjścia




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 20:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Raczej tez tą opcje wykluczam Chodź postaram w czasie obejrzeć pływak . Od czego idzie te drugie wyjscie ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Poprzedni post pisałem tydzień temu albo grubiej wiec napisz pod spodem .
(Dodaje ze nie bede zasmiecał forum tylko napisze tutaj)

1.Chce abyście Mi podpisali co idzie do ( 1 ) zdjecia nizej? Oraz poco jest ta dzwignia ( 2 na zdjeciu ) pisze na niej choke

2. Oraz ten precik (tez zdjecie nizej) rozbierałem gaźnik i było luzem było to w komorze pływakowej ? Czy on jest potrzebny czy nie ??

3. Jaki mam rozmiar mam gaziora wymiary :
-przepustnica 23
-króciec 24
-filt 31

Acha dodam ze potrzebuje odpowiedzi na wszystkie pytania nie tylko na 3 (ale tez prosze o pomoc w 3)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sorki za jakosc fotek nie miałem niczym lepszym fotek zrobic


Ostatnio zmieniony 25 lut 2011, 21:02 przez kawojdi, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 9:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Ta dźwignia to ssanie miałem taką w Suzuki Smx50.Do pierwszego nie jestem pewien ale wydaje mi się ,że chodzi tutaj o wyjście na wężyk od dozownika.Łatwo to sprawdzić iż po drugiej stronie tzn w środku tam gdzie wchodzi przepustnica powinna być taka malutka dziurka którą właśnie olej się wlewa.A rozmiar gaźnika powinien być napisany może masz gdzieś przybrudzone właśnie te cyfry.Większość gaźników ma napisane rozmiar.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 10:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
No dobra jest to ssanie reczne . Ja myślę ze 1 jest to podgrzewanie gaźnika tylko w głowicy mam zaślepione i co z tym teraz zrobic ?? Watpie ze jest to od tozownika bo tam juz mam zajęte wejsca .
wojak, ale dz
Czekam. na dalsze odpowiedzi to postu z fotkami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 17:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Jeżeli masz podgrzewany ten gaźnik to zaślep go tak samo jak zrobiłes to w głowicy ( zrob z rurek zamknięty układ ;] ). Czesto są to dwie rurki obok siebie, u mnie zdjecia nie działaja to Ci nie powiem.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 17:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Siema ja mam motorek jak kolega i mam tak, że od chłodnicy idzie w strone pompy przewód, a od niego wychodzi jeden cienki i jest to chyba podgrzewanie gaźnika. czy pozbycie sie tego nie polepszy chłodzenia ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 23:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Jak ci idzie jakaś rurka od przwodow chłodzenia do gaźnika to mozesz byc niemal pewny ze to właśnie to. Niemal wszytscy po odłaczeniu tego ogrzewania nie widza różncy ;] Jak i w chłodzeniu, jak i w spełnianiu swej pierwotnej roli. Ja tak samo ;]




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ok Dzięki to zostawie to jak to nic nie da . a znacie sposob na polepszenie chłodzenia ? bez wymiany chłodnicy ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Odpowiedni plyn chłodzniczy, dobrze odpowietrzyć, ogolnie dbac o dobry stan układu ( czy termostat dobrze przepuscza ). To ogrzewanie mozesz wywalic jak masz okazje, bo kiedys sie zapomnisz, wyciągniesz gaźnik i płyn chłodniczy zacznie cie uciekać. Decyzja należy do ciebie




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
marcinek pisze:
k Dzięki to zostawie to jak to nic nie da . a znacie sposob na polepszenie chłodzenia ? bez wymiany chłodnicy ?

Mozna dac jakis wiatraczek duzo pomaga w chłodzeniu . Jesli juz nie masz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 11:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
NIe nie mam :) wiatraczka. dzieki za podpowiedzi. będe kombinował żeby polepszyć chłodzenie .
Cytuj:
Mozna dac jakis wiatraczek duzo pomaga w chłodzeniu . Jesli juz nie masz
czy wiecie jak podpiąć taki wiatraczek ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 14:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Mozna np na krotko pod akumulator, jak nie zostawiasz gdzies na odludziu ( co by ci ktos nie rozładował akumulatora ), albo kombinuj ze stacyjka ;]




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 18:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Duzo osob bierz komputerowe sa one pod 12v . Co ja bede ci opowiadał poczytaj o prosze
http://www.yamaha-tzr.eu/zrob-to-sam-f1 ... t4219.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Dziękuje




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy