Dzisiaj jest 04 mar 2025, 16:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2011, 18:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Problem jest jak w temacie. Skuter nie odpala na zimnym silniku... Jak dostanie pod swiece to od dotyku... Na ciepłym zero problemu, gdy uda sie go jakoś odpalić...




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 18:40 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lut 2011, 12:03
Posty: 145
Pojazd:
witaj w klubie




_________________

Mojja Apka--->looknij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 18:48 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pierwsza opcja to walnięte ssanie.Druga regulacja zaworów (o ile to silnik 4T) trzecia słaba kompresja. :wink:




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 18:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
luzik1, To ja poproszę o wypisanie mnie :D


Mate57, ssanie działa, 2t, kompresja jest, bo jak odpali to ma mega moc . :) co jeszcze?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 19:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
zawór membranowy nieszczelny




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 19:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Hmmm no w sumie możliwę... I wtedy nie odpala na zimnym, a na ciepłym bez problemu?


EDIT. A jak zawór jest nieszczelny, to może mieć problem z zassaniem paliwa z baku do gaźnika?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 19:26 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 19:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
tak też działa zima na moto jeśli stoi w temp jak na dworze. jeszcze regulacja gaźnika :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 19:46 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 14:04
Posty: 29
Pojazd:
GAŹNIK PRZECZYSC jesli nie robiłeś tego . To jest podstawa przed rozpoczęciem sezonu ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 19:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Cytuj:
jeszcze regulacja gaźnika

Może to nie główna przyczyna,ale warto to zrobić.Były takie czasy ,że jeździłem prawie 30 dni dzień w dzień rano i za każdym razem były problemy z odpaleniem.Wyregulowałem gaźnik idealnie,i nawet przy -10*C odpalał za pierwszym razem :wink:




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Teraz tak... Mój młodszy brat który lubi "bawić się w mechanika" przekręcił śrubki w gaźniku...! W ogóle tego nie zauważyłem ! Obroty wykręcone prawie na maxa a paliwo wkręcone prawie na max. Zrobiłem 3 obr na obrotach i 3 obr na paliwie <takie ustawienia byle tylko odpalił> i od 3 kopa odpalił... Więc to chyba było to co?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:07 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Tak :lol:

Wisnia1504 pisze:
Obroty wykręcone prawie na maxa


Przez to gasł :wink:

Wisnia1504 pisze:
a paliwo wkręcone prawie na max.


I go zalewało / nie dostawał powietrza

No i problem z głowy :wink:




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ok, jeszcze jutro dam znać jak wyreguluje i coś było by nie tak . :)



EDIT. A tak apropo zaworku. Mam delikatne prześwity... Jak spojrze od środka to widać minimalny prześwit przy płytkach... Do wymiany koniecznie?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 21:35 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 10:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 21:49
Posty: 177
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Może go delikatnie przez to zalewać ale jak jest okej to nie wymieniaj ;)




_________________

setup mojego aeroxa:

-stage6 streetrace 70/ stage6 racing 70
-wał Top Racing Evo NG
-wariator polini speed control
-tłumik metrakit hand made
-sprzęgło malossi fly
-dzwon stage6 wingcooler
-gaźnik dell'orto 19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 10:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Pisz w odpowiednim dziale!
Co do prześwitów to odwróć płytki, powinno pomóc.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 13:44 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lut 2011, 12:03
Posty: 145
Pojazd:
taaaaa ja miałem taki przesswit na płytce jedej ze palec sie miescił niewiem czemu tak wykrzywiło.też mam lekkie teraz przeswity i tez mi niechce odpalac;/




_________________

Mojja Apka--->looknij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 20:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Dziś chciałem wyregulować gaźnik. Pierwszy problem był z odpaleniem... Masakra, ale opalił. Potem ciągle gasł, i przy ruszaniu już robił buuuu....

Jeszcze na dodatek dziwnie ma z obrotami... Ustawie wysokie gaśnie niskie też gaśnie... A czasami jest ok i chodzi z 10 sekund super a nagle jak bym zapłon wyłączył gaśnie...




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 20:26 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy