Dzisiaj jest 14 lis 2024, 4:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lis 2010, 19:04 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Witam
Od dłuższego czasu w moja Vitalka przygasa na obrotach od 4000rpm do 5700rpm. Po odpaleniu na zimnym silniku trzeba "pomachac" manetką aby się troche rozryszał. Jak jadę na ok5000rpm i nie zmieniam prędkości to gaśnie tak jakbym wyłączył stacyjkę- buczy, złapie na chwilkę znowu buczy. O dziwo jak rozkręce pow. 6500 to rozpędza się dobrze i właściwie dopiero wtedy da się jechać. Nawet jak silnik się rozgrzeje to gdy jade na np 5200 to przymuli i przygaśnie.
Setup to Tecnigas Next-r i obecnie rolki 4,5g. Do tej pory były 6g i natych i na tych tak samo przygasa. Dopiero jak załapie te 6500 to pięknie ciągnie. Wiem, że Nex-r lubi te 7tys ale nie powinien na mniejszych gasnąć. Stawiam na rozregulowany gaźnik bo trochę przy nim grzebałem. Dodam, że świeca nie jest za czarna, ani za biała. Spalanie ok 3,5l/100.
Zmieniałem dyszę na odblokowaną (85) lecz niec się nie zmieniło prócz spalania, więc zmieniłem na oryginalną. Przed tymi operacjami spalanie potrafiło zejść poniżej 3l/100 też na next-r. Ale teraz po tych nieudanych zabiegach mam te same osiągi ale spalanie wyższe i jeszcze przygasa.

P.S gaźnik regulowałem wg poradników z forum, lecz nie uzyskałem pożądanego efektu.

Prosze o pomoc. Z góry dziękuje za pomocne odpowiedzi.




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 19:26 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
miałem podobne objawy w mojej s9 dopiero jak wymieniłem świece cewkę i moduł ustąpiły
tobie radze zacznij od świecy najlepiej irydowej




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 19:30 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Kupiłem niedawno nową świece ok 600km temu oryginalną NGK BR8HSA jak dobrze pamiętam. CO do irydowej to może znasz jakiś zastępczy model jej i mniej więcej ile może kosztowac. Jakbyś mógł to daj link na str gdzie taki irydowy zamiennik można dostać.

A ile miałeś km przejechane jak wymieniałeś to wszystko?




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 20:28 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Model Irydu to BR8HIX kosztuje ok 42-69zł
http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... IX&order=p

na serii 5500km a na tunie coś ok 100km




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044


Ostatnio zmieniony 24 lis 2010, 20:29 przez lakii123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 10:41 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
może gaźnik ci sie zabrudził albo tak jak mówisz jest rozregulowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 16:59 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Kurde teraz to nawet niemam jak poregulować ani co, taka pogoda ładna :D Dzięki za link. Jak będzie pogoda sprzyjac to pdreguluje go troche i zobaczę jak jeździ. Co do zabrudzenia to małe szanse bo go czyściłem całkiem niedawno włącznie z czyszczeniem filtra.

Może ktoś podać jakie ma ustawienie śrubki od mieszanki w Vitalce tzn ile obrotów od zakręconej. W serwisie mówili że ok. 1.5 ale jak tak ustawiłem nie było wcale lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 18:02 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Witajcie
Trochę późno pisze i niewiem czy ktoś odpowie. Ostatnio objawy wcześniej omawianego muła i przygasania się pogłębiły, więc obstawiałem: pęknięte pierścienie, albo walnięty zapłon tak jak u lakii123. Odkręciłem wydech i zajżałem do cylindra (wiem, że takim sposobem moge se zobaczyć tyle co przez dziurke od klucza albo mniej) tłok na boku nie jest usmarowany pierścienie z tej widocznej strony wyglądają ok, ale wiem też że na podst takich obserwacji nic nie można zakładać( a tak nawiasem pytając w którym miejscy najczęściej pękają pierścienie, czy niema na to regóły?).
Zostawiając wnętrze silnika w spokoju zamieniłem cewkę od S8 i jakąś tam poprawę odczułem, więc zamówiłem nowy moduł i cewkę: http://sklep.motor-land.com.pl/p-3208-m ... -vitality/
i http://sklep.motor-land.com.pl/p-4336-c ... mance-gy6/
ale dalej przygasa i muli a dokładnie jak ruszam to idzie dość ładnie ale po kilku sekundach "jazdy" zaczyna przygasać jak się zatrzymam i dodam ponownie gazu to gaśnie trzeba troche poczekać az pochodzi na wolnych i powoli dodac gazu. Prędkość max to 30 km/h i ok 5500obr/min.
Ma ktoś jakiś pomysł co może pomóc. Czy niska temperatura czyki ok -8 mogła tak negatywnie wpłynąć na pracę silnika?


Z góry dzięki i Pozdrawiam SJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 18:34 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
SJ pisze:
Czy niska temperatura czyki ok -8 mogła tak negatywnie wpłynąć na pracę silnika?


temperatura ma bardzo duży wpływ na prace silnika w szczególnosci jak rególujemy na temperatoże dodatniej a jezdzimy na ujemnej to wtedy jest inna gęstość powietrza.

SJ pisze:
( a tak nawiasem pytając w którym miejscy najczęściej pękają pierścienie, czy niema na to regóły?).


na to niema żadnej regoły pękną gdzie chcą sprawdż kopresje odkcająć swiece i zatykając to plcem kopnij albo pokręć rozrusznikiem jak mocno odskoczy to dobrze jak w ogóle to cylinder

SJ pisze:
jak się zatrzymam i dodam ponownie gazu to gaśnie trzeba troche poczekać az pochodzi na wolnych i powoli dodac gazu. Prędkość max to 30 km/h i ok 5500obr/min.


teraz mam tak samo tylko prędkość ok 80 więc czekam do wiosny jak bedą temperatury powyżej 10 i zabieram sie za rególacje gaznika




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 19:27 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Zatykając palcem ciężko mi jest określić czy dobra czy zła kompresja. Wykombinuje miernik i wtedy sprawdze. lakii123 dzięki za odpowiedź.
Nie pozostaje mi nic innego jak poczekać do wiosny:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
A gdzie tankujesz paliwo?? Myślałeś o tym? Ja zalałem raz chrzczone to też się mulił... jak zalałem shell to wyszystko ustąpiło... spróbuj innego paliwa zalać może Ci pomoże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:07 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
tankuje na Orlenie jednym i tym samym cały czas. Wkurza mnie już ta pogoda, wyjechać niemożna bo zaraz palce z zimna odpadają:D Najpierw sprawdze kompresje jak kolega wyżej radził, jak bedzie ok to regulacja gaźnika, sprawdzenie nieszczelności, jak kompresji niema(odpukać) to nowy cylek ew szlif(ile może szlif kosztować i nowy tłok? Jak mam 10tys km to łożyska też zmieniać na wale?) cylek myślałem Airsal sport 50 rozsądna cena i myśle że jakość. Chociaż wolałbym jescze na tym kilka tys nabić;P
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
W sumie na twoim miejscu jak bym miał cylek do wymiany to bym kupił Airsala 70ccm. Więcej pali, łożyska trzeba zmienić... ale za to mocy zyska :P:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:41 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Ale na 50 też troche da, 50 jest tańszy, nie trzeba zmieniać gaźnika i next-r przy 70 chyba troche za słaby czyli dodatkowe koszty, a tak kupuje 50 za ok 250 za druche 250 malossi multivar i mam ok 95km/h i wystarczy mi. Dzięki za porady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 8:41 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
adam998z pisze:
W sumie na twoim miejscu jak bym miał cylek do wymiany to bym kupił Airsala 70ccm. Więcej pali, łożyska trzeba zmienić... ale za to mocy zyska :P


do tego cylinda trzeba miec dobry osprzęt tak jak kolega wyżej mówi co z tego że jest mocny jak inne częsci bedą go ograniczac




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 8:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Cytuj:
250 malossi multivar i mam ok 95km/h i wystarczy mi. Dzięki za porady.


Za bank przy next-r i multivarze nie dobijesz do tej prędkości, zapewniam Cię. Vitalka ma krótsze przełożenia, jak na powietrzaka przystało, na dodatek, że masz jeszcze 50cc.

Sprawdź membrany, wyreguluj gaźnik, zmień świece na nowy sezon, wszystko jest szczelne.?


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 8:49 przez kEru!, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 9:56 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
musze sprawdzic kolektor dolotowy bo na silikon składałem ale powinno byc dobrze. To przy multivar airsal sport 50 i next r jaka moze byc predkosc max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 12:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2010, 17:43
Posty: 131
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
80-85 ale za to jaki bedziesz mial boski start ;]. Kolega ma airsal 50 ;]




_________________

Kymco Vitality + Tecnigas Next-R
Sprzedam oryginalny wydech od kymco Vitality przejechane 3700km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy