Dzisiaj jest 10 mar 2025, 11:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Zink87, Po co się wtedy pytasz jak ludzie mówią ci prawdę a ty i tak wiesz lepiej.Ja przy 2 barach miałem pierścień połamany i w ogóle nie chodził... Więc nie wierze że przy 2 barach on chodził 90 km/h. To jest wręcz nie możliwe...




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 17:38 przez radi95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 18:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
niech ci bedzie a pro po zasad dwosowow to karzdy kto chodzby miał motorynke to powinni wiedziec o co biega ale niech ci bedzie nie mam zamiaru sie klucic jak dziecko tylko chce rozwiązać problem bo ze skuterami dopiero am pierwszy raz doczynienia
a jesli chodzi o podlewanie cylka benzyna albo traktowanie plakiem to po prostu mnie to rozwala
bo paliwo powwino swoja droga dojsc a nie jakies doktorskie sposoby




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zink87 pisze:
podlewanie cylka benzyna albo traktowanie plakiem to po prostu mnie to rozwala

Przecież możesz zrobić remont i nic takiego nie będziesz musiał robić. A odpalić potrzebujesz chociażby dlatego, aby dobrze zmierzyć ciśnienie.
Silnik skuterowy "trochę" różni się od motorynki, chociaż wg mnie jest "łatwiejszy".




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Booyaka, Jest dużo łatwiejszy:) Przy rozpoławianiu itp




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Booyaka, niby czym się różni wyglądem ? hah
Oby dwa silnika są bardzo proste jak budowa cepa.., w motorynce masz jeszcze skrzynie biegów :wink:
W skuterze masz wariator pasek i inne pierdoły..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Yakuza, mowisz proste jak budowa cepa wiec opisz tego cepa sa proste jak tak jak dla mnie czy dla ciebie lub kogos kto mial znimi wieksze doczynienia znam takich co prostych zeczy nie znaja i te silniki to czrna magia dla nich




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 21:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Niby proste, a jednak rzadko kto potrafi to porządnie złożyć, bez użycia młotka.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 23:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Zink87, a co niby trudnego jest w takim silniku ?.., jak się ma pojęcie to zrobi się wszystko ;)
Złożyć taki silnik to istna przyjemność tylko trzeba mieć odpowiednie klucze, sprzęt oraz chęci :wink:

Booyaka, rozkręcić i złożyć, trzeba się dobrze przypatrzeć na początku roboty jak to było zrobione i gitara :P To tak jak z długopisem.

Zink87, jakieś postępy w pracy ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 23:26 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Yakuza masz rację sam pierwszy raz silnik rozkładałem i składałem, gdybym od razu miał wszystkie potrzebne narzędzie etc.to bym wszystko w moment zrobił, a tak to kilka dni. Bo pierw ściągacz magneta trzeba było dorobić potem nie miałem nasadek itp....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 17:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
no wlasnie dla nas jest prosty ale dla kogos kto ma pierwszy raz z nim kontakt raczej nie zabardzo i a postepy z moja maszynka narazie stoja bo czekam na zawor mebranowy bo bedzie we wtorek chyba bo dzis mial byc ale nici




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 10:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Zink87, Spokojnie ja też myślałem tak zanim pierwszy raz rozpołowiłem silnik, myślałem że to czarna magia itd, ale przekonasz się że to nie jest trudna rzecz.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 11:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
a czy ja tu mowie o sobie ze to czarna magia czarna magia to bylo dla nie na poczatku rozebrac silnik od vectry b 1.6 16v i złorzyc
a jesli chodzi o squtra to jednak kompresja bo ledwo do 4 bar dochodzi




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością


Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 14:37 przez Zink87, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy