Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2011, 23:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Siemaa. Mam taki dziwny problem. Kolega mówi ze zatarty cylek ; // Jak odpale Apke to pierwsze co to chodzi na bardzo duzych obrotach tak przez 5min, a potem takie normalne/słabe i jak dodam gazu to nie reaguje czasem, ale bardzo rzadko. Jak jade na prosej to tam jest lekki muł przy 70, i ciągnie równo do 100km licnzikowego oczywiście ;) No a czesto sie zdarza ze jest start dobry do 50, od 50 do 70 muli go, albo w ogóle nie przyśpiesza, no i jak dojdzie do tych 70km/h to jest but do 100 ;D A z drugiej strony jak sie jedzie z pasażerem to 50 i nic wiecej, i pod góre słabnie ;/ Nie wiem co sie dzieje, kolega mówi ze jest przytarty cylek. Mi sie zdaje ze go przylewa na gaźniku (gaźnik chiński) nie da sie tego gaxnika wyregulowac, bo jest tylko srubka do regulacji obrotów ;/ Więc miałem okazje kupić gaźnik Arreche 17,5 i kupiłem z ssaniem Dellorto ;D Jeszcze nie założyłem go ;P
Powiedzcie czy Apka jest zatarta, czy to wina gaźnika ? Dodam ze odpala od tyka jak sie przejedzie z 1km ;)

Z góry dzięki bardzo ! ;)




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 23:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Na zimnym masz problem z odpalaniem ? Jaki kolor świecy ? Zmień gaźnik (bo możliwe że to przez niego)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2011, 23:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Karol34424 pisze:
Mi sie zdaje ze go przylewa na gaźniku (gaźnik chiński) nie da sie tego gaxnika wyregulowac, bo jest tylko srubka do regulacji obrotów


Kolejny znawca który nie umie znaleść śrubki od regulacji powietrza w gaźniku :mrgreen: :mrgreen:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 1:19 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
jeżeli chodzi o ten gaźnik z allegro do katany to właśnie tam nie ma śruby podobno. Słyszałem że coś pod tym dekielkiem jest ale nie wiem wątpię




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
szymonkopa pisze:
Kolejny znawca który nie umie znaleść śrubki od regulacji powietrza w gaźniku :mrgreen: :mrgreen:


Przydomek "znawca" do mnie nie pasuje, bo sie na gaxnikach nie znam szczerze mówiąc. :) A co do tego gaźnika, to tak mi sie wydaje ze nie ma regulacji powietrza, ale nie wiem ;D Więc mówie wypowiedzcie się a nie od razu jakieś mądrowanie ze strony niektórych..




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2011, 17:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
szymonkopa pisze:
Karol34424 pisze:
]

Kolejny znawca który nie umie znaleść śrubki od regulacji powietrza w gaźniku :mrgreen: :mrgreen:


następny znawca

śrubą od mieszanki dobierasz ilość paliwa do powietrza bo powietrze jest stałe ! :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 6:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Scratch pisze:
bart1aerox100 pisze:
śrubą od mieszanki dobierasz ilość paliwa do powietrza bo powietrze jest stałe ! :P :twisted:


Kolejny znawca.

Śrubką od mieszanki regulujesz przepływ powietrza do mieszanki bo paliwo jest stałe !!!

/24h/


Chłopie zamilcz :lol: :lol: :lol: Niby jak się reguluje tą ilość powietrza? Zatyka otwór ? :D Nie znasz się, a wszędzie starasz pomóc. Do książek!


Oczywiście że śrubą od mieszanki regulujesz ilość paliwa, ilość powietrza jedynie za pomocą filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 15:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Dobra dobra, wyluzujcie :) CO powiecie o MOIM PROBLEMIE ? Jest możliwośc ze jest zatarty ?




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 15:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Cytuj:
Dobra dobra, wyluzujcie :) CO powiecie o MOIM PROBLEMIE ? Jest możliwośc ze jest zatarty ?


Karol34424 pisze:
jak dojdzie do tych 70km/h to jest but do 100



Sam sobie odpowiadasz na pytanie - nie.


Karol34424 pisze:
Full seria + Laser X-pro ; PP


Jaki jest stan rolek/paska? Zmieniana centralka? Coś innego kombinowane?

Takie objawy(muły) dają zużyte rolki, zużyty pasek może je jeszcze tylko spotęgować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
psikus pisze:
Jaki jest stan rolek/paska? Zmieniana centralka? Coś innego kombinowane?


No rolki nie są kwadratowe, ale jak wyjme z wariatora to takie opiłki lecą ze środka waria...




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 21:10 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:04
Posty: 91
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd: TGB 303
A jeszcze sprawdź czy nie masz progów na wariatorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 22:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Karol34424 pisze:
psikus pisze:
Jaki jest stan rolek/paska? Zmieniana centralka? Coś innego kombinowane?


No rolki nie są kwadratowe, ale jak wyjme z wariatora to takie opiłki lecą ze środka waria...


Ale były zmieniane wraz z tłumikiem? Seryjne mogą być po prostu za ciężkie co powoduje muły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 10:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Nie, no byłt wymieniane na 100%. Ale to juz robil mechanik, wiec nie wiem ile gram...




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy