Dzisiaj jest 26 lis 2024, 0:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2010, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2009, 13:33
Posty: 72
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Witam. Postaram się opisać jak złożyć sprzęgło (silnik am6).

Co potrzebujemy:
Obrazek

Pierwszym krokiem jest włożenie podkładki (zwróć uwagę na kształt podkładki)
Obrazek

Następnie włóż podkładkę (zwykłą)
Obrazek

Włóż kosz sprzęgłowy
Obrazek

Włóż podkładkę (taka gruba)
Obrazek

Następnie włóż wewnętrzny kosz sprzęgłowy.
Obrazek

Kolejnym krokiem jest włożenie podkładki (Zwróć uwagę jaką i w jakiej pozycja ma być włożona)
Obrazek

Zakręcamy śrubę i zabezpieczmy ją:
Obrazek

Wkładamy tarcze sprzęgłowe (naprzemiennie czyli zaczynają od tej z "korkiem" później metalową)
Obrazek
Obrazek

Wkładamy popychacz.
Obrazek

Zakładamy tarcze dociskową (zwróć uwagę jak jest włożona)

Źle
Obrazek

Dobrze
Obrazek

Zakręcamy sprężyny dociskowe. Dokręcając sprężyny pamiętaj o kolejności (dokręcamy je po przekątnej):
1 2
3 4
Najpierw zakręć 1 o jeden obrót potem 4 następnie 3 i 2.
Obrazek

Później wkręcamy śrubę (Skończ wkręcać gdy śruba dotknie popychacz żadnym śrubokrętem, gdyż wtedy mogło by nam "niewysprzęglać")
Obrazek

I skontruj ją nakrętką.
Obrazek

*Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, zdjęć, grafik, kodów html i innych zawartych na stronie www.forum.mieloch.pl formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione.


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 21:19 przez dzartek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
no po prostu MIODZIO, wielkie dzięki :mrgreen:




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2010, 19:28 przez gibol1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Jeżeli nie macie kasy na nowy olej kładziemy motor na bok i okręcamy wtedy olej nam nie ucieknie i za oszczedzimy troche $$




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 8:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2009, 20:16
Posty: 16
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Te śruby od kosza sprzegłowego (jest ich 4) To trzeba dokrecac z jaka sila? Tyle ile sie da śrubokrętem??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2009, 13:33
Posty: 72
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Drowzee pisze:
Te śruby od kosza sprzegłowego (jest ich 4) To trzeba dokrecac z jaka sila? Tyle ile sie da śrubokrętem??


Do samego końca ile się da




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
chciałbym dodac tyle tylko ze tarcz i przekladek metalowych nie powinno sie wkladac na odwal sie. owszem ulozenie tarcz nie ma znaczenia, ale przekładki metalowe powinny byc ustawione wypustkami co 120 stopni. tyle mialem do dodania ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 8:06 
*

Rejestracja: 03 sty 2009, 12:22
Posty: 2
Pojazd:
Ostatni miałem właśnie problem ze złożeniem sprzęgła więc artykuł się przyda napewno ;]

Morrogh pisze:
chciałbym dodac tyle tylko ze tarcz i przekladek metalowych nie powinno sie wkladac na odwal sie. owszem ulozenie tarcz nie ma znaczenia, ale przekładki metalowe powinny byc ustawione wypustkami co 120 stopni. tyle mialem do dodania ;]



Racja przekładek byle jak nie wkładamy, trzeba odpowiednio tymi wypustami poukładać i właśnie miałem problem bo nigdzie nie było o tym mowy jedynie w serwisówce pisało coś o 120 stopniach lecz po oględzinach przekładek wywnioskowałem, że były one ułożone co 90 stopni i są 4 przekładki więc wypusty są poustawiane jak na tarczy zegara na godzinie 12, na 3, na 6 i ostatnia na 9 więc myślę, że takie ułożenie jest dobre i sprzęgło chodzi jak talala :)

Tarcza dociskowa również ma oznaczenie jak i kosz sprzęgłowy aby ją w odpowiedniej pozycji ustawić ale b.dobrze, że takie fotki się pojawiły jak powinna wyglądać po włożeniu :wink:

Dla mnie bomba!

pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 7:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 14:29
Posty: 1
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd:
Instruktaż extra ale mam pytanie nie ma tam mowy o przekładkach chodzi mo konkretnie o te tarcze :

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 7c78e6910f

a tutaj wlasnie sa w zestawie jakies przekladki podpowiedzcie mi o co tu chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 14:15 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:16
Posty: 14
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle
Pojazd:
mam pytanie jakie sprzeglo kupic so xp6 taz zeby chodzilo jak ta lala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 17:17 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
dzartek, poradnik bdb tylko ja teraz składam sprzeło i czy nie trzeba ustawiac kosza sprzegła?? bo śłyszałem ze sa jakies przeciwagi? jak dobrze nałozyc ten kosz sa tam jakieś znaki




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Ostatnio zmieniony 25 paź 2010, 21:44 przez wisnia1995, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
Dodam tylko ze w Silniku derbi (u mnie) sprzegło wyglada troszke inaczej a mianowicie ten popychacz jest troche inny.




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 14:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Morrogh pisze:
chciałbym dodac tyle tylko ze tarcz i przekladek metalowych nie powinno sie wkladac na odwal sie. owszem ulozenie tarcz nie ma znaczenia, ale przekładki metalowe powinny byc ustawione wypustkami co 120 stopni. tyle mialem do dodania ;]

Jakieś zdjęcie? Bo na tamtych sie dopatrzeć tego nie moge




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 19:19 
*

Rejestracja: 17 lut 2011, 19:14
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
W którą stronę odkręca się nakrętkę kontrującą? bo mam problem z jej odkręceniem, normalnie lewy gwint czy prawy? i macie jakiś ściągacz to jej odkręcenia bo gdy próbuje odkręcić to kosz mi się rusza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Sproboj nałożyc klucz i uderzaj w klucz młotkiem, mimo ze sie kosz rusza. Mnie sie tak udało ;] A gwint jest chyba normalny tzn prawy




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 20:00 
*

Rejestracja: 17 lut 2011, 19:14
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
normalny jest lewy :? ale jak moge uderzać młotkiem skoro kosz się rusza w rezultacie koło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 17:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
tez myslalem ze to bez sensu ale sie udało ;] Chodzi o zerwanie momentu śruby, czy jakoś sie to tak nazywało. Masz zadziałać jak pneumat. A jak nie to podfrun do jakiejs wulkanizacji, o ile masz możliwość




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 18:56 
*

Rejestracja: 17 lut 2011, 19:14
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
no tak ok, ale w końcu w którą stronę odkręcać, bo jak będę w złą stronę krecił to jeszcze pogorsze sprawe...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Dokreca sie go jak normalną nakrętke. Czyli odkreca w lewo z tego co pamietam




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 10:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
EnzO_CK pisze:
Dokreca sie go jak normalną nakrętke. Czyli odkreca w lewo z tego co pamietam

x2

podjedź do warsztatu niech ci strzelą pneumatem bo ja bedziesz uderzał młotkiem w te śrubkę to możesz uszkodzić wałek w skrzyni lub nakrętkę




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
ja tą nakretke uskodziłem i jeżdziłem za taką chyba z 2h bo taka jakaś płaska była i do tego na inny gwint, albo grubozwojowy albo cienkozwojowy, nie pamiętam już jak to u mnie było. A odkręcało się normalnie w lewo




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy