Dzisiaj jest 06 lut 2025, 4:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Laser X-Pro
Post: 19 lut 2011, 8:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Siema.
Zakupiłem Laser X-Pro do serii... Teraz nie wiem jak go wyregulowac, zeby chodzil tak jak powinien.
Aktualnie mam rolki 8.4g dość zjechane, przybierają kształt trapezu...
Od 20km/h dostaje duzych obrotow i dostaje "papcia" i tak leci do V-MAx, ale... Gdy puszcze gaz miedzy 25-50km/h i zaczynam sie rozpedzac od 30km/h to ma mula i od 55km/h dostaje "papcia".

Jakie rolki, docisk i sprezynki ?
Planuję rolki dać z 7.5g/7.0g, ale nie wiem jak z V-Max'em po daniu nizszych rolek, teraz idzie mi tak 86 i gasnie.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 10:42 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 23:24
Posty: 62
Pojazd:
mam katane serie z laserem i też miałem muła takiego jak ty ze jak sie rozpedził i jak sie pusciło gaz i pozniej dodało to taki muł ze ho ho, ale wystarczyło że zmieniłem rolki z 6.2g na 4g i elegancko sie rozpedza teraz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 11:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
A jaki V-Max masz i przebieg ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 13:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
puchu11, No dobra, ale jaki masz skuter? Domyślam się że Katane/ Aprilie SR - to są skutery z nowszymi typami Morini i mają po prostu lżejsze rolki w serii.
KaaC, Daj rolki lżejsze o ~2 gramy i zobacz jak Ci będzie szedł, dociskowa trochę twardsza niż w serii i twarde sprężynki, na redukcje tej "pupci" :roll: .


Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 18:52 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 14:59 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 23:24
Posty: 62
Pojazd:
no mam katane w nowej budzie ( 2003r chyba) i v max z samym laserem miałem 65km/h a po załozeniu wariatora Top racing 72 po prstej a z gorki 75( wiecej juz nie da rady bo przelozenia blokowane)

przebieg to 20tyś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 16:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
KaaC,
nie dawaj twardszej centralki bo to co pisze PlastusR50X, to już się może pomieszać wszystko.
jak pisałem żebyś dał rolki 6.5 - 7 gram to Ty PlastusR50X, pisałeś że będą za lekkie ? :shock:
a teraz chcesz mu doradzić rolki o 2g lżejsze i centralkę twardszą to to będzie jeszcze gorzej, ale nie, oczywiście najazd na mnie musiał być.
Zrób KaaC, po mojemu i nie bedziesz żałował.
Rolki kup 6.5 i 7 gram a jak będą za ciężkie to wtedy centralkę twardszą tylko z mielocha dedykowaną morini bo te +22 czy inne dla minarelli to miększe albo podobne jak seryjna TGB.

Sprężynki niebieskie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, po pierwsze nie "pisze" tylko napisał- poprawna polszczyzna się kłania.
Po drugie zmień dilera. Po trzecie masz kompleksy hehe.
KaaC, Sam zdecyduj, czy wolisz opcje bajkopisarza z katarem kolumbijskim czy człowieka, który miał ten wydech i sam go idealnie wyregulował. :wink:
Serdecznie pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
PlastusR50X, To mow jaka masz regulacje jakie sprezynki, docisk, rolki jakie firmy, mam 210zl na regulacje sprawdze obydwie, przeciez zawsze mozna sprzedac ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 22:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
KaaC, Na Twoim miejscu kupiłbym Rolki 7g 17x13,5 np. Top Racing, dociskową 22% Top Racing do Minarelli/ China 2T, Sprężynki sprzęgła Hebo Hard. Dysza 2/3 jednostki większa od seryjnej + wyjęcie zwężki w filtra powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 23:44 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 18:20
Posty: 189
Pojazd:
A właśnie czy ta zwężka w filtrze powietrza daje coś ? jak się ją wyciągnie ? :)




_________________

Nie wiesz ? nie gadaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 8:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
PlastusR50X, Dysze mam 60 rozwiercona (od poprzedniego wlasciciela sie dowiedzialem, ale jakims ostrzem wiec nie wiadomo na jaka ja rozwiercil)

Dlaczego sprezyna "China" i dlaczego do Minarelli ? 22% to ile jest docisku ? Jak oryginal w TGB ma 45kg.

Ta zwężka w filtrze jak wygląda ?
Do tego jak daje gaz, to tak mocno buczy jakbym polowe filtra sciagnal...

P.S: Polamaly mi sie zabki od wiatraka przy wariatorze... Czy bedzie pasowal oryginalny wiatrak od Minarelli ?

P.S 2 : Sprezyna Top Racing 22% ma 45kg czyli tyle samo docisku...
A Co powiesz na Hebo 90% 55kg docisku?

Wczoraj wracalem z dziewczyna jak pojezdzilem troche wjechalismy na gorke nie mocno spora i byl problem... Skuter buczal w Ch..uj 43km/h... pod 7k obrotow nie chcial wejsc a od tamtych sie rozpedza szybko w uj....




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 9:03 przez KaaC, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 10:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
KaaC pisze:
Skuter buczal


Sprawdź wszelkie połączenia filtra z gaźnikiem, gaźnika z króćcem.. Mi się nawet ta guma od seryjnego filtra przetarła pod kuferkiem, była spora dziura i czasami różnie ciągnął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 10:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
KaaC, więc kup 63.

Ponieważ silniki China 2T są to silniki bardzo zbliżone do Minarelli, i mają ten sam rozmiar sprężyny dociskowej, pasuje ona również do TGB.

Nie pamiętam jak wygląda, jak rozbierzesz filtr to chyba się domyślisz o które chodzi :wink: .

Nie będzie psaowac, ponieważ stracisz zbierak kickstartera.

Przepraszam, wprowadziłem w błąd- miałem dociskową Top Racing 30% dedykowaną do silnika Minarelli.

Nie rozumiem Twojej końcowej części posta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 19:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Scratch pisze:
Rolki kup 6.5 i 7 gram a jak będą za ciężkie to wtedy centralkę twardszą tylko z mielocha dedykowaną morini bo te +22 czy inne dla minarelli to miększe albo podobne jak seryjna TGB.


PlastusR50X pisze:
Na Twoim miejscu kupiłbym Rolki 7g 17x13,5 np. Top Racing, dociskową 22% Top Racing do Minarelli/ China 2T, Sprężynki sprzęgła Hebo Hard. Dysza 2/3 jednostki większa od seryjnej + wyjęcie zwężki w filtra powietrza.


Widzisz na czym polega twój problem ?

Co do dyszy jak kupi o 3 jednostki większa i wyjmie zwężkę z filtra to tego nie wyreguluje dobrze, za dużo powietrza będzie dostawał tak czy siak. ja na 70 dyszy wyjąłem zwężkę i było za dużo powietrza także jak już ma to robić to dysza 75-80 ale lepiej to zostawić jak jest.
Po drugie już pisałem o tych sprężynach dedykowanych pod morini,KaaC, oczywiście zrób jak uważasz ale ja bym nie kupował pod minarelli, no chyba że +30 ale na początek zrób jak mówię kup rolki 6.5 oraz 7 gram do centralki seryjnej później kup +15% ale z mielocha dla morini (suzuki) dedykowaną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 21:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, a teraz pochwal Nam się, jak idzie ci regulacja twojego Polini? :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 21:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Scratch pisze:

Co do dyszy jak kupi o 3 jednostki większa i wyjmie zwężkę z filtra to tego nie wyreguluje dobrze, za dużo powietrza będzie dostawał tak czy siak. ja na 70 dyszy wyjąłem zwężkę i było za dużo powietrza także jak już ma to robić to dysza 75-80 ale lepiej to zostawić jak jest.


Nie umiesz regulować ja na 60 bez zwężki wyregulowałem

i na 12mm :lol:

z reszta ta zwężka ile tam masz parę mm dystansu

a Ty sobie już nie poradziłeś

scratch zjedź z tonu bo musisz się jeszcze trochę poduczyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 23:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
na 70 nie wyregulujesz tego idealnie, tym bardziej na 60
Seb mówisz mi żebym się poduczył a Twoja 70cc zbiera się jak moja 50cc seria się zbierała.

PlastusR50X,
Nie muszę ci się spowiadać ale dobra powiem ci gaźnik wyregulowałem na 70 dyszy, wcale nie jest za duża tylko jutro iglicę daje na środek bo mam teraz na 5 ząbku i minimalnie zalewa go.

a napęd ? hmm rolki nie doszły, kamieniami nie wyreguluję tego...
a wgl to:
PlastusR50X pisze:
Scratch, a teraz pochwal Nam się, jak idzie ci regulacja twojego Polini? :lol:

Tak mi trochę wygląda na off-top.

a jeszcze jedno bo zapomnę seb94, czy widzisz gdzieś abym usiłował albo mój post wyglądał tak jak bym go pisał na "uniesieniu" ? bo przecież tylko wyrażam swoje poglądy jak by to ująć ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, ty, minimalnie to pojecie względne chyba :roll: . Czytając twoje posty nie zdziwiłbym się, jakbyś próbował regulowac to kamieniami :lol: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 14:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
minimalnie to nie pojęcie względne bo postoi na wolnych obrotach i troszeczkę muli go, rozumiesz teraz ? daję iglicę na 3 , zwiększam obroty i jest ok...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy