Dzisiaj jest 27 lip 2025, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2011, 17:13 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
Mam problem z dobrym ustawieniem gaźnika bo niby ruszam i idzie ładnie to dojade do np. skrzyzowania i gdy chce mocno przyspieszyc z calego gazu to sie muli i bardzo powoli przyspiesza. Macie jakieś sposoby na regulacjE?




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Rozumiem że gaźnik masz oryginalny (12mm ? 16mm ?)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 20:02 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
seria




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 20:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jaki kolor świecy ? Zwężka z filtra powietrza wyjęta ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 7:59 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
dysze mialem na serii 58,5 a tera wlozylem 60 i nie wyjalem zweżki ale kupie stożek (gabkowy) :PP




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 17:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Z tego co pamiętam to uniwersalna regulacja gaźnika to:
Wykręcenie śrubki od mieszanki o 2,5 obrotu.
Potem regulujesz śrubką od wolnych obrotów i powinno być dobrze

A dysza 60 to będzie za mała do stożka :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 17:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
To wyjmij tą zwężkę i stożek nie będzie konieczny , do stożka będziesz musiał dać dysze około 65-70




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 19:13 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
a czy moj problem polega na regulacji gaźnika?




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 19:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Tak jak wyżej napisałem !!! wyjmij zwężkę z filtra i stożek ci nie będzie potrzebny :P oczywiście + regulacja gaźnika




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Ja dałem dysze 65 i jak wyciągnełem zwężke z filtra to skuter po 40km/h prawie zgasa . regulowałęm na różne sposoby i nic nie pomogło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 20:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
daro45, dysza 65 , z zwężką chodził dobrze? czyli jak się zwężkę wyjmie trzeba dać dysze około 5 rozmiarów większą




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
miałęm dysze 57,5 i zwężke miłem lecz była już troche powiększony jej otwór, gdy wyjołem wcale i dałem dysze 65 to dławi sie po 40km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 20:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
daro45, A jaki był kolor świecy ? może po prostu była za duża ta dysza :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Ty wiesz że nie powiem ci bo wyleciało mi z głowy :/ ale ja zrobiłem inaczej . Zwężke jeszcz powiększyłem i wstawiłem i zrobiłem w filtrze jeszcze jedną dziurke i idzie wszystko płynnie tylko v-max zmalał o jakieś 4km/h :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 17:04 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
jak ci v-max zmalał to troszke wiecej paliwa mu daj




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 9:32 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
daro45, ja włorzyłem do mojego matrixa dysze 75 wyjełem zwężke powietrza i normalnie wyrególowałem bez żadnych problemów




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy