Dzisiaj jest 21 lip 2025, 8:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2011, 0:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Jak według was rozwijać ów setup (setup w podpisie) ? Chodzi mi o kolejność zakupów (docelowo i tak będzie full evo) oraz co da realny przyrost mocy i odczuwalne zwiększenie osiągów .


Na razie mam w głowę 3 opcje na pierwszy zakup tzn.:

-Zapłon (polini) .
-cyl evo (Polini evo - bez wymiany walu ,lub inny na 12mm np: Hebo Manston Revolution ) .
-większy gazior (24-28mm) + mocniejszy wydech (c20+).


myślałem jeszcze o korektorze momentu obrotowego (Stage6 [R/T Torque Boost] ) ,ale puki co skupiałem się na 3 wyżej wymienionych opcjach :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 9:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
zacznij od cyla potem gaźnik, a zapłon możesz zakupić później




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 10:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:45
Posty: 307
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
jak kupi cyl to i wał nie wytrzyma wiec raczej i wal z cylem a do cyla to i gaznik zeby dobrze chodziło i chłodzenie b ylo git




_________________

sprzedam malaguti f12 w calosci , albo na czesci!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 11:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2010, 13:19
Posty: 75
Lokalizacja: WR
Pojazd:
Najpierw to kup Cyl potem Gaźnik i wydech.




_________________

Wykonanie innych elementów z metalu i tworzywa. Cynkowanie, czernienie, <oksydowanie>, anodowanie aluminium w rożnych kolorach. gg 32099088 tel 507511049.
Wykonam crash pady na zamówienie z mocnego i odpornego na ścienianie materiału




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 17:28 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Nie ważna kolejność bo i tak nie zakładałbym wszystkiego po kolei tylko na raz :]. Wał w przypadku minarelli musi być na 12mm przy tak mocnych cylindrach. 10mm nie wytrzyma!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
@Panthelion

To może gazior + wydech (pod racinga mocniejsze podzespoły chyba też będą git :wink: ) ,a potem ewentualnie na raz cyl z wałem ?




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 19:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Moim zdaniem, żeby był sens to zakładać musi być wał,cylinder, wydech i gaźnik z całym dolotem. Zapłon jako tako sobie poradzi. Napęd zostawił bym na później.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Ja to na początku radził bym kupić np. wydech, wał i łożyska jako pierwsze 3 rzeczy :wink:
Później albo od razu jeszcze cały układ dolotowy gaźnik, króciec itp.
Następnie zapłon i dopiero wtedy cylek.
A cylek dlatego na końcu po to aby od razu wykorzystać jego pełną moc no i jak kupisz wcześniej cylek mocny i będziesz jeździł to jego wytrzymałość nie jest taka duża jak tych słabszych i możesz wtedy się mniej cieszyć z jazdy nim :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 18:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Adrian2401 pisze:
jego wytrzymałość nie jest taka duża jak tych słabszych i możesz wtedy się mniej cieszyć z jazdy nim :wink:

Poszukaj tematu, w którym Junior wypowiadał się na temat wytrzymałości wyczynowych cylindrów.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 19:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Mnie sie wydaje ze malo wysilone evo (bez zaplonu ,portingu itp.) wytrzyma duzo dluzej niz te 2 tys. km :wink: imo ...




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
No może wytrzyma, a te nawet 2tyś, km to nie jest mało :roll:
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy