Dzisiaj jest 10 sie 2025, 23:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 gru 2010, 12:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:07
Posty: 16
Lokalizacja: Raczki
Pojazd:
Witam. Posiadam od 3 miesięcy Hondę Tact af16 z 1991r. Jej V-max wynosi 75km/h na prostej. Chciał bym to zmienić i zakupiłem już wydech Giannelli NRX. Po świętach zamówię jeszcze rolki, dysze i przedłużacz amorka. Jak myślicie w co dalej inwestować? ( Nie mówię tu o sprzedaży skuta, bo stary się uparł na ten) A jeśli ktoś wie to:
Jak nazywają się dysze do tej Hondy?
Jaki filtr powietrza wząć?(Siedzi oryginalny i jest wgl do bani)




_________________

Teściowa jest mi tak samo potrzebna jak popielniczka na motorze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 12:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Filtra stożkowego nie bierz, jeśli twój jest brzydki itp. to kup od Aprili SR (minarelli) i przerób mocowanie by znajdował się obok przekładni jak w Aprili. Do tego możesz dać wkładkę Malossi itp. Możesz wymienić jeszcze pasek napędowy (zużyty w jakimś stopniu zaniża osiągi) i zobaczyć do cylindra, jak będzie przytarty czy coś to szlif + tłok albo jakiś lepszy cylinder. Jak masz kasę to zamiast rolek kup wariator.


Jeśli chcesz założyć 70cc lub dalej tuningować to koniecznie zmień zawieszenie przód na lagi i hamulec tarczowy.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 12:16 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:07
Posty: 16
Lokalizacja: Raczki
Pojazd:
Ja jeszcze go nie rozbierałem ale gościu co mi go sprzedawał mówił że mam wariator malossi. A filtr chciałem polini air box czy coś. Pasował by? Albo dajcie link aukcji jaki najlepszy filtr będzie. A pasek będzie siedział polini, już paczka idzie. Thx za pomoc.




_________________

Teściowa jest mi tak samo potrzebna jak popielniczka na motorze.


Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 12:18 przez Daniello, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 12:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Filtr stożkowy do 50cc nie jest dobrym rozwiązaniem ponieważ dostarcza dużo większą ilość powietrza, a w konsekwencji mieszanka paliwowa zubożeje i będzie konieczne zastosowanie większej dyszy i bardzo dobra regulacja. Po takie operacji zyskamy głośniejszą pracę silnika i większe spalanie. Jeśli regulacja będzie idealna to uda nam się zyskać lepszą reakcję na gaz lecz to zazwyczaj efekt placebo lub precyzyjnej regulacji więc efekt byłby taki sam na seryjnym filtrze.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 12:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:07
Posty: 16
Lokalizacja: Raczki
Pojazd:
Aha. Ale chcem zmienić filtr, aby na inny bo ten jest wielki i brzydki. Dysze zawsze mogę zmienić. A przednie lagi to dużo roboty chyba by było, od jakiegoś chinola to wziąć i jeszcze potem przerabiać miejsca itd. Trzeba mieć dużo czasu. Myślę że jak zmienię filtr to potem jedynie cylek i może malowanie i to wszystko. No i zmienić sprzęgło i paski sobie jak bym dużo jeździł.




_________________

Teściowa jest mi tak samo potrzebna jak popielniczka na motorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 12:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:07
Posty: 16
Lokalizacja: Raczki
Pojazd:
A więc tak mam wydech Gianelli NRX i można by było go wstawić do hondy bez przeróbki chyba. Musicie mi pomóc. bo tako:
Ja u siebie mam zły rozstaw szpilek i nie w tą strone co trza wylot czyli powinno być w prawą a żeby było w lewą to bym już na nim jeździł a więc jak cylek bym zmienił i by miał w inną stronę wylot nic by to nie zrobiło i działało raczej nie?




_________________

Teściowa jest mi tak samo potrzebna jak popielniczka na motorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 15:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Musiałem dwa razy to przeczytać by zrozumieć, że nic z tego nie rozumiem...

Porób jakieś zdjęcia.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:07
Posty: 16
Lokalizacja: Raczki
Pojazd:
Chłopaki!!! Jeżeli wy mi nie pomożecie, to już chyba nikt mi nie pomoże ;P
Mam taki problem, nie mogę dobrać sobie cylindra. A więc tak, pomóżcie mi znaleźć cylinder pasujący do Giannelli nrx. I taki żeby pasował do Hondy, bo już nie wiem co robić. Proszę o szybką pomoc... Thx z góry. Będę bardzo wdzięczny jak mi ktoś pomoże ;D




_________________

Teściowa jest mi tak samo potrzebna jak popielniczka na motorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:07
Posty: 16
Lokalizacja: Raczki
Pojazd:
Dobra, inaczej. Jeśli przespawam końcówkę tłumika tą co sie przykreca do cylka... to może mi to pogorszyć siągi czy coś??




_________________

Teściowa jest mi tak samo potrzebna jak popielniczka na motorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Czy dobrze zrozumiałem czy chcesz przyspawać kolanko do cylindra?




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 21:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Pokaz jak tam kolanko wyglada ale mysle ze w ktoryms momencie hlasniesz kolanko org i od wydechu jakiegos tam i przyspawasz




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 18:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:07
Posty: 16
Lokalizacja: Raczki
Pojazd:
Nom kolanko, kolanko ;P A jeśli to dobrze zrobie to nic nie strace na osiągach czy coś? Nie bedzie to przeszkadzało w eksploatacji no nie? Dziex za pomoc ;D



PS
Ja nie chcę przyspawać kolanka do cylka, tylko kolanka tłumików z starego do nowego bo znowego nie pasuje ;D




_________________

Teściowa jest mi tak samo potrzebna jak popielniczka na motorze.


Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 18:45 przez Daniello, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:07
Posty: 16
Lokalizacja: Raczki
Pojazd:
Dobra, już mam plan jak to zrobić :cool:
I jest takie pytanie, jaki wariator polecacie do tego skutera? Rolki 16x13
Interesuje mnie malossi czy polini, żeby dobre przyspieszenie było i v-max się nieco zwiększył :) Czekam na odpowiedzi. :D




_________________

Teściowa jest mi tak samo potrzebna jak popielniczka na motorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy