Dzisiaj jest 01 lis 2024, 14:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lut 2011, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2008, 19:04
Posty: 5
Pojazd:
Mam aprilie mx 50 z wydechem yasuni r2 przelżenia 12:51
Był w niej cylinder oryginalny lecz miał tylko 5 kompresji. Kupiłem zamiennik TEC ALU 50cc trochę mocniejsza.
Teraz mam kompresje koło 10.
Dziwne jest to ze na starym cylindrze szedł na każdym biegu na rezonansie.
A na nowym cylindrze jedzie do 4 biegu z zajebistym przyspieszeniem a na 5 biegu nie chce wejść na rezonans i zwalnia... trzeba redukować.

Co może być tego powodem?

Pomocy chlopaki :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 20:30 
*

Rejestracja: 14 lut 2011, 22:56
Posty: 30
Pojazd:
regulacja gaznika, tez tak mialem jak z zwyklego żeliwnego na alu gialardoni, czy jakos tak ;)




_________________

Był: Cross 110, bashan 200,Yamaha DTX,Aprilia RS125, czas na rakiete! Zilion LC :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Dokładnie tak samo mam u mnie w peugeot xp6. To chyba wina gaźnika bo jak ostatnio się bawiłem to na 5 już jechać ale po jakimś czasie znowu stracił moc i musiałem redukować. Zwiększ dawkę paliwa i odkręć mu powietrza.




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2008, 19:04
Posty: 5
Pojazd:
Chlopaki nie da rady aprilie mx maja gazniki bez obslugowe nie ma srubki od mieszanki, jest tylko wolnych obrotow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 20:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
dysza, a jak nie to zmień gaźnik ;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2008, 19:04
Posty: 5
Pojazd:
dyszy nie da rady tam jest dysza 62 przy gazniku 14mm a jak dasz wieksza np70 to go zaleje zaraz.

Dziwi mnie to bo na nowym cylindrze idzie zajebiscie do 4 biegu a na starym szedl przyzwoicie ale za to do 6 biegu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
ja miałem przy 12mm 85:) Spróbuj dyszę 70 ;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 11:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Przy tych gaźnikach nie można zmieniać dysz musisz niesetety kupić nowy gaźnik odrazu weź z 16mm albo 17,5 poczujesz więcej mocy.




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy