Dzisiaj jest 10 mar 2025, 9:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lut 2011, 12:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
siema, tak jak w temacie. jak to stosować, czym się różnią itd ;) kiedy wkładać miekkie kiedy twarde ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lut 2011, 8:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
mass143 pisze:
siema, tak jak w temacie. jak to stosować, czym się różnią itd ;) kiedy wkładać miekkie kiedy twarde ?




twardsze -kręci wyżej miekkie odwrotnie ja w zestawie z cylindrem dostałem pomieszane jedna twarda druga miękka śmiagało super




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 11:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
raper, Nie do końca tak jest. Już nie pamiętam ile razy o tym pisałem, wystarczy poszukać.
Twarde lepiej pracują przy wysoko strojonych cylindrach. Do serii lepsze będą miękkie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 11:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Booyaka pisze:
raper, Nie do końca tak jest. Już nie pamiętam ile razy o tym pisałem, wystarczy poszukać.
Twarde lepiej pracują przy wysoko strojonych cylindrach. Do serii lepsze będą miękkie.


o to mi chodził,o właśnie




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 16:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Niebede zakładał nowego tematu, żeby nieśmiecić forum. Mam pytanie: W nowych p/g są seryjne wały wzmacniane i czy przy airsialu 70 sportcie mogą być twarde płytki? Bo jeżeli ma krecic wyższe to niechce żeby szczelił wał a na next sezon wstawiam TR HQ ;) i chce jeszcze ten sezon przelatać;D




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 17:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
myśle że płytki nie podniosą aż tak obrotów żeby decydować tu o przekręceniu wału ;) to raczej minimalne różnice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 18:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kompletnie mnie nie zrozumieliście. Płytki nie podnoszą/zmniejszają obrotów tylko poprawiają pracę w jakimś ich zakresie.
To jest element regulacji. Proponuję testować/sprawdzać i dopasować pod siebie.
W tych silnikach nie ma okna dolotowego (chociaż wychodzi jak by było otwarte podczas całego obrotu wału korbowego), a ilością mieszanki, która wpada do komory korbowej, gdy tłok idzie w kierunki GMP sterują listki membrany, a właściwie panujące w skrzyni korbowej ciśnienia. Nie da się powiedzieć jakie będą dobre do jakiej konfiguracji, trzeba dobrać je samemu, a do tego wystarczy wam teorii, którą podaję. Bardziej ciekawskich odsyłam do lektury na temat silników dwusuwowych.
danny180 pisze:
W nowych p/g są seryjne wały wzmacniane

Pierwsze słyszę.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy