Dzisiaj jest 28 lut 2025, 23:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2011, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
moze mi ktoś powiedziec czy tam gdzie jest sprzęgło załozone jest gwint lewy czy prawy bo probowałem odkręcic ale nie chciał ruszyc a nie chce zerwac gwintu. ma ktos moze zdjecie gaznika który ma blokade mof konkretnie chodzi mi o dziure wylotową spalin. z góry dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 20:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Na sprzęgle jest gwint prawy :P normalny gwint (odkręcasz w lewo , dokręcasz w prawo)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
a co z cylkiem? a czym najlepiej zablokowac dzwon?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2008, 20:54
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd:
najlepiej wziąść dwa płaskowniki na końcówkach wkręcić dośc grube żsruby i skręcić obydwa gdzies tak w połowie i już masz blokade




_________________

-Stage6 racing modular 70 porting
-wydech metrakit pro race 2 , Piaggio
-gaznik dellorto 21
-króciec +zawór stage6
- wario stage6 sport pro
-sprzęgło stage6 torque control
-wał top racing hq
- optyka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
edward pisze:
a co z cylkiem? a czym najlepiej zablokowac dzwon?


najlepiej jak byś miał klucz od szlifierki a jak nie to sam musisz coś wykombinować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 20:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
edward pisze:
a co z cylkiem?

O co ci chodzi ? bo nie rozumiem ?

edward pisze:
czym najlepiej zablokowac dzwon?

Najlepiej jak byś sobie dorobił taki klucz do zablokowania dzwonu
Coś takiego http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=51568




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
aragon pisze:
edward pisze:
a co z cylkiem?

O co ci chodzi ? bo nie rozumiem ?

edward pisze:
czym najlepiej zablokowac dzwon?

Najlepiej jak byś sobie dorobił taki klucz do zablokowania dzwonu
Coś takiego http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=51568



chodzi mu pewnie czy tak samo się odkreca jak sprzęgło że w tą samą strone chyba o to mu chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
jak chcesz zablokować dzwon to najlepiej możesz zrobić jak pasztet20, napisał a dokładniej dodam mały obrazek jak to wygląda (szkoda klucza od szlifierki (robiłem w paincie w pośpiechu ale chyba widać jak to zrobić ) Obrazek




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 21:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Chodzi mu o mofa w cylku :P czytajcie :) jak masz mofa to jak odkręcisz wydech to widać że jest bardzo zwężony kanał wydechowy. Do dzwonu to tak jak koledzy mówili wyżej a jak cie stac to sobie kup klucz na mielochu :P bodajze za 60 zł




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 1:54 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 22:47
Posty: 148
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
albo jest inna opcja (jeżeli masz dostęp) to możesz odkręcić pneumatem tylko musisz przytrzymać ręką lub nogą koło :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 13:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
sopel czyli jak jest mof to ma takie spłaszczone a jak nie to ma okrogły kanał wylotowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 14:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
ze sprzęgłem juz dałem rade. mam jeszcze pytanie jak odkręce pokrywe przekładni to coś moze wypaść czy nie bo chce zmienic olej. jak ktoś wie to moze jeszcze napisac ile oleju wlac do przękładni. i mam jeszcze jedno pytanie odnosnie cylka moze mi ktoś powiedziec czy ten cylek to mof http://www.fotosik.pl/pok...90d8e48b57.html ten kanał zaznaczony jest taki spłaszczony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
edward pisze:
jak odkręcę pokrywę przekładni to coś może wypaść czy nie bo chce zmienić olej


nic nie wypadnie masz tam tylko 3 zębatki jedynie zostanie troszkę oleju bo na pewno cały się nie wyleje




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy