Dzisiaj jest 21 lip 2025, 22:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2011, 21:38 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 20:00
Posty: 38
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
Jak w temacie mam duży problem w rs 50 i szukam mechanika w łodzi
Najlepiej w okolicach DW. Łódź Widzew, chociaż w drugi koniec łodzi może jakoś dojade :) Proszę was o Opinie odnośnie jakiś DOBRYCH mechaników, w maire tanio. Mogą być prywatni. Okolice brzezin i andrespola też miel widziane, byle było by tanio i DOBRZE!!! Proszę o pomoc !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 21:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
kolego a w jakim zakresie usług oczekujesz??? czasem warto posiedzieć, poczytać i zrobić coś samemu, i pieniążki w kieszeni zostaną :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: mechanicy
Post: 04 mar 2011, 22:11 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 20:00
Posty: 38
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
A no to się rozpiszę troszeczkę:
Mam taki problem jak się zatyka filtr powietrza to trzeba dodać gazu motor się przydusi a potem ciągnie :) takto daje jedynke (oczywiście motor już jest ciepły) wkręca się i normalnie ciągnie na niskich ruszając od 2,5 tys wkręci sie na 6 i dostaje zamuły i zdycha, na początku ciągnie. Wkurzyłem się dałem mu do odcięcia i puściłęm sprzęgłz 10 tys zszedł do 7,8,9 i znów buuuu i zdechł i jak się nie wrzuci sprzęgła to zdycha, bo nie ma silły. Co mi się wydaje:
1) zawór membranowy jest nei od tego egzemplarza RS , rozkręcałem i tworzywo się odgina i jest ok, więc mało prawdopodobne ... ale
2) gdzieś może łapać lewe powietrze, chociaż nie wiem, gdzie (uszczelniłem drogę od gaźnika do silnika) i młaśnie moje podejrzenia są takie, że gdzieś w silniku je łapie i nie wiem, co mam zrobić. Gaźnik regulowałem jest w miare dobrze. Na jałowym jak ciepły leci spokojnie do odcięcia takto chwile pociągnie na 1 biegu i dostaje zamuły. Jak się zakręci do odcięcia i przytka filtr, wrzuci 1 szybko sprzęgło to jest wszystko normalnie jak być powinno - we 2 70 leciałem z kolegom normalnie nie na odcięciu, więc moc jest tylko irytuje mnie strasznie to zatykanie filtra powietrza przy każdym ruszaniu. co mogę zrobić, by było dobrze, może ktoś wie? a dodam, że filtr powietrza jest oryginalny i za równo na nim (jest szczelny, gombeczka w środku drożna) jak i na stożkowym jest to samo. Podejrzewam, że z modułem jest wszystko ok bo się wkręca i nie ma problemu tylko musi się zassać :( co mam zrobić sprawdzić itd?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 23:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Wygląda to jak żle wyregulowany gaźnik




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 8:47 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 20:00
Posty: 38
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
no ale to co jak się przytka filtr na chwile, a potem normalnie bez filtra powietrza ładnie leci do 90 jak sam jade to nie mam problemów. Po za tym to nie jest tak, że motor gubi się konkretnie na 6 tys. obr, bo z odcięcia też rusza i ładnie idzie krutką chwilę, aż się zamuli i nie wiem dla czego...

Byłem u kolegi co jest trochę obczajony powiedział, że gdzieś łapie lewe powietrze...
Mnie się nasunęła myśl, że może ten zawór jest walnięty ...

Mam gaźnik dellorto 12mm
Tam są 2 śrubki jedna od obrotów 2 od mieszanki, nie ma ustawienia pływaka ani nic, więc nie wiem, jak można to źle ustawić...
testowałem gaźnik 17,5mm było to samo, próbowałem gaźnik od simka i też nie było lepiej, więc gaźnik raczej można zostawić w spokoju, kwesria jest gdzieś indziej tylko gdzie?

Dlatego samemu raczej tego nie zrobie i ponawiam pytanie z 1 postu gdzie w łodzi znajde mechanika, który umiałby zdiagnozować tą usterkę i przy tym niczego nie popsuć i najlepiej nie rozkręcać silnika???


Ostatnio zmieniony 05 mar 2011, 8:50 przez glebor, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 9:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zorientuj sie czy jakiś użytkownik nie jest z twoich okolic to by Ci to zrobił i jakbyś się dobrze dogadał to i może dojechał do Ciebie.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 11:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
glebor pisze:
umiałby zdiagnozować tą usterkę i przy tym niczego nie popsuć i najlepiej nie rozkręcać silnika???

No wiesz, bez rozkręcania czegokolwiek raczej trudno jest naprawić motor.
Dymi bardziej ten motorek? Jeśli tak to obstawiam simmering od strony sprzęgła, jeśli nie to ten drugi. Jaki ma przebieg? Wypadało by też pewnie ciśnienie na cylindrze zmierzyć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 17:45 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 20:00
Posty: 38
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
Booyaka pisze:
No wiesz, bez rozkręcania czegokolwiek raczej trudno jest naprawić motor.
Dymi bardziej ten motorek? Jeśli tak to obstawiam simmering od strony sprzęgła, jeśli nie to ten drugi. Jaki ma przebieg? Wypadało by też pewnie ciśnienie na cylindrze zmierzyć.


jak by cylinder nie miał ciśnienia sprężania to by motor nie jeździł chyba 90 ?!
Zimeringi były robione niedawno nic nie dymi nawet na zimnym nie chce zabardzo dymić, dymi mniej niż para z czajnika leci na zimnym silniku, na ciepłym nie widać nic, zeby dymił leje castrol 2t super1 full synt. realny przebieg koło 28tys. r 2001 był robiony remont kapitalny 3 lata temu wał łożyska zimery, cyl tłok pierścienie łożysko igiełkowe itd... biegi też pięknie wchodzą jest dobrze wyczuwalny luz, z silnika nie ma żadnych wycieków sprzęgło nie ciągnie itd. wszystkie płyny są :) obieg w chłodnicy też jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy