Dzisiaj jest 10 mar 2025, 9:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pompa wody
Post: 04 mar 2011, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Gdzie znajduje się pompa wody w p/g lc? Jak ją wymienić?
Pasek napędzający pompę jest za wariatorem?
Z góry dziękuję za odpowiedzi!
Pozdr!




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 21:59 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2011, 14:51
Posty: 98
Pojazd:
Pompa wody znajduje się.. w otchłani silnika. :) do jej wyciągnięcia jest potrzebne rozłupanie karterów czyli wyciągamy silniczek... Napędzana jest paskiem pompy oleju/pompy wody znajdującym się za wariatorem. Zawsze zwróć uwagę przy rozbieraniu na stan Koła napędu tych elementów .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 23:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
na hama można bez rozpoławiania karterów :) sciągasz magneto, cewki i tą czarną rurkę co doprowadza ciecz do pompy. Wtedy zobaczysz wiatraczek od pompy który pcha ciecz. bierzesz klucz nasadowy 8 bodajże, przytrzymujesz go a spod waria kręcisz pompą i się odkręca. później wyciągasz pompe od strony waria, wbijasz nową i próbujesz dokręcić wiatraczek :D

ps. pomysł wymyślony na poczekaniu. jak o czymś zapomniałem to sorki ;p aha w taki sposób raczej nie wymienisz uszczelniacza pompy i samego wiatraczka no i będzie ciężko. osobiście pompe wymieniałem rozpoławiając kartery:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 11:18 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Ale po co wymieniać wiatraczek, skoro przecieka na simmeringu? Tym sposobem simmering spokojnie wymienisz, znam gościa, który jechał nad wodę skuterem i 100 km od domu pompa mu padła, kupił simmering w sklepie za 5 zł, pożyczył od jakiegoś gościa 2 śrubokręty i kilka kluczy i zrobili to bez wyciągania silnika ;]




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
A opisze mi ktoś krok po kroku jak się za nią zabrać? Albo ma ktoś link do jakiegoś poradnika?




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 19:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
no napisałem wyżej. porozkręcaj to będziesz wiedział co i jak :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 21:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Jeśli pasek pompy wody nie jest zerwany, termostat wyjęty, chłodnica i węże wyczyszczone, a skuter nadal się grzeje i ciecz w ogóle nie ma obiegu to na 100% pompa?




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 21:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
jeszcze może być tak, że kółko co napędza pompe jest wyrobione wytarte. innej przyczyny nie ma już raczej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Michoo pisze:
pożyczył od jakiegoś gościa 2 śrubokręty i kilka kluczy i zrobili to bez wyciągania silnika ;]


Jestem ciekaw w jaki sposób to możliwe. :shock: Żeby wymienić simmering trzeba rozpołowić silnik, bo simmering wciska się od "drugiej" strony.

pawelkgw pisze:
ciecz w ogóle nie ma obiegu to na 100% pompa?


Tak, miałem to samo. Gwint na wiatraczku się ukręcił :D




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. ;d
Temat do zamknięcia.
Pozdr!




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 14:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Jacek987, ja wciskałem od strony waria bo od tamtej strony się strzępił od ostrej krawędzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2011, 16:39 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Ja też wciskałem od strony wariatora, poprzedni właściciel włożył od strony wału tak, że simmering z karterem byli na równej wysokości i wiatraczek przetarł simmering i dalszą cześć historii znacie ;]




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy