Dzisiaj jest 27 lip 2025, 14:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2011, 11:13 
*

Rejestracja: 10 mar 2011, 10:25
Posty: 6
Pojazd:
Witam mam rometa 727 z 2008r chłodzony powietrzem przejechane 5000km probrem jest tego typu że podczas jazdy zgasł silnik i nie chce odpalić :cry: iskra jest paliwo dochodzi a dodam jeszcze żę w silniku było mało oleju.Prosze o rady co zrobić żeby odpalił???Skuter jest mi bardzo potrzebny abym mógł dojeżdzać do pracy!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 11:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Wydaje mi się że zatarłeś skuter :P tłok mógł spuchnąć . . .
Sprawdź kompresje , albo zdejmij cylinder i się dowiesz czy zatarty (ale jak było mało oleju i zgasł w czasie jazdy a paliwo iskra jest to raczej na pewno to jest zatarcie/przytarcie)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 11:55 
*

Rejestracja: 10 mar 2011, 10:25
Posty: 6
Pojazd:
oki ale normalnie kręci tak jak wcześniej to czy aby napewno zatarty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 12:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Dobra , na początek podlej mu troszkę benzyny pod świece i spróbuj odpalić , jak załapie i za chwile zgaśnie to wina leży po stronie gaźnika raczej , jeżeli będzie iskra i jak podlejesz nawet nie zagada to wymień świece na nową/inną .




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 13:25 
*

Rejestracja: 10 mar 2011, 10:25
Posty: 6
Pojazd:
ktoś gdzieś wcześniej napisal że zaplon odcieło co to oznacza i jak to odwrucić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 16:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
wgl to moze byc mozliwe?? :wink: jak tak to pewnie modul cos bo to on steruje calym zaplanem




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 17:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Jakby zapłon odcięło, to by nie było iskry.
Przeczyść gaźnik i wyreguluj.
Ew. możesz wymienić świecę.
Sprawdź, czy jest kompresja.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
aragon, ja by spuchl to moglby jeszcze odpalic a przynajmniej by zalapywal. Enzo112, a moze poprostu jak nie bylo oleju to nie robil miesznaki i sama miesznke paliwowa podawał, wiec moze pierscionki sie ''wypaliły''czyli zatarty, i stanol tak ze ruszyc tlok nie chce




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 9:33 
*

Rejestracja: 10 mar 2011, 10:25
Posty: 6
Pojazd:
no tak ale tłok chodzi nie mam gdzie sprawdzić jaka jest kompresja bo słyszałem że jak słaba to też nie zapali




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 10:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Sprawdź palcem jaka jest :D
Zawsze coś szacunkowo określisz jaka może być :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 12:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Enzo112, podejrzewam że nie jesteś jakiś hiper super mocny w rękach:P więc bierzesz palcem wskazującym za kopkę i próbujesz do końca popchnąć, jeśli Ci się uda do samego końca tzn że nie ma kompresji odpowiedniej:) chyba że masz tyle siły w palcu aby na tych 7 barach bez większego oporu tak zrobić, to w ten sposób nie sprawdzisz:) tylko pamiętaj samym palcem a nie całą reką


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 12:51 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 14:45 
*

Rejestracja: 10 mar 2011, 10:25
Posty: 6
Pojazd:
no i chyba jednak brak kompresji i teraz co nowy cylinder tłok i pierścienie czy obejdzie się nowego cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 14:48 
*

Rejestracja: 10 mar 2011, 10:25
Posty: 6
Pojazd:
sorki zjadłem bez :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 15:21 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Enzo112 Bzu się nie je! :D

Sprawdzałeś, tak jak mówił sebagbw? Zdejmij cylinder i zobacz jak tam wygląda. Jak będą niezbyt głębokie rysy, to możesz oddać do szlifu + kupić dobry tłok (np. Vertex), ewentualnie zawsze można założyć nowy cylek, ale to już większe koszta.
Najpierw wszystko posprawdzaj, zmierz kompreche, żeby nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy