Dzisiaj jest 01 mar 2025, 6:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2011, 15:20 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
A więc mam pewien problem. A mianowicie jesienią jechałem sobie z kolegą moim moto. przy ok. 90km/h poczułem że spada moc i zmienia się dźwięk ... nie wiedząc o co chodzi dodałem gazu, lecz moc spadła jeszcze bardziej i nagle usłyszałem jakiś "strzał" dochodzący z silnika. nacisnąłem sprzęgło bo pomyślałem że zatarłem cylinder(później zobaczyłem że oleju nie było :| ), ale puściłem i motor znowu odpalił i jechał. tyle że stracił moc i zmienił. zajechałem na stację i kupiłem olej zalałem. myślałem że sytuacja ta się nie powtórzy jednak niedawno nią jeździłem (dodam że normalnie odpala "!!" ) no i przy większej prędkości i trzymaniu na wyższych obrotach traci moc i zmienia dźwięk na taki basowy. z resztą gdy TZR stoi odpalona, i chodzi na niskich obrotach, to słyszę że ma całkiem inny dźwięk taki metaliczny (wiem że to głupio brzmi) niż przed tym incydentem. czy wie ktoś co to może być?!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 15:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jak się zagrzeje to tłok może puchnie , oleju nie było i go przytarłeś :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 15:27 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
no fakt, bo w sumie jak jest zimny silnik, to nie traci mocy... aczkolwiek możliwe jest że pierścień poszedł się pie*olić? :D (metaliczny dźwięk)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 15:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Gdyby to był pierścień to wydaje mi się że by miał problemy z odpalaniem (spadek kompresji) najlepiej zdejmij cylinder to się dowiesz :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 15:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
moze ma 2 pierscienie i tylko jeden poszedł ? ;> Lub jezeli nie miał oleju to przytarł i ma słaba kompresje , odpalać wtedy bedzie , ale bedzie gorzej jeździł




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 18:55 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
a możliwe że to jakaś inna część w motorze? ( nie znam się zbytnio na tym więc pytam :P )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Nie . Nie pal go bo tylko pogorszysz sytuację . Ściąg cylinder i sam oceń .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 19:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zdejm wydech i zobacz do cylindra.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 19:56 
*

Rejestracja: 18 lis 2008, 17:56
Posty: 56
Lokalizacja: poznan
Pojazd:
ja jak zatarlem tlok to to samo mialem ale stopniowo coraz gorzej odpala. moim zdaniem podobnie jak koledzy wyzej rozkrec pokrywe cylindra i sprawdz tlok jak bedzie porysany czy inny kolor mial to nowy tlok chyba ze pierscienie




_________________

-Cylinder malossi MHR Replica 80cc Minarelli AM
http://polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/X-ray/125300




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 21:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przy takiej sytuacji bez szlifu się pewnie nie obejdzie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 23:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
hubert4x pisze:
dźwięk taki metaliczny
On dochodzi z wydechu czy z silnika? To jest taki jakby pisk? Jeżeli tak to szykuj sie na wymiane łożysk. A z tym cylem to zrób szlif i miej świety spokój.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 23:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wtedy musiało by się łożysko zatrzeć i wał się kręci w zablokowanym łożysku. Jak tak to d wymiany dochodzi wał i łożyska.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 23:13 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
nie żaden pisk. taki metaliczny dźwięk, jakby metal o metal uderzył... ale tak cholernie głośno :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 23:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pozostaje rozebrać silnik.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 23:32 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
***** myślałem że się bez tego obędzie :|


/Konrad324


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez hubert4x, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 16:44 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
witam ponownie :P nie chce zakładać tematu więc robie odkopu oddałem moto do naprawy. cylinder na szczęście cały, tłok do wymiany. ale mam problem z wałem. okazało się że jest on troche przypalony tzn. odbarwiony na fioletowo tak troszeczkę. i tu moje pytanie co mam z tym fantem zrobić ? :) czy może to spowodować stratę mocy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy