Dzisiaj jest 10 mar 2025, 8:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 mar 2011, 20:37 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Siema mam problem skuter nie chce odpalić ale jak go kopie to co jakiś czas strzela z wydechu... czym to może być spowodowane?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 20:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Świeca/przeczyść gaźnik;) Sprawdzaj najpierw podstawy,a jak dalej nie będzie palił to pytaj dopiero;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 21:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
świeca, gaznik , regulacja jak nie to membrany na zaworze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 18:43
Posty: 191
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Moim zdaniem to świeca miałem podobnie kiedyś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2011, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2010, 20:33
Posty: 93
Pojazd:
100% świeca.. mój skuter chodzil ale bylo max 4 tys obr. strzal z wydechu i gasl. zmiana swiecy naprawila wszystko :)




_________________

; **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 8:51 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Być może to uszczelka pod głowicą




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 13:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Tupac, jakby to była uszczelka to itak powinien był zapalić.

Moim zdaniem świeca, miałem to samo. Ile bym nie kopał, to nie odpalał.
BR9ES kup i gitara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 11:13 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A mam pytanie czy jak nie mam podłączone wężyka od podciśnienia do gaźnika który idzie od kranik to skuter powinien odpalić? Czy nie odpali?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 11:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
P Y T H O N pisze:
Tupac, jakby to była uszczelka to itak powinien był zapalić.

Z cieczą w cylindrze raczej nie zapali.
adikSR pisze:
A mam pytanie czy jak nie mam podłączone wężyka od podciśnienia do gaźnika który idzie od kranik to skuter powinien odpalić? Czy nie odpali?

Do póki paliwo będzie w komorze pływakowej to zapali, ale dalej nie poleci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 11:38 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Więc tak wszystko po sprawdzałem.

Ssanie jest, świece co chwile mi zalewa nawet na różnych świecach, nawet jak wleje paliwa do cylindra nie che zapalić, gaźnik wyczyszczony, iskra jest.

Nie mam pojęcia czemu nie chce zapalić? Może to wina dyszy?

Ponieważ mam dyszę 85 w dellorto 12mm, ale nie mam żadnego filtra powietrza.... śrubkę powietrza wkręcona na maxa i obroty też, a zapalić nie chce.

Powiedzcie mi jaką dać dyszę i na którym ząbku ustawić iglicę... bo chce go tylko odpalić nic więcej filtr potem kupię.


I jak tę śrubkę powietrza mniej więcej wykręcić ile obrotów by chociaż zapalił. Dodam że kompresja jest super




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przytkaj gaźnik z tyłu to powinien jakieś oznaki życia dawać. Dysza 70 przy seryjnym skuterze.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 23:27 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Dałem dysze 70 zero reakcji, ale chyba znalazłem przyczynę, kamyk między listkiem membrany i do tego bardzo duża szparka... zamówiłem nowe listki membrany motoforce :) Oby to było przyczyną. Bo innego wyjścia nie ma wszystko nowe w skuterze.


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 23:27 przez adikSR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 0:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Jeśli membrany są już do kitu, pojazd będzie się zalewał. Na pewno są to membrany skoro jest duża szpara, dodatkowo w p/g często kostka od zapłonu pieprzy, ale wątpię aby to w twoim przypadku było. Jeśli masz dużą dyszę, opuść iglice na zabezpieczeniach oraz daj dużo powietrza, dawka paliwa się zrównoważy. Dodatkowo iskra może być, lecz może być zasłaba. Jeśli fajka źle siedzi na przewodzie i pojazd nie będzie palił lub się nie będzie wkręcał. Dodatkową informacją jest, aby ciepłota świecy przy seryjnym skucie nie przekraczała 8, 8 pod serię i sporty przeciętne, 9 pod racingi i midrace lub wysokoobrotowe sporty, 10 pod evo.
Zobaczymy co będzie po wymianie membran myślę, że problem z odpalaniemzniknie


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 22:29 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 7 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 0:28 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
No dzięki evolution Twoje wypowiedzi są zawsze bardzo pomocne i dobrze wszystko wyjaśniasz chyba jako jeden z nielicznych na forum masz tak ogromną wiedzę o skuterach. Mam nadzieję że odpali w końcu bo tyle rzeczy już powymieniałem w nim wszystko praktycznie nowe, a taki psikus zrobiły te listki.... Zamówiłem kurierem czyli poniedziałek/wtorek będzie u mnie paczka. Jak nie odpali to się załamię i będę dalej wałczył. Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 0:28 przez adikSR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 1:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 20:31
Posty: 156
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Wczoraj miałem to samo... Bawiłem się gaźnikiem itp i nic nie pomagało. Wymieniłem kabel od modułu razem z fajka i świecą i lata. Na 99% to samo jest u ciebie... Też myślałem ze to niemożliwe ze to coś z prądem a jednak :cool:




_________________

-Piaggio Typhoon 1994r
-Beta Eikon 2005r
-Wsk Kos 1981r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303637




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DR_Evolutio pisze:
przy seryjnym skucie nie przekraczała 8

Serwisówka podaje ciepłotę 9 do seryjnego piaggio LC.
DR_Evolutio pisze:
dawka paliwa się zrównowarzy

Nic się nie ZRÓWNOWAŻY, pomiędzy dwoma skrajnymi ustawieniami gaźnika jest różnica jak około 3-4 jednostki dyszy.
Listki możesz spróbować odwrócić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 13:10 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A mam pytanie jeszcze można jakoś jeszcze te listki membrany jakoś naprawić, bo jest niedziela piękny słoneczny dzień i chciałem go odpalić, a dopiero w wtorek będą listki nowe, nie można jakoś tych starych na razie zagiąć czy coś żeby przerwy nie było?Bo odwróciłem te listki ni też jest szpara.


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 13:11 przez adikSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 22:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kombinować można, ale to i tak na krótką metę. A raczej nie chciał byś mieć tych blaszek w komorze korbowej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 23:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 20:31
Posty: 156
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Mój kumpel specjalnie odginał membrany bo myślał ze dostanie "POWERA". No niestety skuter chodził tak samo i o dziwo lepiej palił. Ja sam mam małe szparki w dwóch listkach i pali od kopa więc ja bym przyczyny szukał z dala od membran (lewe powietrze/elektryka)
Mi kiedyś typhoon nie chciał palić z rozrusznika i z kopki to włożyłem śrubokręt w dzwon i sprzęgło i z popychu odpaliłem trochę pojeździłem, zgasiłem, a potem palił bez problemu. Ale jeśli wymiana membran pomoże to zwracam honor :wink:. Ja bym sprawdził uszczelki między membranami a silnikiem i miedzy membranami, a kruścem. A i śrubkę od obrotów wykręć aby przepustnica się zamykała do końca... Skuter powinien odpalać bez dodawania gazu, a potem sobie wolne obroty ustawisz :wink:




_________________

-Piaggio Typhoon 1994r
-Beta Eikon 2005r
-Wsk Kos 1981r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303637




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 0:17 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Już po krzyku, dzisiaj wlałem paliwa do cylka, włączyłem ssanie i odpalił, membranki jakoś uratowałem swoje : )


A mam jeszcze pytanie czym uszczelnić kranik ? bo leci mi trochę a sylikon od benzyny sie rozpuszcza...


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 0:19 przez adikSR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy