Dzisiaj jest 14 lis 2024, 5:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 mar 2011, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 12:27
Posty: 30
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Za pare dni zawita u mnie Barikit 70 niby to samo co Airsal T6 chociaż różnice są ;p Sami wiecie o co biega. I teraz mam pytanie czy jak go założe z seryjnym gażnikiem to czy go nie zatrę. Dysze mam odblokowaną 92 wydech next-r rozwiercony kruciec i w przekładni pare dupereli bez rewelacji ;p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 15:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Dysza 100< , przydał by się gaźnik min 17.5 . Ja myśle że pociągnie ,ale licz się z osiągami :) A jeszcze oczywiście stożek bo zalewa


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 15:43 przez Freeszu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Barikit, Jakie różnice ? :) W nazwie tylko :). Zatrzeć nie zatrzesz, ale mieszankę musisz "bogatszą" robić.

I wydech strasznie tutaj nie pasuje :/. Sportowy filtr powietrza (gąbkowy najlepiej) będzie konieczny żeby wyregulować przy większym zapotrzebowaniu na paliwo.
Gaźnik też na przyszłość koniecznie będzie trzeba wsadzić później.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 16:37
Posty: 126
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Barikit to to samo co Airsal T6 RACING. Sam Junior napisał, że to to samo z tym, że Airasl ma lepsze tłoki od tego Barikita... Gaźnik 21mm będzie optymalny. Co do wydechu najlepszy będzie zwykły RS70 jeśli masz blokowany moduł do 10,500 obr/min a jeśli odblokowany i ciągnie Ci on do około 12-13k obr/min to Yasuni C16 ew. Tecnigas RS II. Filtra bym nie wstawiał, zostałbym przy serii gdyż Airbox i te inne strasznie głośno mruczą i lipa jeździć po mieście (w deszcz) wiem z własnego doświadczenia również więcej pali, ale to przy tuningu nie ma znaczenia. Wóz albo przewóz.
Co do wału i łożysk to łożyska SKF/NTN z luzem c3/c4 a wał zostaw serie. Są bardzo wytrzymałe...


Pozdrawiam.




_________________

Oddałbym wszystkie wersy za jeden Magika
Dla życia, za życia by tym mógł rap oddychać
26 grudnia bro, 2000 rok
I dlatego nienawidzę drugiego dnia Świąt

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=131453




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 19:34 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Leito pisze:
Gaźnik 21mm będzie optymalny

19 spokojnie starczy
Leito pisze:
Yasuni C16 ew. Tecnigas RS II

do tego cylindra tylko któryś z tych wydechów
Leito pisze:
Filtra bym nie wstawiał, zostałbym przy serii gdyż Airbox i te inne strasznie głośno mruczą i lipa jeździć po mieście (w deszcz) wiem z własnego doświadczenia również więcej pali, ale to przy tuningu nie ma znaczenia


z tym sie zgodzę w 100% stożek jest tak dla szpanu seryjny spokojnie styknie




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 19:36 przez lakii123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 8:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 12:27
Posty: 30
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ruźnicę są, niby to te same Euro Kity a już na pierwszym planie widać że Barikit nie ma żeberek w płaszczy wodnym tak jak Airsal i tłoki są innej firmy. A jeśli chodzi o mnie to wiadomka że potem bede zmieniał gażnik na 21mm stage6 wydech może pokusze się o spawak cała przekładnia zmieniona itp. ;p Tylko że na razie nie mam funduszy i chce go wsadzić na seryjny gaznik i jak go zatre to się za jaja powiesze ;/


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 14:59 przez Barikit, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 14:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Jakoś wyszła edycja czerwona , to samo co czarna a jest 100zł tańsza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 12:27
Posty: 30
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dobra napisze co planuje zrobić i jak byście mogli to poradcie albo coś ;p
Wsadzam tego Barikita na seryjnym gaźniku i teraz do wyboru mam dysze od smuglera 98,100, 102, 108, 115 i jakoś to wyregulować i pojezdzić do czerwca. Potem będzie przypływ gotówki to kupi się gaznik itp.
I czy odrazu robić porting okna, karterów czy dopiero potem na gazniku 21mm ??


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 15:30 przez Barikit, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 16:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
dysza przedział 100a 110 zależy czy ci będzie ciekło( np mi 110 cieknie stożkiem może źle wyregulowany heh ) , a nie potrzebny jest aż tak porting ale jak chcesz się z tym bawic to spoko . Tak się wydaje wypoleraowac i cacy zobaczysz jak się za to weźmiesz koszmar nawet się za to nie zabieram bo wiem co to znaczy (chyba że komuś to zlece :idea: :?: albo nie będe miał co ze sobą zrobic to się za to zabiore)


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 16:14 przez Freeszu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 20:00 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
widzę że jesteś z Katowic to daj to adamowi i on ci to zrobi tak jak mi :D




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 12:27
Posty: 30
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ale wy jesteście poszyci (bez obrazy) porting zrobie sam znam się na tym. Tylko chciałem wiedzieć jak moją S9 teraz poubierać w to wszystko, jak z tymi dyszami ; D ;D i czy robic porting flow itp kartery :P i na seryjnym gaźniku to co pisałem wczesniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 20:49 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
na seryjnym gaźniku to sie nic nie opłaca bo tej mocy to nawet nie odczujesz




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 12:27
Posty: 30
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wiem ale narazie będzie na seryjnym gażniku bo nie mam na razie kasy ;p A porting itp. bym robił teraz za zamachem ;p


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 21:08 przez Barikit, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 11:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
lakii123,
Cytuj:
stożek jest tak dla szpanu
bez urazy, ale sam jesteś dla szpanu. Człowieku przy regulacji jak wsadziłem seryjny to skuter naprawdę gorzej chodził :). Jakby był dla szpanu to czemu w sportowych skutach na sportowych jeżdąą filtrach? Bo zaciągają więcej powietrza! Co pociaga za sobą większe spalanie jak i wyższe osiągi :) Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy