Dzisiaj jest 26 lis 2024, 18:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Airsal T6
Post: 02 sty 2009, 13:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 15:31
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Zainteresowało mnie kupno tego cylka może się ktoś wypowiedzieć na jego temat??
Piszą ze oryginalna głowica pasuje czy to nie będzie miało wpływu na osiągi?? i czy jest to w ogóle możliwe cena jest bardzo imponująca jak na 12km proszę się wypowiadać na ten temat Pzdr.


http://www.skutercentrum.pl/product_inf ... b48ef784c2

Pisz poprawnie !
Wolus




_________________

Tgb 303 rs 2006

Cylek...S6 70cc Sport pro
Gaźior...Polini evo 21mm ssanie reczne
Stożek...Polini air box
Wario...Betella Varitech
Wydech...Tune-ex R
Sprzeglo...Rms Pro
Dzwon...Rms
Pasek...Polini for race


Ostatnio zmieniony 02 sty 2009, 18:08 przez Tgb, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 13:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jest to mocny cylinder ale niestety aluminium, chociaż widzę że już masz alu to nie będzie Ci to przeszkadzać. Jednak jeśli masz już S6 to raczej na tym cylku wiele lepszych osiągów mieć nie będziesz. Zastanów się na Hebo Manston Replica, to już da Ci zauważalnie większe osiągi niż ta S6 i ten Airsal. Jeśli Twoja S6 jest już na wymarciu i musisz wymienić aby jeździć(chociaż, po co Ci to na zime) to weź tego Airsala ale zastanów się też czy nie lepiej dozbierać kasę i kupić już coś na kompletnym wypasie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 14:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 20:11
Posty: 229
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Ja od 3 dni jeżdżę na Airsalu i jestem bardzo zadowolony. Na lekkich rolkach stawia na koło, jest lepszy od Stage 6 Sport. Mieloch się na nim ścigał więc można polecić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
S6 jest cylindrem o znacznie większym potencjale, wystarczy tylko spojrzec na budowe - w kicie S6 masz tłok jednopierścieniowy, w airsala dwupierscieniowy. Po odpowiednim portingu i dobraniu innych części można osiągnąc naprawde imponujące rezultaty na cylu S6. Natomiast nie przerabiany może okazac się mocniejszy airsal zapewne przez inne katy, rozmiar kanałów itp ;P Jeśli szukasz w maire mocnego cyla na codzień to airsalek bedzie dobry, ponieważ to dwupierscieniowiec, czyli kosmicznych obrotów nie kręci a to pociaga za sobą wyższą trwałość ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 22:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 20:11
Posty: 229
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Co ty za głupoty pier****?? Wtf?? Airsal jest 1 pierścieniowy, jest lepiej zbudowany od Stage6 i jest tańszy.

Jeszcze raz zobaczę przekleństwo i dostaniesz NAGRODĘ!
Wolus


Ostatnio zmieniony 03 sty 2009, 0:12 przez oskar777, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 13:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Wcześnie T6-stki były z tłokami dwupierścieniowymi dlatego tak napisałem. A jeśli nie zauważyłeś to ja nie pier**** tylko pisze.

Koniec tego Panowie!
Wolus


Ostatnio zmieniony 03 sty 2009, 14:01 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 16:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
mati590 pisze:
S6 jest cylindrem o znacznie większym potencjale [...] Po odpowiednim portingu i dobraniu innych części można osiągnąc naprawde imponujące rezultaty na cylu S6. Natomiast nie przerabiany może okazac się mocniejszy airsal zapewne przez inne katy, rozmiar kanałów itp ;P


A po portingu i wymianie\doborze innych części to Airsal będzie mocniejszy od S6... Zauważ że to bezsensu(przynajmniej dla mnie) kupować droższy cylinder i pakować w niego kasę aby dorównał bądź delikatnie wyprzedał tańszy odpowiednik, w którego to można wsadzić pieniądze i wtedy mówić o jakimś przerabianiu... Lepiej kupić (jeśli już w ogóle przerabiać) tego Airsala i go przerabiać, dopasowywać itd. albo kupić w ogóle inny cylinder z niższej półki i go dopracować. Nie wiem po co w ogóle robić portingi itd. na poziomie sport\lowracing... Takie rzeczy moim zdaniem robi się przy porządnym racingu lub evo dopiero.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Porting w sporcie - czemu nie?? Sam porting karterów da Ci naprawde odczuwalne rezultaty w dynamice. Nie wiem jak wypada airsal po przeróbkach bo się nie spotkałem jeszcze z naprawde mocnym tunem na tym cylu (możliwe, że nie jest aż tak podatny??), natomiast wykresy dla s6sp AC na 20,3pk juz widziałem, dlatego napisałem o dużym potencjale cyla s6. Z resztą popatrz po niemieckich stronkach ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 23:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No ale powiedzmy sobie szczerze że porting to nie tania zabawa dlatego może jak kupujemy już cylinder za 400-500zł to dołożyć to ile będzie kosztował porting cylindra i kupić od razu, fabrycznie mocniejszy bez kombinacji. W Polsce poza tym mało kto potrafi to tak w pełni profesjonalnie wykonać.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2009, 12:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
ToX, To prawda, że tanie to nie jest ale znowu nie takie trudne. Chyba, że ktoś swojej roboty nie ejst pewien to lepiej nie ryzykować ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy