Dzisiaj jest 14 lis 2024, 4:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2011, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Siemka wszystkim posiadacza KYMCIOROW i nie tylko :) Ostatnio mam problem..... sroba sprzegla..... No wydaje sie idiotyczne no nie :) Ale coz, chcialem odkrecic pierwszy raz a jak wiadomo sroba jest tak jak by przyklejona fabrycznie :P No i wykombinowalem sobie z kombinerek i twardego dlugiego klucza blokade ( nie mam spawarki teraz w domu i nie mam jak skolowac ) i biore klucz 13 zwykly nie nasadowy jaki powinien byc bo inaczej bym nie zablokowal ;p I nie idzie zjechalem troche srobe... wiem jestem debilem :) No to poprzestalem. Dzis wpadlem na pomysl z tata zeby nagrzac srobe, to jeb palnik i leciem, nagrzana sroba to blokuje tata odkreca i nic....... klucz slizga sie po srobie i to rozne rodzaje kluczy :D Nic...... nie mam juz pomyslow. Gdybym mial spawarke wyspawal bym sobie blokade i nasadowym odkrecil ale nie mam mozliwosci.... Teraz sroba jest cala zjechana i o to zwracam sie od was forumowicze czy ktos ma patent jak to odkrecic bo bede zmienial sprezyne i sprezynki :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Albo do jakiegoś zakłady, tam powinni coś poradzić. Albo się pobawić kątówką :) Ale to raczej już daj komuś kto się ogarnia w tym temacie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 21:42 
*

Rejestracja: 16 sty 2011, 16:40
Posty: 94
Pojazd:
Też miałem taki problem. W końcu uciąłem sobie 3 druty zbrojeniowe, wsadziłem dwa w dziurki kosza sprzęgła i pomiędzy ten trzeci a i końcówki tych dwóch włóż w jakąś nasadę aby nie uciekały ci druty i porządny klucz nasadowy a do niego dosyć długie przedłużenie dodatkowa możesz zacisnąć taśmą izolacyjną hamulec. Musi pójść. Najlepiej w dwie osoby :wink:
Tak to ma mniej więcej wyglądać
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 21:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
No ja probowalem bardzo podobnie, zobacze i tak. Tylko teraz mam problem z nakretka bo nasada nie da rady zlapac. Ale wpadlem na pomysl, zeby taka malym diaksem taka szlifiereczka rozciac ta nakretke i dac druga ( dawali zapasowe i mam wszystkich 2 sztoku jak :P :) wiec tez taka opcja ale zobacze najpierw zobacze z twoim patentem :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 22:06 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
jedz do jakiegoś warsztatu samochodowego oni mają pneumaty i takie specjalne nasadki do śrub które są objechane od kolegi brat mi to czymś takim odkręcał




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 23:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ja w takim wypadku wkroczyłem z dremlem z małą tarczą, ścinamy na dużo mniejszy klucz i wtedy ładnie się odkręca. Śruba ofc do wymiany.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 13:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 14:25
Posty: 106
Lokalizacja: ta cena paliwa ?
Pojazd:
Najłatiwej z grabek takich małych wyłamać kilka tych ząbków i zaprzeć o podłoge. wtedy pojdzie ;]




_________________

dawid137137 pisze:
za 5zł robię 5km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 13:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
To ja tu inaczej robie . Hamulec do kapy i puknięcie młotkiem w klucz i zawsze idzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 15:25 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
bezz mlota to niy robota!przecinak i mlotek,moze sie udac,ale nie musi...




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Z tym dremlem dobry pomysl :P Pojade do warsztatu obok zapytam czy jest mozliwosc odkrecenia sruby pneumatem z koncowka do zjechanych srob i moze mi odkreca :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Ja to blokuje zawsze takim dużym kluczem i nasadka i heja. Jak już śrubę styrałeś to bierz młotek i śrubokręt i po milimetrze i odkręcisz;]




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Viper15 pisze:
bierz młotek i śrubokręt i po milimetrze i odkręcisz;]


Moglbys dokladnie jakos wytluamczyc ( tylko metoda taka ze by nie zniszcyc dzwonu ) :P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 11:21 
**

Rejestracja: 13 cze 2010, 21:15
Posty: 263
Pojazd:
bierzesz śrubokręt i ustawiasz go tak, aby się trzymał do śrubki <żeby się nie ślizgał>
no i pukasz młotkiem w ten śrubokręt np jak masz cała zjechana ale masz 1 jakiś rowek czy coś w tym stylu wkładasz tam śrubokręt i dajesz go pod takim kontem zęby się nie ześlizną przy uderzeniu trochę to zajmuje czasu ale da się zrobić :)
a i przy tym odkręceniu oczywiście blokujesz dzwon czymś żeby się nie obracał


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 11:22 przez Spawes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 19:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Ok juz rozumiem :P W skrocie, zablokowac dzwon ( wiadome ale.. ;p ) wziasc srubokret plastki zrobic jak nie ma jakies wglebienie i nap***dalac mlotkiem w srubokret w strone w ktora sie odkreca :D Jak cos pomylilem popraw :P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 15:36 
**

Rejestracja: 13 cze 2010, 21:15
Posty: 263
Pojazd:
tak dobrze zrozumiałeś xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 15:46 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
hmmm,a jesli sie zapiekla to polej dotem i zostaw na noc :wink: zawsze pomoga,no,chyba ze korozja....




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
A wiec koledzy ;p Znalazlem dzis na to czas i otorz, odkrecic dalej sie nei dalo jak mowilem :) Jak wiecie ta nakretka ma taki kapturek przy dzownie, wiec przecielem przy dzwonie nakretke i wtedy jedna czesc poszla, no a ten kapturek zostal.... Nie da sie tego zlapac znaczy da sie ale ledwo i jak mocniej pociagne to puszcza. Moge zrobic fotke ( jezeli po 20 mi tata tego nie odkreci ;p ) No odrazu pytanie jak to odkrecic ;p Oraz jak macie linki to prosilbym o linki do nakretki sprzegla do ZX bo patrzylem mam co pasuje ale gwint jest za szerokim, chociaz tata moze cos wynajdzie :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 18:16 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
o lol,ziomal,ta nakretke kupilem w metalurgicznym,z teflonem,za cale 40gr...co do odkrecenia to przetnij ja przydzwonie,a jak dzwon drasniesz to nic mu sie ie stanie...




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Przeciac na polowe tak ?? znaczy w pionie ;p A dzwon to troche i tak jest porysowany bo niedlugo bedzie Stage6 wingcooler ;p




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:24 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
jak ci wygodniej;pnajlepiej natnij ile wlezie,tak aby gwintu nie uszkodic i dluto przylóz i mlotem odkrecaj;




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy