Dzisiaj jest 14 lis 2024, 5:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2011, 9:48 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
temat powstal po to,aby mozna bylo wpisac jakie czesci zamienne polecacie,a jakie raczej omijac...
paski do 4t,rozmiar obojetny,omijac paski zippa,po 2kkm pasek juz sie rozlatuje,natomiast pasek wm motor(30zl)jezdzi juz ponad 4kkm,i wyglada jak nowy;
swiece-champion 4t-nie polecam,seryjna swieca,szybko sie wypalily elektrody,na koniec pekl izolator,natomiast ngk i awina stoja na tym samym poziomie
olej 4t-osobiscie leje mobil 15w40(taki zaleca org,kymco instrukcja) i musze powiedziec ze nie widac zeby go ubywalo,odmy nie zalepia,w miare czysty wylatuje po sezonie;p
rolki-tylko i wylacznie chinskie,polini i tr szybko sie starly,a chiniole juz 6kkm jada i sa jeszcze dobre;ppolecam rolki firmy wm.
stozek-polini odpadl,mam jakis za 30zl,kopia malosi e5,i jest dobry;
plym hamulcowy-venol dot4,jest ok!
klocki-tylko i wylacznie kymcowskie,sa najlepsze!
przewody paliwowe-tych po 1,50 nie polecam,szybko sztywnieja,pekaja,ja kupuje takie po 15zl,fajne grube,narazie zyja;
filtr paliwa-jakis za 4zl z malucha;p




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 10:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
*klocki hamulcowe- jeżeli uważasz, że seryjne są najlepsze to jesteś w wielkim błędzie.

*rolki- chińskie? :| Jakoś na rolkach polini zrobiłem ponad 5k i jeszcze im się nie spieszą do wymiany.

*świeca- świeca ma prawo się ,,zużyć" to normalna część, którą dość często się wymienia.

*płyn hamulcowy- dot3 i dot4 są ok

*przewody paliwowe- tutaj to już bzdurę strzeliłeś na całego. Nie wiem jakie ty przewody kupywałeś, że Ci sztywniały i pękały. Jak przewód jest zgięty maksymalnie, bądź w większym stopniu to się nie dziw, że pękają.

*stożek- pewnie nie dokręciłeś go dokładnie. W stożkach polini czasami lubi sama osłona spaść.


Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 10:15 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 10:17 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Cytuj:
sama osłona spaść.


pierw mi spadła ta osłona a potem cały filtr i zostało mi samo mocowanie




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
lakii123, Mi też wypadło, ale to przez to że źle wsadziłem :). I Polini za to nie winie, po prostu przy składaniu trzeba sprawdzić czy na pewno dobrze się włożyło i będzie git :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 13:54 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
u mnie rolki poliniego szybko kwadracialy,jesli chodzi o swiece,chempiona wiele osób odradza,wiec to nie tylko mój wymysl,a przewody po 1,50zl to nawet mi w romecie sztywnialy i spadaly;p




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy