Dzisiaj jest 01 lis 2024, 4:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2011, 15:56 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 15:43
Posty: 3
Pojazd:
Witam, planuje zmienić silnik w moim simsonie na AM6 i mam kilka pytań. Sorry bo pewnie zadam jakieś nobowskie pytania na które odpowiedzi zna każdy ale nie jestem zaznajomiony z am6.

Licznik podpina się pod silnik czy ślimak jest na kołach motoroweru?
Oryginalnie w każdym silniku jest montowany zapłon ducati energia?
Ile wat jest przeznaczone na światła a ile wat idzie na ładowanie?
Jakie przebiegi średnio wytrzymuje cylinder z powłoką nikasilu a jakie z żeliwną tuleją, jakie mają ceny te dwa rodzaje silników?
Oryginalnie do silników 50ccm jakie były montowane gaźniki (średnica)
Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie, takie podstawy jak luzy łożysk, wału to znam chodzi mi o jakieś szczególne części w tym silniku które lubią się psuć czy może jakieś wady fabryczne...

Jeszcze jedno, może znacie silniki z podobnymi osiągami i ceną nadające się do swapu. Zamontowanie chłodnica to nie problem dla mnie więc każdy silniczek wchodzi w grę.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Sim_złom pisze:
Oryginalnie do silników 50ccm jakie były montowane gaźniki (średnica)

16mm 17,5mm jakos tak .
Sim_złom pisze:
Licznik podpina się pod silnik czy ślimak jest na kołach motoroweru?

pewnie chodzi ci o predkosciomierz to pod koła sie podpina .
Sim_złom pisze:
Oryginalnie w każdym silniku jest montowany zapłon ducati energia?

tak przynajmniej u mnie jest taki
Sim_złom pisze:
Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie, takie podstawy jak luzy łożysk, wału to znam chodzi mi o jakieś szczególne części w tym silniku które lubią się psuć czy może jakieś wady fabryczne...

mysle ze warto sprawdzic biegi i tryby czy sa całe tak kiedys czytałem ale umnie jest git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 16:03 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 15:43
Posty: 3
Pojazd:
Raczej rozpołowić silnika nie będę miał okazji żeby sprawdzić tryby. Szkoda z tym licznikiem bo ten oryginalny w simsonie to nie rewelacja, tak bym miał dwa ładne zegary z jakiejś yamahy tzr. Dzięki za odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 16:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Bo przejechac nie masz zabardzo okazji ?? No rozpoławiac nie ma co . Tak kiedys czytałem ze wadliwe sa skrzynie w am6 lecz niewiem czy to prawda .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:52 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 15:43
Posty: 3
Pojazd:
Nie będę miał bo kupuje sam silnik. Jeszcze za pewnie go na allegro kupie chyba że będzie blisko bo nie ma sensu jechać przez pół Polski po silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:57 
*

Rejestracja: 20 mar 2011, 16:12
Posty: 4
Pojazd:
będziesz miał problem z łańcuchem simson ma z drugiej strony, potem chłodzenie no i instalacja elektryczna, stacyjka i te sprawy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
nie wszstkie am6 miały zapłon ducati energia wiem ze tzr ma na 100% inny




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 18:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Powiem tak: montowane były 12,16,17.5 czasem 14 trzeba sprawdza czy podczas pracy nic nie szumi bo lubia lozyska padac na wale skrzynia sie dobrze trzyma niby maja slabe ale zeby rozwalic skrzynie to trzeba naprawde być szpecem
Jak chcesz do simacza wkladac taki silnik to powinieneś wiedzieć że gdybyś wstawił wiekszy gaźnik zaplon ducati i np. cylek sportowal (co ciekawe nie które org cylki moga byc powiększane nawet do 80 cc!! i wyciagaja sporo mocy) to bedziesz mogl z taka rs sie mierzyć




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy