Dzisiaj jest 26 lis 2024, 0:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 mar 2011, 15:43 
*

Rejestracja: 09 gru 2010, 13:49
Posty: 20
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Witam mam taki problem iż po odpaleniu skutera mam ciągle wysokie obroty a dokładnie gdy odpale to odrazu ma w chu.... obrotów i tak jest ciągle , powinno byc tak że po czasie powinny spadać a one w ogole nie spadają i ciągle są takie same sądze że to elektrozawór ssania jest przyczyną bo nawet regulacja gaznika nie pomaga w ogole nie reaguje na to , zmienilem nawet ten cały elektrozawó ssasnia i dalej to samo i sądze że może być coś z elektryką bo nie chcę zamykać tego elektrozaworka. Proszę o pomoc pzdr.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 14:38 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 23:11
Posty: 192
Pojazd:
dostaje lewe powietrze posprawdzaj przewody a potem się baw regulacje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 12:10 
*

Rejestracja: 09 gru 2010, 13:49
Posty: 20
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Jakie przewody dokłądnie ci chodzi bo troche zielony jestem w 2 suwach mam ten skuter moze 3 miesiace czego 2 to go robie bo pojezdzilem 2 tygodnie i wal nawalil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 14:52 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 23:11
Posty: 192
Pojazd:
wszystkie co idą do gaźnika
;) nwt szczelność króćca dolotowego ma znaczenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 19:29 
*

Rejestracja: 09 gru 2010, 13:49
Posty: 20
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Ok wiem co dokładnie jest przyczyną wysokich obrotów dokładnie ten walniety elektrozaworek on w ogole nie opada po czym gdy jest ciepły czyli wyglada na to ze cos jest z elektryka , i pytanie czy jakis opornik czy cos ma z tym cos wspolnego albo co w ogole operuje tym elektrozaworkiem zeby on sie podnosil i opadal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
To jest ssanie elektryczne i ono chyba nie może być przyczyną tego, że obroty masz wysokie. Moim zdaniem to problem leży gdzieś przy krućcu, baźniku albo membran. Zdejmowałeś kiedyś cały króciec?




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:19 
*

Rejestracja: 09 gru 2010, 13:49
Posty: 20
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Tak króciec zdejmowałeem , gaźnik patrzony przez fachowce jest wporządku a membrany mam nowe a co może byc nie tak z krcoccem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 15:57 
**

Rejestracja: 24 lip 2010, 18:55
Posty: 354
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Może wyreguluj linkę gazu ..




_________________

Cunning Riders on YouTube - http://www.youtube.com/user/CunningRiders

on Facebook - https://www.facebook.com/CunningRiders




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 17:33 
*

Rejestracja: 09 gru 2010, 13:49
Posty: 20
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
to powiedz mi jeszcze jak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 21:16 
**

Rejestracja: 24 lip 2010, 18:55
Posty: 354
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Masz takie pokrętło przy gaźniku od linki . :roll:




_________________

Cunning Riders on YouTube - http://www.youtube.com/user/CunningRiders

on Facebook - https://www.facebook.com/CunningRiders




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
Dobra, a jak zakładałeś króciec to uszczelniłeś go między karterem a króćcem silikonem? Bo jeżeli nie to łapie lewe powietrze właśnie tam.




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 2:13 
*

Rejestracja: 23 maja 2010, 9:27
Posty: 41
Pojazd:
źle włożyłeś iglice do gaźnika !!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 17:49 
*

Rejestracja: 09 gru 2010, 13:49
Posty: 20
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Tak odrazu że źle włozyłem nie da się źle włożyć tylko w jeden sposób się da...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 18:53 
**

Rejestracja: 24 lip 2010, 18:55
Posty: 354
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
no właśnie . hahahah Jak już, to za wysoko lub za nisko . :wink:




_________________

Cunning Riders on YouTube - http://www.youtube.com/user/CunningRiders

on Facebook - https://www.facebook.com/CunningRiders




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy