Dzisiaj jest 24 lis 2024, 7:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 mar 2011, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:05
Posty: 67
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Witam!
Mam pytanie, czym się różni KTM SX 250 od EXC 250, to , że SX nie ma homologacji to wiem, ale chciałbym wiedzieć, czy silniki są inne, ile mocy mają, który lepszy, bardziej wytrzymały, co ile trzeba zmieniać Tłok, jaka jest exploatacja tego i tego... Wszystko co o nich wiecie :)

Pozdrawiam
Stage6


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 22:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Różnice tak samo jak w 125. Inna skrzynia, zawieszenie, zapłon i felga 18' z tyłu to takie największe różnice.

Stage6 pisze:
, który lepszy, bardziej wytrzymały,


Zależy co pod tym pojęciem rozumiesz i jak go chcesz używać.

Tłok co 50 - 60 mth a spalanie tutaj można powiedzieć że jest duże. Wykorzystując moc na 10 litrach zrobisz kilkanaście kilometrów.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 16:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Cytuj:
Różnice tak samo jak w 125. Inna skrzynia, zawieszenie, zapłon i felga 18' z tyłu to takie największe różnice.

Jeśli chodzi o różnice w zapłonie, to instalacja elektryczna z wyjściem na światła i cięższe magneto.
Konrad324 pisze:
a spalanie tutaj można powiedzieć że jest duże. Wykorzystując moc na 10 litrach zrobisz kilkanaście kilometrów.

1 zbiornik ~ 1mt/h.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 17:53 
Zbanowany

Rejestracja: 20 gru 2010, 17:56
Posty: 118
Lokalizacja: Głogów DGL
Pojazd:
w 250 tłok zmienia się co 100 mth




_________________

Wódka-40zł,kieliszki-10zł,spojrzenie mamy gdy wracasz do domu-bezcenne :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 19:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Cytuj:
w 250 tłok zmienia się co 100 mth

Chyba w EXC-F 250. W 250 2T 50-60mt/h, podobnie jak w 125. No można przeciągnąć te kilka mt/h, ale nie za dużo (250 jest mniej wysilone od 125).




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 19:11 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 19:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Borek96 pisze:
1 zbiornik ~ 1mt/h.


To się sprawdza tylko w 125. 250 ma wiele większy apetyt i w tym wypadku motogodziny leciały by bardzo szybko.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 20:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Cytuj:
Widzę, że nie macie pojęcia o tego typu offradówkach. Te KTM`y co wymieniłes maja silniki 2T więc tłok należy wymienic góra po 40 mth. Na jednym baku pojeżdziś z 2godziny w terenie, 1 godzine na torze. 25o ma tylko większą pojemność od 125 a gaźnik mają taki sam, więc paliwa weźmie nie wiele więcej.

A Ty masz pojęcie... Mówimy o EXC czyli Enduro. Są dużo mniej wysilone od crossówek, w których tłoki wymienia się co 25-30mt/h....
Konrad324 pisze:
To się sprawdza tylko w 125. 250 ma wiele większy apetyt i w tym wypadku motogodziny leciały by bardzo szybko.

Ja słyszałem (nie wiem jak jest w praktyce), że podczas jazdy po lesie 125 2T i 250 2T, gdy seta spali już cały bak, w 250 będziesz miał jeszcze z 1/5 benzy, na torze może jest inaczej, mówię tylko jak podczas jazdy po lesie (250 mniej kręcisz, żeby dobrze jechać, setkę musisz trzymać w górnej partii obrotów, żeby jechać).




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 21:17 przez Borek96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 23:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pisałem że wykorzystując moc pali więcej. Przy oszczędnej jeździe mniej spali, nie dziwne.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:05
Posty: 67
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Aha :) No bo ja właśnie zamierzam kupić KTMa SX, EXC a w ogóle byłoby mega jakbym znalazł SXS za normalną cenę, chociaż to już naprawdę trzeba mieć panowanie nad motorem, jeden błąd i cieżka sprawa :) Lecz najpierw musze sprzedać SMa. Dzięki wielkie za posty.

Pozdrawiam
Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy