Dzisiaj jest 24 lis 2024, 21:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2011, 12:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tabelka przedstawiająca co za co nam odpowiada w gaźniku.

Obrazek

Obrazek

Pilot jet - dysza wolnych obrotów.

Pilot air screw - śrubka od mieszanki

Jet needle - ustawienia iglicy

Main jet - dysza główna.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 1:13 przez Konrad324, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 18:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Możesz to przetłumaczyć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 20:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To co wiedziałem to już przetłumaczyłem jak się dowiem co oznacza reszta to z aktualizuje.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 21:29 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Te stozki pokazuja w jakich obrotach dziala ( gdzie zalezy od niej) dana srubka czy dysza. Chyba o to chodzilo :)




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 23:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
tarzan131313, Tak, dokładnie o to. Np. widać że jadąc na odkręconej manetce na skład mieszanki wpływa praktycznie tylko dysza główna. itd. Jest to wycinek z serwisówki od YAMAHY YZ. Dorzucę też od KTM'a za chwilę też jest tam fajnie to przedstawione.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 20:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
nie czaje tego :?




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 20:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Konrad324, wrzuciłeś nawet przydatne schematy/obrazki jak zwał tak zwał... Ale nic po za tym "!!" Mógłbyś chociaż wytłumaczyć na czym one polegają, co jest co itd. Mógłbyś spolszczyć napisy na obrazkach bo to można zrobić nawet w paincie :roll: Zero wkładu własnego po za wrzuceniem linków. Według mnie nic w tym pożytecznego skoro większość ludzi nie wie o co tutaj chodzi :angry:

Booyaka




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 15:36 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 15:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jeżeli ktoś ma chociaż minimum oleju w głowie to sobie z tym poradzi. A nikt nie będzie tutaj opisywał osobą nie mającym nigdy do czynienia z czymkolwiek z zakresu jakiejkolwiek mechaniki jaki dobrać śrubokręt aby dobrze wyregulować gaźnik.

http://translate.google.pl


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 14:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 18:39
Posty: 116
Lokalizacja: wola chorzelowska
Pojazd:
czyli większą dyszę główną ,aby osiągnąć większą prędkość
większa dysza wolnych obrotów wpływa na lepszy start ?? czy również tak to można zinterpretować ?? Jak źle to poprawcie
Co przedstawia wykres kołowy ? znaczenie części (iglicy dysz itp )w ogólnej (od niskich do wysokich obrotów) pracy silnika ??




_________________

sprzedam felgę z oponą do speed-a bęben ,30 zł
12 " i czachę zip fast rider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 16:41 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
To nie tak... Ten wykres na górze pokazuje która z części gaźnika "pracuje" przy różnych otwarciach przepustnicy dolotowej. Nie jest tak, że jak dasz dyszę od Stara to ci będzie 200km/h jeździć. Chodzi o dobór optymalnych komponentów.

Co do wykresu kołowego to nie wiem :D. Ale myślę że przedstawia to samo co górny.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Pierwszy wykres w stosunku do manetki, drugi w stosunku do obrotów? Mimo wszytsko, pierwszy mniej wiecej już rozmkminiłem.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 18:39
Posty: 116
Lokalizacja: wola chorzelowska
Pojazd:
Random pisze:
en wykres na górze pokazuje która z części gaźnika "pracuje" przy różnych otwarciach przepustnicy dolotowej.

to wiem
Random pisze:
jak dasz dyszę od Stara to ci będzie 200km/h jeździć. Chodzi o dobór optymalnych komponentów.

nie przesadzajmy chodzi mi o nie wielką zmianę z 60 na np 65 pomoże coś ,lub na 70 :lol:




_________________

sprzedam felgę z oponą do speed-a bęben ,30 zł
12 " i czachę zip fast rider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:50 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
hmmm,stary to diesle-chyba ze star 25 i w dól to tak;ale tam dysze byly duzooooooooo wieksze,w granicach 250#,czyli tak w sumie dysza glówna do polowy manetyy nie jest taka wazna jhak iglica...




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
dominik28382 pisze:
nie przesadzajmy chodzi mi o nie wielką zmianę z 60 na np 65 pomoże coś ,lub na 70 :lol:


jak teraz skuter dobrze ci chodzi to nie ma sensu zmieniać bo będzie go zalewać i w dodatku więcej palić :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 17:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Obrazek
Jak się pomyliłem gdzieś to proszę o poprawę bo nie jestem pewien czy wszystkie są dobrze przetłumaczone ! :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 18:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Kali mówić :| Przydało by sie to przełożyć na "właściwy" polski




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 0:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Clip position to chyba położenie zabezpieczenia iglicy ,a co to jest power jet to wiedzą na pewno posiadacze gaźników PWK(dodatkowa dysza podająca paliwo w chwili otwarcia przepustnicy do końca) Diameter of straight portion to zapewne kształt samej iglicy.Pamiętacie,jak zawsze Junior podkreślał,że regulacja gaźnika to nie tylko dysze(nie tylko główna,ta wolnych obrotów również) i śrubka powietrza ,ale też przepustnice ,pływaki ,iglice...




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 8:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2010, 12:09
Posty: 153
Lokalizacja: Gubin
Pojazd:
Czy wina jest regulacja gaznika ze skuter mi pali kolo 6 litrow.Jedzie tylko 75 wszystko seria oprocz tlumika sport i dyszy 80 .. Wydaje mi sie ze gaznik jest dobrze ustawiony bo skuter dobrze chodzi na wolnych obrotach.Dodam do tego ze jest to skuter speedfight 2 wrc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 12:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Sprawdź kolor świecy.Jak jedziesz to Ci go przylewa?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2010, 12:09
Posty: 153
Lokalizacja: Gubin
Pojazd:
Tak , iglica na srodku jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy