Dzisiaj jest 01 sie 2025, 0:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 mar 2011, 18:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Założyłem dzisiaj ssp ponieważ wydawało mi sie, że grzeje sie za bardzo tzn ok 90 stop. w nocy... Zalałem go płynem, odpalam i temperatura odrazu rosnie, tzn nie całą minuta i odrazu 71 stopni. Wiru w zbiorniku żadnego czyli uklad chlodzenia nie działa. Wirniczek w pompie normalnie kręci sprawdzałem, a płyn stoi w miejscu... Tak jakby wogole nie pobierało z chlodnicy... Czego to może być wina?


Ostatnio zmieniony 27 mar 2011, 0:23 przez healt, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
healt, widocznie jednak nie kręci wirnik.Odpowietrzałeś układ?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Odkręć zbiornik, odpal i potrzymaj na wolnych obrotach, nie dodawaj gazu niech se pracuje, patrz zbiornik czy bombelki lecą.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Węże nie zatkane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
A chłodnica jest gorąca ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Problem rozwiązany. Z jednego węża zsuneła sie opaska i łapał powietrze. Zrobiłem i jest git. Tylko powiedzcie mi, czy to normalne ze po przejechaniu 5 km łapie mi 82 stopnie? Cylinder jest na dotatrciu. Jest to streetrace i mam zrobione 140km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Tak ma być bo jest to optymalna temp. pracy silnika ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
To fajnie :p A przy jakiej temperaturce powinienem sie martwic? ew zwolnić aby spadła. Przy ilu stopniach może sie przegrzac?


Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 20:13 przez healt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 23:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Jak złapię z 90 C to nie powinieneś mu dawać tak w palnik ;)

100C i wtedy się przegrzeje 90C to jest taki alarm dla Ciebie ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 8:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
To bede musiał dokupić jeszcze te chłodnice przepływowe str8 bo pompa ssp nie pomogła. Wczoraj w nocy jezdziłem, nie cisnąlem go(max 8k rpm) i złapał mi 90... Nie wiem tylko gdzie umieścić te chłodnice dodatkowe bo pod czachą chyba sie nie zmieszczą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 8:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Weź sobie chłodnice przeczyść kerherem albo czymś pod ciśnieniem węże przetkaj itp . Nie ma takiej opcji żeby ci się tak bardzo grzał :|




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 9:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Nie wiem czy jest sens czyscic chłodnice bo płyn jest czysciutki, nie widać żadnych zanieczyszczen... Sam już nie wiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 9:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Nie kupuj tej chłodnicy STR8 lepiej kup jakąś używaną od np malagi, Sr. Są różne rozmiary i załóż za przednie kolo.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 9:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Ale mogą być zatkane przestrzenie między żeberkami na chłodnicy więc lepiej ją przemyj jak mówi Michalak,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 9:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Da rade zmieścic? A co z węzami? Tez chyba musiał bym dokupic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ta chlodnica przeplywowa to slyszalem ze gowno daje, i tez tak mysle, za ta cene kupic nagrzewnice od samochodu to i ci do 60 ciezko bedzie dobic :)
I jak koledzy wyzej przeczysc chlodnice.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 10:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
A możesz mi powiedziec, jak podpiąć tą nagrzewnice i jaka najalepiej kupic, ona miała by być zamiast chłodnicy czy jak?To byłoby cos takiego?:
http://allegro.pl/nagrzewnica-opel-cors ... 84056.html

Te 140km ktore zrobiłem z temp 82+ oraz raz 90 podczas docierania nie narobiło szkód?


Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 11:08 przez healt, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 11:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nagrzewnica jako dodatkowa chlodnica ;)

A po drugie mysle ze troche przezywasz te temperatury, docierasz to nei ma co sie dziwic, te 90 stopni to nic a nic nie zrobilo cylkowi ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 12:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Wiadomo,ze na dotarciu bedzie lapal tepmerature szybciej bo wsytepuje większe tarcie niz na dotartym cylindrze.




_________________

Polini Sport 70cc
Hebo Kevlar
dellorto 21mm + ssanie polini
Polni SpeedControl
LeoVince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 12:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
A w która strone zrobiłeś obieg? Bo byc może jest tak ze zamiast leciec:
zbiorczniek-> chłodnica -> cylinder -> pompa -> chłodnica
to leci:
zbiorniczek -> chłodnica -> cylinder <- pompa -< chłodnica

(strzałki oznaczja kierunke)




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy