Dzisiaj jest 01 mar 2025, 7:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jawka 50
Post: 28 mar 2011, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 19:01
Posty: 27
Lokalizacja: Elblag
Pojazd:
Siemano mam problem tego typu że posiadam Jawkę 50 i nie chce mi odpalic;/ Kompresja jest iskra też i do gaznika paliwo dochodzi .Podajcie jakieś wskazówki co mogę zrobic..




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=39439
Cytuj:
"Cześć widziałem cie na nk, chcesz ze mną chodzić?"

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 14:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 19:01
Posty: 27
Lokalizacja: Elblag
Pojazd:
Chłopaki pomóżcie podajcie jakieś wskazówki co sprawdzic itp etc.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=39439
Cytuj:
"Cześć widziałem cie na nk, chcesz ze mną chodzić?"

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 14:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
jak próbujesz odpalić i kopiesz/pchasz to świeca jest mokra? Świeca jest dobra?


Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 18:43 przez rkiljan, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 19:01
Posty: 27
Lokalizacja: Elblag
Pojazd:
świeca mokra i jest nowa .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=39439
Cytuj:
"Cześć widziałem cie na nk, chcesz ze mną chodzić?"

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
spróbuj wyregulować gaźnik i ewentualnie zapłon.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
Jesli to jawa to przyczyna zawsze jest ta sama-zaplon,spróbuj odpalic ja do tylu,bez jaj,ale czsami tylko tak odpala;p




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 11:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
marcinagility, Jak od tyłu będziesz odpalał to wtedy właśnie zapłon ci się przestawi




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 21:50
Posty: 99
Lokalizacja: Białystok/ Grabówka
Pojazd:
W jawce/ogarze to praktycznie jedyną regulacją są tylko obroty. Bo dysze się wymienia przy jakimś większym tuningu. Ja Ci powiem że to na 1000% zapłon, tylko nie radze odpalać do tyłu, bo jak wskoczy na obroty to Ci ucieknie i jej nie złapiesz. Przeczytaj poradnik i tam będziesz miał co i jak się ustawia.




_________________

Obrazek

Zaproszenia na TakeAGift.pl

http://www.takeagift.pl/polecam:33023




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 12:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
I będzie tak http://www.youtube.com/watch?v=KNDozoSiogw




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 13:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2010, 15:41
Posty: 83
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
słuchaj to jest wina zapłonu masz silnik jawkowy 3 biegowy te silniki mają wadę fabryczną przestawia się bardzo często zapłon więc zrobisz tak .. :mrgreen:

Jak nie ogarniasz to nie dasz rady ustawić zapłonu w otworze świecy ;ppp

Więc zdejmij głowicę i będziesz miał tłok musisz go ustawić w najwyższym miejscu w górze tzn (górny martwy punkt tłoka) czyli musisz tak zrobić żeby tłok był na maksa wysunięty do przodu i wtedy cofasz go 1mm do tyłu i na platynkach ustawiasz przerwę 0.04 mm :)

jeśli nie zrozumiałeś to napisz do mnie na gg : 2038104 to postaram Ci się to ładnie wytłumaczyć
:twisted:

; )




_________________

wisniaOLN ; )

Lubię Zapierdalać !


Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 13:46 przez wisniaOLN, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy