Dzisiaj jest 01 mar 2025, 6:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 mar 2011, 17:52 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 23:15
Posty: 101
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Witam mam pytanie czy w mojej yamaszce dt jest moduł i cewka czy sam cewkomoduł? Zauważyłem ze jest coś przykręcone do ramy z prawej strony po czym poznać czy to cewka czy cewkomodul ? I które rozwiazanie jest lepsze?

ps. Yamaha dt 2007r w prawdzie nie yamaha tylko mbk x-limit ale to jeden ....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 19:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
To przykręcone do ramy to cewka.Można ją poznać po tym ,że w środku jest rdzeń ferromagnetyczny.A to pod siedzeniem to moduł.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 21:01 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 23:15
Posty: 101
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
ale pod siedzeniem znajduje sie aby akumulator pod prawym plastikiem jest regulator napiecia oraz przerywacz kierunkowskazow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2010, 15:41
Posty: 83
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
http://xarchiwum.pl/cewka-modul-cdi-am6 ... 88794.html



z tego co mi się wydaje siedzi tam cewko-moduł taki o tak ??




_________________

wisniaOLN ; )

Lubię Zapierdalać !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 21:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W DT i X-limit masz Cewkomoduł. Jest Cewka wbudowana w moduł. Nie ma określenia co jest lepsze po prostu 2 elementy umieścili w 1 obudowie.

Jeżeli wchodzą kable z iskrownika a wychodzi kabel WN to jest to cewko moduł. Jak jest oddzielnie to są 2 oddzielne urządzenia połączone ze sobą.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 22:39 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 23:15
Posty: 101
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
czyli ze mam cewkomoduł. chyba zablokowany bo kreci 10000obrotow
da rade jakos go odblokowac czy trzeba kupic nowy jesli tak to ten by pasował?
mi sie wydaje ze tak poniewaz idzie tam kabel wn chyba ze sie myle
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 02c6a11042


Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 22:45 przez jamik423, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 11:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Konrad324 pisze:
W DT i X-limit masz Cewkomoduł. Jest Cewka wbudowana w moduł.
Tak ale ty piszesz od DT poniżej 2007r.A kolega ma 2007 i jest tam zastosowanie osobno cewki i modułu..A rozblokować możesz moduł rozwiercając literkę ,,O'' w module ,ale jak co rób to na własną odpowiedzialność.A jeśli Ty Jamik masz cewkomoduł to miałeś coś kombinowane z elektryką lub lub oszukali cie na roczniku.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 14:01 przez wojak, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 18:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak jest moduł firmy MORIC to wtedy w literze "O" się wierci.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 19:39 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 23:15
Posty: 101
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
ale po co mi mowisz o jakims przewiercaniu jesli ja mam cewkomoduł i sie zapytalem czy tamten jest dobry bo obroty mi sie wydaja ciutke za male bo 10000




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 19:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
To nie cewkomoduł lecz coś innego prawdopodobnie tłumnik




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 21:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cewko-moduły nie były blokowane.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2010, 15:41
Posty: 83
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Konrad324 nigdy nie były blokowane taki jak np ja mam w Rs to nie są tak ?? Po prostu można kupić nowy tuningowy?? Wtedy zwiększa te obroty a z tymi nic się nie da zrobić nie były blokowane ? :wink:


pozdrowionka.




_________________

wisniaOLN ; )

Lubię Zapierdalać !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 13:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
wisniaOLN, Cewkomoduły nie były blokowane a dlatego są tuningowe bo są lepiej wykonane tak ,żeby mogły jeszcze bardziej się wkręcać na obroty.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 14:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tuningowy ma inną mapę zapłonu reszta to to samo. Nawet bywa czasem że jest to samo tylko w obudowie innej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 17:59 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 23:15
Posty: 101
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
a czemu jak dam za duzo gazu na 2 albo 3 to wchodzi na luz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 18:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W skrzyni będzie coś nie tak.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2010, 15:41
Posty: 83
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
aha to spoko właśnie o to mi chodziło . thx za odpowiedz . :mrgreen:


jamik423 a ten Twój moto to wgl dziwne ma jazdy a to pewnie jakiś tryb się wyrobił w skrzyni .




_________________

wisniaOLN ; )

Lubię Zapierdalać !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy