Dzisiaj jest 03 lut 2025, 6:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 79  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 15:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
razor99 pisze:
pójrzcie na amerykańskie samochody tam są wielkie silniki (camaro chargery challengery i spółka) a na trasie palą 8-9l na 100 więc jak się chce się zejdzie :D


No ale jakie tam dróżki mają wbijasz na autostradę, bujasz go do 140km/h tempomat i nawet kierownicy nie musisz trzymać więc się nie dziw. :D




_________________

[center]Obrazek[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 16:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Ale to w Polsce te wyniki osiągają w testach drogowych nie miałem na myśli USA a co do dróg to się nie zgodzę byłem w USA widziałem w Arizonie autostrady mają tak samo dziurawe jak nasze drogi :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 19:12 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Ja słyszałem że najlepsze silniki w BMW to 2.8.

Te 2.5 Vanos niby nie lubią się z gazem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 19:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2011, 0:56
Posty: 0
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
piotrek1993 pisze:
sulek123, ten cały cip tuning to pierwszy powazny krok zeby dojechac silnik. np tdi 130km ma te 130 km i do tej mocy jest przystosowany. tuning niszczy :/


Ludzie, nie mylcie pojęcia cip tuning ze strojeniem bo to 2 inne pojęcia.(to drugie jak najbardziej na +)

2.8 w beem są lepsze - 2.5 to blok żeliwny i konstrukcja pamiętająca lata 70-te. Więcej pali i moc ma w węższym zakresie.

Co do spalania w e36- tak się składa że kumpel właśnie ma taką, i co by nie robił, to mniej niż 13-15 nie będzie bo naprawdę kusi, ale gdy wsiada co jakiś czas jego mama to jednak 10l to jest max ;] Po prostu zależy od kierownika wszystko.




_________________

^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 13:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Wszystko zależy od ciężkości stopy kierowcy :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:23 
*

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 9
Pojazd:
Dokładnie. moi starsi posiadaja jeep cherokee 2.5 td. jak jezdzi tata to spalanie wynosi jakies 13.5 a jak siądzie mama to gdzies 10 do 11. zależy od kierowcy i od wagi jego nogi




_________________

yamaha axis :)
cylek airsal 50cc sport
sprężyna centralna hebo
hebo ng.
i stunt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
U mnie jest fajnie ze spalaniem jednego dnia mam 8-7l (tryb lekkiej stopy) ale jak nagle dostanę "ciężkostopia" to spalanie jest 15-20l (głównie to na Cargo jak się lata to tyle pali, albo na mieście gnoi łepków co szpanują malutkimi silniczkami :D ) więc jak to mówią wystarczy chcieć :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
razor99, mojego taty znajomy kupił właśnie Chevroleta Silverado(GMT800) i Chevroleta Avalanche LTD z tego co pamiętam to avalanche 5.3 V8, w którym siedzi gaz. Nogi ciężkiej jakieś nie ma spalanie benzyny w mieście powyżej 25L, trasa po 15-18 (BENZYNY).. gazu mu w trasie koło 20 jak nie wiecej gazu leci.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
Stasiu2, Gaz sekfencyjny nie połyka więcej gazu niż benzyny




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 6:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jeżeli to jest z lat 2008/2009 i nowsze to trochę dziwne bo to podobno bardzo ekonomiczne silniki nawet na TVN Turbo podczas testów pisali, że takie spalanie w trasie mieli (ale im to nie wierzę bo tylko diesel im w głowie :mrgreen: ) z manualem na 9-10l pewnie spokojnie zejdzie i przy delikatnym obchodzeniu się z gazem. No chyba, że to tyczyło się całkiem innej pojemności może 3-4l nie pamiętam dokładnie.

Niby gazu do (chyba) 20% więcej spala silnik niż benzyna, ale nie powiem nie użytkuję gazu to tylko ze "słyszenia" informacje




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2011, 6:06 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 8:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
Siema:):D widzę że mowa o Bmw jaki silnik lepszy?:)
i mowa o Chip tuningu i Strojenia:)

wiem coś o tym;) jeżeli pozwolicie mogę powiedzieć śmiało że bmw e36 wybrałbym silnik 2.8 w czystej benzynie niż 2.5 a czemu? ktoś mówił że silniki 2.5 były podobne do tych z lat 70 zgadza się:) ponieważ 2.5 miały wady z głowicami często bywało tak że po pewnym czasie konewki i popychacze dostały po dupie i było koniec jazdy:)
2.8 w Bmw to jest szatan:D ten dźwięk i wgl :D polecam też silnik 1.8is :D brat ma w swojej Bmw ten silnik i chwali:D jeżeli ktoś ma bmw nie patrzy ile pali ważny jest tutaj uśmiech na twarzy :mrgreen: dla mnie Bmw w benzynie zawsze będzie lepiej chodzić niż każde inne auto:)

:arrow: co do chipa to trudno powiedzieć czy jest to katowanie silnika czy nie:) z tego co wiem np: Vw passat B5fl miał silniki 1.9 100km to można śmiało go kręcić do 130km bo to jest w sam raz dla tego silnika:) tak samo robi producent;) ;) chipa należy robić z głowa:D

:arrow: strojenie robił mój tata w Mercedes C 270cdi śmiało polecam :lol: samochód ma kopyto że mała głowa :D silnik jest mocniejszy z tego co wyszło na hamowni z 170 koni do 220km:) wszystko ustawiane za pomocą serwisu Mercedesa :) oni wzorowali się na tym czy będzie kopcił jak mu da sie fuull gaz czy nie:) nasz nie kopci:) patrzą również na Nm nasz ma zrobionę tak że ciągnie w każdym zakresie obrotów:D:)
sam byłem świadkiem jak na Autostradzie Audi A8 4.2 guattro nie dawała rady od 130 do 250km/h;] od 0-100 nie całe 7s:) śmiało polecam strojenie silnika :twisted:




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 12:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
My nasze E46 3.0d chcemy zachipować ze 184km do 220. Można by i więcej ale gorzej wtedy z żywotnością. A jakby dać większe turbo to masakra :D
Jak myślicie 220 koni to już nie za dużo. Bo może być tak że po iluś tam km się rozkraczy...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 18:41 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Mam problem z Corsą B 1.2 8v 94r Byłem u gazownika gość porobiłem kompem mówi że mam zmienić silniczek krokowy.Zmieniłem od znajomego ale od ASTRY a tam wiadomo najmniejszy silnik to 1.4 czy to może być przyczyna że źle ona chodzi? Ma dość wysokie obroty,nieraz spadną,nieraz nie,różnie.Pomoże ktoś? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 18:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
TZRfan z tego co podaje poradnik Auto Świat:) z taką diagnozą trzeba zgłosić się do kogoś kto sie zna na ustawianiu silniczka krokowego:)
bo mogą być same problemy z Twoim samochodem...
między innymi duże spalanie itp

tkr50 uwierz mi że nic sie nie rozkraczy ;]
jeżeli pojedziesz z tym do serwisu i zapłacisz im 600zł;] a zrobią ci to perfekt ;) ustawią wszystko za pomocą orginalnych sterowników które posiada BMW do takich modyfikacji;) nie rób tego u pierwszego lepszego mechanika:)




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 19:43 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
MoSiU15, e tam gazety..Ja chce żeby to równo chodziło i to sprzedać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
MoSiU15 pisze:
tkr50 uwierz mi że nic sie nie rozkraczy ;]
jeżeli pojedziesz z tym do serwisu i zapłacisz im 600zł;] a zrobią ci to perfekt ;) ustawią wszystko za pomocą orginalnych sterowników które posiada BMW do takich modyfikacji;) nie rób tego u pierwszego lepszego mechanika:)

600zł to mało za chip tuning. W V-techu, robią wszystko profesjonalnie, z hamownią, za jakieś 1500zł, w sumie zobacz sobie cennik:
http://vtech.pl/ceny




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 23:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
tkr50 pisze:
My nasze E46 3.0d chcemy zachipować ze 184km do 220. Można by i więcej ale gorzej wtedy z żywotnością. A jakby dać większe turbo to masakra :D
Jak myślicie 220 koni to już nie za dużo. Bo może być tak że po iluś tam km się rozkraczy...

270km można dać choć wtedy pada sprzęgło i dwumas, 220km to pikuś.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 23:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw pisze:
270km można dać choć wtedy pada sprzęgło i dwumas, 220km to pikuś.

270km bez dymu ? To przecież już będzie zwiększenie mocy o 50%, i tak na samym programie ? Coś wierzyć mi się nie chce.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 6:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
270 km była gdzieś taka bema większe turbo + intelcooler + dobry chip i uzyskało 270 koni




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 8:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
tkr50 pisze:
270 km była gdzieś taka bema większe turbo + intelcooler + dobry chip i uzyskało 270 koni

No, to z turbiną, ic i wtryskami i wyregulowaniu tego osiągnie 270km, ale nie na samym programie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 79  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy