Dzisiaj jest 23 lis 2024, 3:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2009, 23:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Sprężyna Hebo pasuje do Keeway-a, te spreżynki też będą pasować wiec po co sie pytać co chwila czy to lub to bedzie pasować skoro kilka razy juz sie pytałeś czy bedzie pasować . Widze Wolus przeprowadzał z Tobą już kilka takich dialogów :D Pozdro




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2009, 0:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Wolus pisze:
Spokojnie starczy ci seryjne sprzęgło , chyba ,że masz już zjechane okładziny. Ale przeważnie to twardsze sprężynki i jazda.


A miałeś kiedyś w ręce seryjne sprzęgło z Keewaya?

Nie ma sensu zostawiać tego badziewia. Lepiej zmienić, choćby na RMS Racing Pro. Sprężynki praktycznie nic nie dają.

Polecam jedną z trzech dróg, w zależności ile kasy chcesz przeznaczyć:

1. Sprzęgło RMS Racing Pro 110mm - jakieś 130-140 zł

2. Sprzęgło RMS Racing Pro + dzwon Wingcooler 107mm - ok. 260 zł

3. Sprzęgło Stage6 + dzwon Wingcooler - ok. 380 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2009, 12:06 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Ale sprzęgło RMS Racing Pro będę potrzebował do keeway'a chyba 107 mm a nie 110? co? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2009, 12:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2009, 12:15 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Ale w katalogu do Keeway'a jest sprzęgło Polini i tak jest napisane d.107 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2009, 13:51 
Zbanowany

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:33
Posty: 81
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
11karolb11, wiem ale keeway ma 110 dzwon wiem bo sam mam f-acta i mam w nim zmienione sprzegła na malossi fly polecam je tylko dot ego sprzegla musia;byc dokupic niebieskie hebo zeby ladnie bylo zgrane z reszto




_________________

Pozdro dla ciebie [you] :)
sprzedam !!!!
http://allegro.pl/item644557961_keeway_ ... kazja.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2009, 14:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Dokładnie jak koledzy mówią ja mam sprzęgło S6 TC i dzwon S6 WC i jedno i drugie ma 110 mm :D




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2009, 18:08 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
To jeśli założe takie sprzęgło do mojego zestawu tuningowego to coś to da? Sprzęgło Tec Evo Racing Czy może takie? - Sprzęgło Sportowe NARAKU




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2009, 19:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Ogólnie to jest dostępne na Mielochu, ale nie wiem czy jest do keeway'a. :???:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2009, 23:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
RMS Racing Pro i Tec Evo to jest to samo...

Edit..
Kąkol


Ostatnio zmieniony 07 sty 2009, 18:11 przez Smuggler, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2009, 7:02 
*

Rejestracja: 03 sty 2009, 22:12
Posty: 39
Pojazd:
W keewayu jest sprzęgło d112 a nie d110 :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 13:09 
*

Rejestracja: 01 sie 2008, 8:58
Posty: 77
Pojazd:
Co myślicie żeby kupić ten dzwon naraku d.110 i sprzęgło też z naraku?? Czy będzie lepiej?? Czy lepiej kupić ten dzwon i jakieś sprzęgło np malossi fly albo rms racing pro??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 16:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Kup lepiej Malossi Fly i do tego jakiś dzwon, może być nawet ten Naraku




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 10:24 
*

Rejestracja: 01 sie 2008, 8:58
Posty: 77
Pojazd:
Ale czy znajdę malossi fly na d.110mm?czy kupić dzwon 107mm i sprzęgło 107mm???
Tylko słyszałem że jak zmieni się na mniejsze to skuter jeszcze gorzej chodzi. Czy to prawda?? A co myślicie o sprzęgle hebo n albo r ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 11:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Sprzęgło 107 raczej nie podejdzie . Co do Malossi Fly to masz na s&d wystarczy zamówić, i będą wiedzieli jakie będzie pasowało . Sam zamawiałem S6 (dzwon,sprzęgło) i ma d.110 . Widzę, że tez sie wachasz nad Hebo N,R w tym przypadku do Sportu to N (R jest do Racingu bardziej) tyle ode mnie :D Pozdro




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 18:13 
*

Rejestracja: 01 sie 2008, 8:58
Posty: 77
Pojazd:
No bo właśnie widziałem na s&d te różne fajne sprzęgła dla keewaya ale nie ma podane jakie mają rozmiary! To chyba oni wiedzą jakie powinno być czyli 110mm. Albo najlepiej jak będę zamawiał to zadzwonie i się zapytam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 19:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Oni wiedzą . Wiem jak ja zamawiałem to d.110 mi przysłali i jest git :D




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 22:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ja mam Malossi Fly 107 w F-act i jakoś chodzi więc podejdzie.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 10:25 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Po pierwsze sprzęgło nie ma żadnego wpływu na osiągi.Jego zakichanym zadaniem jest włączyć napęd z przekładni na koło.Średnice dzwonów są zróżnicowane w celu ochrony interesów producentów a nie z powodu przewagi jednej średnicy nad drugą.Ilość szczęk ma znaczenie jeśli chodzi o skuteczność.Z kolei kolor niebieski czy fioletowy dzwonu świadczy tylko o złej regulacji,bo sprzęgło ma po krótkim poślizgu złapać i trzymać dzwon a nie pracować na granicy przyczepności z częstym poślizgiem. Sprawa dzwonów ze skrzydełkami mającymi poprawić niby chłodzenie.Co one mają chłodzić jak dzwon jest zamknięty pod klapą gdzie zależnie od regulacji sprzęgło źle pracuje i temperatura pod klapą jest taka że można się poparzyć.Te skrzydełka mieszają gorące powietrze które nie ma się gdzie ochłodzić.Jedynie w przypadku silników które mają przewietrzanie przekładni jest troche lepiej ale to też jest tylko półśrodek :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 13:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dokładnie tak jak wyżej. Z tym że jest jeszcze jedna rzecz. Jeśli mamy np. dzwon 112mm, a sprzęgło 107mm no to aby zasprzęglić ten zestaw sprzęgło musi osiągnąć wysoką szybkość, czyli silnik na starcie potrzebuje dużych obrotów aby rozchylić szczęki sprzęgła i swoją siłą zablokować dzwon i dopiero wtedy następuje start, gdy szczęki sprzęgła rozchylą się na tyle by zatrzymać opór dzwonu. Mając dzwon 107mm i sprzęgło 107mm skracamy odległość szczęk do dzwonu co powoduje że silnik nawet przy małych obrotach rozszerza szczęki i one od razu pokonują opór dzwonu po czym następuje start. Mam nadzieje że teraz wszystko jest jasne... Czyli podsumówując, rozmiar sprzęgła i dzwonu POWINIEN być taki sam, jeśli jest to różnica ok. 2mm to nie ma konieczności zmiany niczego chociaż jest to zalecane. Jeśli sięga to już większych wartości to należy to zmienić.

PS. Nie biorę tu pod uwagę sprężynek sprzęgła którymi można dokonywać regulacji bo jeśli mamy taką sytuacje jak wyżej opisałem(112mm dzwon i 107mm sprzęgło) żadne sprężynki nie będą w stanie tego poprawić.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy