Dzisiaj jest 14 lis 2024, 14:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 

jaki zestaw do cagivy mito
Czas głosowania minął 08 kwie 2011, 17:54
1 cylnider 160 wal gaznik wydech 80%  80%  [ 35 ]
2 wydech zembatki gaznik stozek 20%  20%  [ 9 ]
Liczba głosów : 44
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2011, 18:54 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Jakie są możliwości tuningu mito i gdzie je dostanę. jaki zestaw. jakie korzyści . Z góry dzięki




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2011, 13:09 przez Oskar., łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 22:03 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Bodajże tam jest ROTAX czyli ten sam silnik co rs125. Szukaj po allegro, napisz do smugglera, często ściąga części z zagranicy :)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 22:04 przez kalus96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 15:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Nie ma tam zadnego rotaxa... Jest to silnik produkcji cagivy, kitow 160 nie polecam, waly potrafia sie rozsypac, wiec wydech, zębatki (NIE ZEMBATKI!) oraz gaznik, stozka tez nie zakladaj. Gaznik 34 dellorto albo 35 jest jeszcze, nie pamietam jakiej firmy...

Aha jak ktos sie nie zna i pisze glupoty ze tam jest rotax, niech najlepiej sie nie odzywa tylko czyta tematy...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 17:17 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
moze jeszcze polerki skrzyni korbowej?itp. :twisted:




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 18:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Tylko zębatki i wydech nie ma co więcej kombinować i tak te motory seryjnie są bardzo mocne jak na to pojemność jak wychodziły z fabryki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 19:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
cylinder 160ccm to jeszcze nie przesada ( są 190ccm ) :P Wydech arrow'a , Atheny czy coś w tym stylu , nie żadne shark'i , gianelli i inne badziewia z drobnymi dyfuzorami :P ( miałem sharka w nsr i kolega ma gianelliego , ja teraz mam atheny i wiem co mówie .) Proponuję kupic dysze o większym rozmiarze , stożka tam nie pchaj ... sprawdź czy zawór wydechowy otwiera się na 100% i możesz pobawic się z zębatkami :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:03 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
teac27, czemu nie polecasz stożka?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Jeżeli ktoś chcę bawić się w wyciąganie mocy z 125cc oczywiście da się porting, dyfuzor, gaźnik nawet 38mm, membrana v-force, zwiększenie stopnia sprężania wszystko żeby tylko nie zwiększać masy tłoka bo wtedy wyważenie wału szlak trafi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 9:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
ponieważ 1. nic konkretnego nie daje .. :) 2. taki sam efekt osiągniesz jeśli porobisz dziurki w puszce od filtra seryjnego .. A stożek da Ci tylko dzwięk .. Przydałby się przy cylindrze 190ccm może jeśli seryjny by nie wyrabiał ale tak to się nie opłaca :) i wiadomo znacznie gorsze filtrowanie powietrza ... tak samo w autach .. stożek daje moc przy wyższych obrotach z których zwykły użytkownik nie korzysta.. lepsze już są tuningowane wkładki do oryginalnych filtrów .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 13:10 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
teac27, I jeszcze czemu nie polecasz sharka i gianelli i jakie masz gaźnik w nsr :P. I ile daje rozwiercanie-porting[/quote]




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2011, 16:29 przez Oskar., łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:19
Posty: 166
Pojazd:
Cylnider 160 wal gaznik wydech na to zagłosowałem.




_________________

Wolę niech mnie 12 sądzi, niż 6 niesie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 10:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
StiVe pisze:
Cylnider 160 wal gaznik wydech na to zagłosowałem.


Polac mu!!
No i co z tego? W wiekszych cylindrach jest wiekszy tlok, co wiaze sie z duzo wiekszym obciazeniem walu, bo nie jest wywazony pod ta mase tloka, zaraz sypnie sie korba, lozyska na wale, jednym slowem nie polecane sa wieksze pojemnosci w 125 :) Dobry porting, polerka skrzyni korbowej, membrany, wydech i tyle.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 12:33 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Given pisze:
StiVe pisze:
Cylnider 160 wal gaznik wydech na to zagłosowałem.


Polac mu!!
No i co z tego? W wiekszych cylindrach jest wiekszy tlok, co wiaze sie z duzo wiekszym obciazeniem walu, bo nie jest wywazony pod ta mase tloka, zaraz sypnie sie korba, lozyska na wale, jednym slowem nie polecane sa wieksze pojemnosci w 125 :) Dobry porting, polerka skrzyni korbowej, membrany, wydech i tyle.

Też się zgadzam nie ma sensu dawać 160.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 12:33 przez Oskar., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 14:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:19
Posty: 166
Pojazd:
Czyli wiadomo już co zmieniasz? :P




_________________

Wolę niech mnie 12 sądzi, niż 6 niesie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 19:17 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Mh




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 lis 2022, 4:14 przez Oskar., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 14:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
To nie kminie po co dales to w ankiecie :]




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 14:23 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
bo chciałem się dowiedzieć co inni sądzą na ten temat




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
gaźniczek mam 34mm ( seryjnie 28 ) z aprili rs kupiłem za 20zł :D wydech taki http://www.wemoto.com/parts/picture/MA-7400666/ - dyfuzor jest dłuugi ( na zdjęci go spłaszczyło ) baniak jest ogromny ! równo wpada w rezonans przy otwarciu zaworu ( tak się fajnie zgrało ) Ze rezonans ma od 7,5k ( i tak zawór się otwiera) - mam odblokowany moduł od zaworu otwiera się na ponad 100% , membrana seryjna ( tylko płatki z karbonu -33zł zł ) musiałem troszkę skalpelem rozgrzanym kruciec powiększyc pod gaźnik . porting cylindra - naprawdę delikatny , kanał wydechowy został powiększony i wypolerowany . hmm co tam jeszcze . a opona z tyłu 130 . nie jakiś szeroki filc ( duużo mi to dało naprawdę , kosztem wygladu ). Moto wkręca się do 13k na 6 biegu . Tłok Vertexa ( 365zł ) łożysk nie wymieniałem . tłoka wsadziłem jak moto miało 35k przebiegu dziś przekroczyłem 40k :D i smiga lepiej niż seryjne :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 7:47 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Dzięki wszystkim już chyba wszystko wiem. Za niedługo będziecie mogli oglądać moją cagive.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy