Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2011, 16:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Zamieniłem się z kolega skuter na crossika.. Cross jeździł fajnie, dobrze wkrecał się na obroty, czuc było nawet moc, ale było kilka wad. Największa to praktycznie nie skrecony cylinder, brak uszczelnienia, cieknący olej, no masakra.. Ale jexdził fajnie:P Zgasiłem go i zabrałem sie za rozłożenie całego cylindra itd, w celu uszczelnienia cylka.. Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z 4T. odkreciłem wydech, wszystkie dekielki itd. (co się tylko dało to odkreciłem). Zdjąłem wydech, gaźnik, łańcuszek. Nastepnie zdjeta została głowica, cylinder... Pora na uszczelnianie.. niestety nie miałem uszczelek wiec stwierdziłem że sam sobie je zrobie i miedzy cylindrem a karterem dałem cieka warstwe silikonu, uszczelke z tekturki, i na to znow warstwe silikonu.. no i nastał mały problem.. Otóż wkładajac tłok do cylindra pierścionek olejowy stracił pierwszy pierścień od storony karteru... wykrzywił się, a zależało mi na szybkim złożeniu więc po prostu postanowiłem złożyc bez tego (licze się z tym że bedzie brał olej). No i nastepnie po włożeniu tloka,uszczelniona została głowica miedzaina uszczelka + silikon, wlożyłem łańcuszek z tą zębatka:P do głowicy.. założyłem to tak żeby pasowało:P Wszystko skręciłem itd. Chce odpalic.. a tu raz kopniak blokuje, a tu coś.. nawet nie zalapał... Przyszedł kolega ustawił mi rozrząd, zawory.. Kopniak przestał blokowac.. odpala od kopa-2... Ale efekt jest nie taki jakiego oczekiwałem. Otóż skuter na luzie bez gazu sam wkreca sie na obroty... ruch manetką powoduje przygaszanie motora.. Więc wziąłem dzisiaj do ręki śrubokręt wyregulowałem troszke gaźnik tzn tak ze na luzie sam nie dodaje gazu, utrzymuje stałe obroty... Ale gdy ruszam zaczyna strzelac z wydechu, przerywa, moze osiaga 15km/h nie ma mocy przez te strzały.. Świece wymieniłem na nową nic to nie pomogło... Regulacja gaźnika nie wiele zmienia.. Możecie mi pomóc, żeby jakoś to chodziło? Możliwe że kolega też coś źle zrobił, ale przynajmniej zapala;P Pozdro Ja obstawiam zapłon, ale nawet nie wiem jak mam się za to zabrac i czy w ogole jest sens to ruszac...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak tylko posłuchasz moich rad to będzie ok.

-Kup zestaw pierścieni
-Kup uszczelki na allegro i poskładaj to jak należy.

-Wyreguluje zawory według zaleceń producenta i ustaw rozrząd według poradnika http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=72201




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 11:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Bartek2580, kup pierścienie itd .Złóż to dobrze jak ma być ,lub komuś daj bo jeżeli się nie znasz ,większe szkody zrobisz niż myślisz .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 19:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Bez przesady... Dam rade:P Konrad324 a zapłon ustawia się automatycznie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ustawia si go na statorze.

Po przeczytaniu 1 postu w tym temacie widzę coś że nie dasz rady.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Konrad324, też tak mi się wydaje ,co do ustawienia zapłonu , pewnie jest tam oznaczenie na magnecie T i ustawienie rozrządu .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy