Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 7:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2011, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:53
Posty: 125
Lokalizacja: Szczerców
Pojazd:
Siemka.


Chciałbym przerobić kranik podciśnieniowy na zwykły przepływowy.
Da się coś takiego zrobić? Na pewno da!
Tylko jak? :P




_________________

Liczy się wnętrze a nie wygląd.. chociaż nie zaszkodzi jak jest ładnie :P

Aprilia SR High End 20 PS
!Zacnie!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Moje małe kochanie <3


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 15:58 przez Mati-Freak, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zatykasz otwór na wężyk do podciśnienia.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 22:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Konrad324, tak,ale najpierw musi przebić membrane aby paliwo leciało cały czas;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Wyraźnie w temacie napisał jak przerobić gaźnik. Więc uzyskał odpowiedź ;D

Ale zapewne chodziło autorowi o to czy da sie przerobić kranik podciśnieniowy na ręczny.
Odpowiadam, da się ale czy to opłacalne? Samo przebicie membrany to nie wszystko, bo paliwo będzie leciało cały czas, wtedy trzeba zrobić zaworek, ale kraniki nie są drogie, zwłaszcza ręczne więc lepiej kupić niż sie z tym bawić.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
tak jak poprzednicy mówią... zatykasz to wejście na wężyk podciśnienia w gaźniku i zmieniasz kranik na zwykły ręczny...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 16:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:53
Posty: 125
Lokalizacja: Szczerców
Pojazd:
Tak dokładnie chodzi mi o kraniK :P

Sorry ale ostatnio nie myślę racjonalnie bo mi gaźnik zalewa i cały czas o gaźniku myślę :d'

P.S już poprawiłem w tytule oraz w poście :)




_________________

Liczy się wnętrze a nie wygląd.. chociaż nie zaszkodzi jak jest ładnie :P

Aprilia SR High End 20 PS
!Zacnie!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Moje małe kochanie <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
źle wyregulowany/zacięty pływak albo po prostu przepuszcza ci zaworek iglicowy

rozumiem że chodzi ci o świecę ?? bo gaźnika nie może zalać xD chyba że ci cieknie z tego przelewu to wtedy można tak powiedzieć...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:53
Posty: 125
Lokalizacja: Szczerców
Pojazd:
Nie pytam się dlaczego mi zalewa święcę bo po prostu mam za dużą dyszę..

Temat jest o kraniku..

Gdzie mniej więcej znajduję się ta membrana w kraniku ? jak to przebić wgl?




_________________

Liczy się wnętrze a nie wygląd.. chociaż nie zaszkodzi jak jest ładnie :P

Aprilia SR High End 20 PS
!Zacnie!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Moje małe kochanie <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 17:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Odkręcasz kranik z baku i od kranika sitko..I od góry przebijasz membrane..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Lepiej kupić normalny kranik i zamontować potem będzie paliwo ciekło czy inne cyrki będą.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 19:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Lepiej kupić normalny kranik i zamontować potem będzie paliwo ciekło czy inne cyrki będą.


Zgadzam się warto wydać te 40zł na kranik niż później się denerwować jak się będzie lało....




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 11:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Wy to macie problemy ja tak zrobiłem i jest dobrze nic nie leci , przrzywacie to jak koniec świata opanujcie się :roll:

Mati-Freak, ucinasz to co się podłącza podciśnienie zakładasz nakrętkę na 13 lucz wbijasz ją dajesz śrubkę i gut dam ci fotę później.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 13:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jaki jest w ogóle sens przebijania membrany i zatykania podciśnienia, skoro równie dobrze można go całego wyrzucić i wyjdzie na to samo.
Wg mnie przerobienie na ręczny (czyli taki, który można ręcznie otwierać i zamykać a nie, że będzie lecieć cały czas) jest raczej trudne do wykonania i na pewno mało opłacalne.
Jak Ci szkoda kasy na normalny kranik to kup sobie w akwarystycznym sklepie zaworek od napowietrzania akwarium.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 16:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:53
Posty: 125
Lokalizacja: Szczerców
Pojazd:
grzes1211, prosiłbym o to foto ale już mniej więcej wiem jak to zrobić..

Wydawanie nawet tych 40 zł jest dla mnie bez celowe.
Bo kranik otwierany ręcznie i tak będzie niedostępny bo znajduję się pod plastikami..
A mam taki kranik na wężyk, którego mogę wczepić w wężyk w dowolnym miejscu i spełnia swoje zadanie..

Chce tylko zrobić tak aby z tego podciśnieniowego leciało cały czas paliwo.. ten drugi kranik będzie zamykany w razie potrzeby..




_________________

Liczy się wnętrze a nie wygląd.. chociaż nie zaszkodzi jak jest ładnie :P

Aprilia SR High End 20 PS
!Zacnie!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Moje małe kochanie <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 17:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zamykam już bo temat wyjaśniony.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy