Dzisiaj jest 14 maja 2024, 22:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Moduł
Post: 14 sty 2009, 21:49 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Czy do keeway'a matrixa pasuje taki moduł zapłonowy? LINK I czy przy jego wymianie będę musiał zmienić łożyska wału żeby wytrzymywały wyższe obroty?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2009, 23:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Tak pasuje :D Bo sam go nawet mam :D




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 12:46 
*

Rejestracja: 16 gru 2008, 20:43
Posty: 49
Pojazd:
Tak pasuje ten moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 13:52 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
A oryginalny moduł do ilu tyś. obrotów ogranicza? A ten do ilu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2008, 21:29
Posty: 31
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
oryginalny blokuje przy ok.9,5 obr. u mnie rocznik '08 blokuje przy 9tyś obr ale jak jadę z większej górki to do tych 9,5tyś obr dojdzie ale to z wielkiej górki :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 20:59 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
A ten nie ma ogranicznika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 21:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Nie, takie moduły nie mają żadnych blokad. Poza tym upewnij się że Twój moduł w ogóle jest zablokowany... Przekroczenie 10 tyś. obrotów jest niezłym wyczynem nawet na sporcie. Zastanów się czy w ogóle potrzebujesz ten moduł.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 14:37 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Ja maksymalne obroty jakie osiągam na tym module to około 8,6 tyś. Rzadko więcej, czasem z górki może do 9200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 15:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2008, 21:29
Posty: 31
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
powiedzcie mi po co jaką cholere wam ten odblokowany moduł do seryjnego cylindra który kręci się max do 9tyś obr?? na tyle to nawet pozwala seryjny moduł, nawet przy Sporcie nie jest aż tak potrzebny :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 17:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 16:05
Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
11karolb11 pisze:
I czy przy jego wymianie będę musiał zmienić łożyska wału żeby wytrzymywały wyższe obroty?

Nie będziesz musiał wymieniać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 17:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 20:11
Posty: 229
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Kumpel chińczykiem na stopkach wykręcił ponad 12 tys obrotów.




_________________

http://r9.fodey.com/2112/f8f4e1e8619e44 ... 66a2.0.gif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 17:35 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Mój matrix z elektronicznymi zegarami kręci 8600 więc podejrzewam że f-act też tylko że f-act'a mam z analogowymi zegarami (nie wiem czemu ale to był pierwszy f-act jaki był w mieście rocznik 2007)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2008, 21:29
Posty: 31
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
oskar777 pisze:
Kumpel chińczykiem na stopkach wykręcił ponad 12 tys obrotów.


no na stopkach to każdy umie :mrgreen: mówię wam że do seryjnego cylindra moduł jest niepotrzebny :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 12:10 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
A do 70 ccm bez zmienionego wału tylko z nowymi łożyskami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2008, 21:29
Posty: 31
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
zależy jakie kręci obroty ,ale przy sporcie też nie trzeba no chyba że wykręcasz te 9tyś obr(na prostej drodze) i czujesz że moduł cię hamuje to wymień :grin:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 17:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Nic nie będzie hamować, przy sporcie 70ccm nie trzeba modułu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 17:03 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Dobra dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy