Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 9:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: sprzęgło
Post: 09 kwie 2011, 16:25 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Witam, gdzie się znajduje sprzęgło w skuterze derbi vamos?? Silnik morini. I ile mm powinny mieć okładziny?? I po czym poznać, że sprzęgło jest przegrzane lub jest na wykończeniu?? Chodzi mi po rozebraniu sprzęgła. Czekam na pomoc i Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:17 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Wiesz w którym miejscu znajduje się dekiel ? <lol>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
W deklu przekładni
okładziny razem z sprzęgłem
powinny mieć 110mm lub 107mm




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 11:35 przez Morini, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Morini pisze:
powinny mieć 110mm lub 107mm


Chyba cię pogięło...

konrad9510, Odkręcasz pokrywę i masz dzwon odkręcasz go i ukazuję się sprzęgło , sprzęgło kiedy jest zużyte poznaję po okładzinach przykład na zdjęciach:

Nowe sprzęgło:

http://sqtery.com/gfx/newsfoty/tn_sprzeglostage6.jpg


Zjechane sprzęgło

http://img216.imageshack.us/img216/4417/dsc00330cf.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 21:51 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Aha, a jeszcze jedno pytanie jest możliwość wymiany samych okładzin w tym sprzęgle co stosowano w moim skuterze?? Jest to silnik morini a jak wiadomo silnik morini też stosowano w podajże aprilli sr i jeszcze kilku innych, więc jest możliwość wymiany samych okładzin??

PS: I to może być przyczyną, że ma muła na starcie gdzieś do 15/20 km/h a potem ciągnie dobrze?? I jak jest mała górka i skuter stoi w miejscu i jak się da gaz do dechy to jest buu ale nie takie jak źle wyregulowany gaźnik tylko jakby chciał jechać a nie mógł to są przyczyny końcówki sprzęgła?? Czekam na odpowiedź tych 2 pytań i temat będzie do zamknięcia. Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 09 kwie 2011, 22:07 przez konrad9510, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 23:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
konrad9510 pisze:
wymiany samych okładzin w tym sprzęgle


Nie można.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 8:02 
Zbanowany

Rejestracja: 03 kwie 2011, 8:31
Posty: 33
Lokalizacja: Kraj
Pojazd:
Tomek SR, Jak nie można ? Ludzie wymieniają same okładziny...




_________________

Future Sex Game...
Kochani Moderatorzy ;*

Laser X-Pro
Rolki 7.0g
Zolte sprezynki Polini
Pasek Dayco Kevlar

V-Max jaki wycisnąłem - 92km/h

Moje TGB :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 8:44 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Aha, niech ktos sie jeszcze wypowie, a dokladniej czy to co podałem w ps to czy moze byc to przyczyną sprzęgło? A dokladniej okładziny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 9:24 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
konrad9510 pisze:
Aha, niech ktos sie jeszcze wypowie, a dokladniej czy to co podałem w ps to czy moze byc to przyczyną sprzęgło? A dokladniej okładziny?

A widziałeś w jakim stanie masz okładziny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 10:23 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Nie, bo może jutro będę rozbierał dopiero, ale pytam się czy może to być tego przyczyna, więc?? Skuter od nowości nie było nic robione oprócz wymiany cylka+tłok i pierścienie przeze mnie, a takto skuter ma 11 tyś przejechane, więc może być tego przyczyna??


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 10:23 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 11:10 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Człowieku zaginasz mnie !!! Cały czas zadajesz pytania, mówimy co masz sprawdzić a ty dalej pytasz o to samo czy może to być przyczyną, ja pierd***, nawet pies by szybciej zrozumiał i sprawdziłby to o co prosimy.
Wszystko co jest zużyte może mieć nie korzystny wpływ na działanie - chyba logiczne, prawda ?
Jak sam robiłeś remont silnika to pierwszą rzeczą jaką bym sprawdził to kompresja.
p.s. jak dalej będziesz pierd*** takie smuty to więcej nie będę wypowiadał się w twoich tematach, rusz trochę głową i sprawdź to o czym piszemy, jak sprawdzisz to wtedy dopiero pisz co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 16:19 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
człowieku pytam się bo nie dostałem konkretnej odpowiedzi czy to może być ta przyczyna, a po co miałbym rozbierać jak nie będzie to to szkoda tylko czasu i brudzenia się. Że sam robiłem remont silnika to co oznacza, że nie umiem zrobić??? Kompresja b. dobra. W skuterach jestem dopiero początkujący.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 20:34 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Dalej pierdol*** trzy po trzy, myślisz że ktoś jest jasnowidzem i od razu wskaże Ci na przyczynę problemu ? śmieszny jesteś chłopie. Po za tym jak twoim zdaniem szkoda czasu i brudzenia się to wcale nie bierz się tego typu roboty i nie zawracaj ludziom głowy na forum, bo wypowiadamy się co masz zrobić a Ty olewasz to pisząc wciąż to samo na okrągło.


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 20:36 przez mati23, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 13:51 
*

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:05
Posty: 87
Lokalizacja: RDM
Pojazd:
Sprawdź to sprzęgło i będziesz miał pewność !! :shock:




_________________

CZĘŚCI KATANA(MORINI) PisaĆ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 15:07 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Teraz mam testy gim... w czwartek po południu sprawdzę albo piątek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 21:20 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie, żeby nie zakładając nowego tematu nie wiem czy jest coś wspólnego ze sprzęgłem no ale, jak skuter stoi na stopkach to kolo powinno się kręcić jak skuter jest odpalony i chodzi na wolnych obrotach?? Jeśli nie powinno się obracać to co to oznacza, że co jest zużyte i należy wymienić???


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2011, 21:21 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 13:54 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Akurat to nie ma nic do rzeczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Jeśli stoi na stopkach i się kręci koło masz źle wyregulowany gaźnik, za wysokie obroty trzyma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy