Dzisiaj jest 29 lip 2025, 14:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 kwie 2011, 19:52 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Mam problem.
Skuter kręci bardzo duże obroty, max na prostej 8600 obr/min, a jedzie tylko 63 km/h. Co jest grane? Z górki - 9300 obr/min a max to tylko 71 km/h (nie da rady więcej)
Teram mam:
- Tecnigas N-R
- Gaźnik Dell'orto 17,5 mm
- Polini AirBox
- Dysza 90
- Malossi Multivar
- Centralka HEBO Niebieska
- Rolki 6 g.
- Sprężynki HEBO Niebieskie

POMOCY!


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2011, 20:24 przez zimnyfull1, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 19:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Regulacja napędu spręzyny i spręzynki + rolki




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 19:54 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Spróbuj załozyć rolki ciut cięższe,ewentualnie moze Ci się jeszcze pasek ślizgać,albo sprzęgło skoro takie wysokie obroty ma.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 19:57 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Mate57
Przy 7,5 gr i sprężynie HEBO Czarnej ,miał strasznego muła a max wynosił 66 km/h ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:07 
Zbanowany

Rejestracja: 17 paź 2010, 19:26
Posty: 40
Pojazd:
keewaye mają to do siebie że mają takie przełożenia mają dobre przyspieszenie ale słaby v-max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:17 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Tylko ciekawe czemu przed założeniem gaźnika Dell'orto 17,5 + AirBoxa max wynosił 75 km/h na tej samej prostej??


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2011, 20:25 przez zimnyfull1, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
A spróbuj z seryjna centralką. Ja przy replicy miałem multivara rolki 6g , docisk seria i sprężynki hebo czerwone i najlepiej mi śmigało . z górek ponad 80km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:21 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
zimnyfull1 pisze:
Tylko ciekawe czemu przed założeniem gaźnika max wynosił 75 km/h na tej samej prostej??

Jeździłeś bez gaźnika?? też tak chce.

a tak na serio to będzie wina gaźnika jak tak mówisz




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:23 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
BU5t3R, przed założeniem gaźnika Dell'orto 17,5 :p Zapomniałem dodać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 19:47
Posty: 322
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
no to moze regulacja gaznika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
zimnyfull1, no to wyreguluj ten gaźnik..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2011, 12:00
Posty: 86
Pojazd:
regulacja gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:41 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Czyli co z gaźnikiem może być nie teges? Świeca jest koloru kawa z mlekiem, trochę zbyt brązowa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
zimnyfull1 pisze:
Czyli co z gaźnikiem może być nie teges? Świeca jest koloru kawa z mlekiem, trochę zbyt brązowa.


Powietrzem pokręć, standart 2 obroty odkręcone, możesz spróbować 1,5 obrota.




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 16:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
Ja bym stawiał na pasek tylko, że Tobie tak jeździ w sumie po wymianie, po kombinuj z regulacją jak to nic nie da to wymień pasek. Ja wcześniej na rolkach 5,5 gr miałem 9,5 tyś obrotów przy 75 teraz przy 75 km/h mam 7,5 tyś obrotów a wymieniłem pasek, ale dałem też i lżejsze rolki.




_________________

Nowa Maszyna
SUZI RG Kupiona: 7.06.2011
Osiągi 115 km/h

Nowe tarczki
Zębatki 17/49




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 17:49 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Pasek jest nówka DAYCO.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Regulacja gaźnika i jeszcze raz regulacja! Sprawdź przy okazji czy nie łapie lewego powietrza na króćcu. Nawet nie wiesz ile taka regulacja może zmienić, a sam się niedawno przekonałem na własnej skórze. Po wyczyszczeniu gaźnika i złożeniu na zimno wyregulowałem, aby się dało jechać. Dzień później pojechałem go rozgrzać. Ledwo dochodził do 70 km/h i przyspieszał jak na serii. Po regulacji sam się zdziwiłem, ponieważ ma duużo lepsze przyspieszenie, a rozpędziłem go do 80 km/h. Po schyleniu głowy, z górki doszedłem do ~87km/h, ale bałem się dalej cisnąć i przystopowałem, choć nie sądzę, by wskazówka poszła dalej. Przy naprawdę dużej górce złapałbym pewnie i 9 dyszek. A przypominam, że przed regulacją na ciepłym silniku było ledwo 70 km/h. Licznik prawie w ogóle nie przekłamuje. Góra 2-3 km/h (mierzone GPSem)
A się rozpisałem... Więc jeszcze raz: rozgrzej skuter i wyreguluj gaźnik!




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, 18:45 przez Radzimierz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy