Dzisiaj jest 18 lip 2025, 21:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 kwie 2011, 1:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Witam oto mój setup na początek.

-Cylinder: seria
-Gaźnik: Seria
-Wariator: Malossi Multivar
-Przeciwtalerz: Seria
-Sprzegło: Seria
-Dzwon sprzęgła: Seria
-Wydech: Stage6 Pro Replica - Chrom
-Sprężynki sprzęgła: Hebo Niebieskie
-Sprężyna dociskowa: Malossi żółta
-Moduł C.D.I: Seria
-Rolki: Stage6 5.5g
-Dysza: Seria
-Filtr Powietrza: Seria
-Przełożenia: Seria
-Pasek: Seria

i tu problem wyciąga on tylko 75km/h liczyłem na conajmniej 80 ;/ waże mało bo tylko 40kg wiec tu waga nie ma nic do gadania. Koledzy powiedzieli że mam dać podkładke co dostałem z wariatorem malossi na wałek a potem cały wariator o tak mam założone jak na tych zdjeciach.

oto podkładka:

Obrazek

i tak mam zamontowane, oczywiscie do konca dopchana i wario na to.

Obrazek

Inni koledzy mówili żeby tej podkładki nie dawać bo to niby blokada.

Teraz zaczeło coś brzeczeć jak traktor coś metalicznie na niskich obrotach 1.8tys-2tys, odkrecam wario i patrze zabierak wentylatora w mak posypany taka gwiazdka myśle sobie czemu może to ten dźwiek wydawało, teraz zamówiłęm 2 te zabieraki i zobacze.

I pytanie co zrobić żeby te 80 przekroczyć? dysze mam seria czyli zablokowana chyba.

I z tą podkładką wywalić ją czy ona ma być gdzie indziej czy jest ok jak składam?

Dziękuje za przeczytanie.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2011, 1:15 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 7:07 
*

Rejestracja: 10 kwie 2010, 19:02
Posty: 195
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Ciesz sie ze tyle ci idzie :D




_________________

Aprilia Sr 04r:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 13:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
No ale z moich założen i innych kolegów 8 dyszek powinnien isc przynajmniej licznikowo, tak wiec odjąć -3km/h bo tyle mi zaniża to bedzie 77 km;p a ja tyle nie wyciągam nie wiem czemu, aha i jeszcze jedno dobrze to mam założone jak tam tłumaczyłem o tej podkładce.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 13:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
To może spróbuj na dyszy 57,5 i na niej wyreguluj gaźnik, wgl to
daniel15802 pisze:
Ciesz sie ze tyle ci idzie

Dokładnie.
A swoją drogą to chłopak 18letni 40kg?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 13:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Dysza duzo nie osiagniesz, reguluj naped lepiej, jak przyspieszasz to jakie masz obroty ?




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 13:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
No start mam z 5tyś, jak przyśpieszam dam full manete to on wchodzi prawie na maxa do tych 45 potem troche spada i rozpedza sie średnio do 75 ;/.

Bihon, mam chorobe niski jestem i mało waże 155cm ;/.

Dobra ale opowiedzcie mi cos o tej podkładce bo ona mnie martwi czy dobrze mam ją załozoną? czy wywalić ją?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2011, 13:59 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 17:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
80 chyba nie osiągniesz bez cyla. 75 to już i tak dobry wynik jak na wydech i wario :)




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 17:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
a jaki tam masz przebieg?:) ja bym ci proponował wymienić jeszcze gaźnik na 17,5 mm:)




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 20:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
przebieg 1300km :) bo mam go od nowego.

Jak bym kupił dysze mikuni 60 dało by to coś?

i prosze waaas, powiedzice czy ta podkładka jest potrzebna czy nie bo jak narazie tylko slysze dobrze idzie, a mnie ta podkladka martwi ostro.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Słuchaj uważnie !
Dyszę proponuję zostawić fabryczną (57,5) lub ewentualnie 60
- porządna regulacja gaźnika łącznie z czyszczeniem filtra powietrza oraz samego gaźnika.

Z tą podkładką bardzo dobrze zrobiłeś - nie słuchaj kolegów to nie jest żadna blokada !!

TERAZ UWAGA !
idź do tokarza i skróć tuleję wariatora (tą z zestawu malossi) o 1mm !

Kupujesz rolki Malossi 4g- ewentualnie 4,5g (nie cięższe bo wydech S6 nie lubi ciężkich rolek)

Jak będzie po tym zabiegu jeśli będzie miał muła na starcie samym to dajesz sprężynki sprzęgła HEBO CZERWONE.

Nic pozatym reszte masz elegancko.

Jak zrobisz tak jak ci mówiłem V-Maxa będziesz mieć przy swojej wadze w granicach 90 a nawet 95 jak się wyłożysz :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2011, 20:53 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 21:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
No wrescie ktos odpowiedział.

Dysze mam chyba zablokowaną coś poniezej 57. wiec kupie mikuni 60 bo duzo różnicy nie ma 57 a 60, bo mam też dysze w domu takie 75-80-85 do filtra stage6 ale nie wiem czy nie zakładać.

Teraz mam rolki stage6 5.5g cieżke, jak zaloze 4.5g to spadnie v-max? poprawi mi sie przyspieszenie? bo lekkiego muła mam do 10-15 a potem jak burza.

Mam hebo niebieskie ale i czerwone w domu, wiesz moze jak je najlepiej zakładać bo ja sie meczyłem nad 1 UWAGA 25 minut nie wiem jak je zakladac ciezko strasznie, one takie mocne i to niebieską zakładałem, starch pomyslec o czerwonej ;(.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2011, 21:11 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 21:09 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
DJPIECZYWO, 95 przy wydechu i wariatorze... Ale mnie rozbawiłeś :lol: Tym bardziej że te nowe modele keewaya mają krótkie przełożenia...
Pyle, 75 to i tak dobrze, ale tu zostaje jeszcze napęd do regulacji jak pisał DJPIECZYWO. Te 80 powinieneś wyciągnąć, ale na więcej nie licz, bo to i tak dobrze :) Mi przy tym samym upie + malossi sport 70cc leci 85 gps tyle że przyśpiesza super :)
Jak masz muła na starcie to czerwone sprężynki powinny zalatwić sprawę ;)


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2011, 21:11 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 21:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
To co radzice mi z tą dyszą i rolkami, lub ewentualnie sprężynkami.

Tylko prosze was dajcie jakieś intruckje jak to założyć bo cieżko strasznie jest.

zakładałem jak ten pan na filmiku, tylko jemu to raz dwa wchodzi, a mi z srubokreta spada i tak odnowa i odnowa.

http://www.youtube.com/watch?v=t6P4AaaapsQ




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 21:18 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Pyle, Jakie Ci obroty kręci jak przyśpieszasz i jakie na maxa jak już jedziesz?
Masz jakieś luki w przyśpieszeniu, czy tylko ten start? W sprężynkach Ci nie doradzę, bo sam to ledwo robię, jak ty :P




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 21:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Obroty jak przyśpieszam to nie pamietam ale takie z 8-7tys, a jak na maxa jade to obroty 9tys-9.1tys, to co moduł zablokowany czy dysza?


Luki to może lekko po 55 do 75 lekki taki muł ale tak to leci jak burza. ;)

Bo on zaczyna jechać na obrotach 5tyś bo patrzyłem lekko manetką co raz wiecej gazu i patrze że przy 5 tyś już lekko sie toczy.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2011, 21:52 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 6:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Igi - muszę cię zmartwić jak Hurricane mojego dziadka z roku 2008 (ma już nowe przełożenia) leci na seryjnym tłumiku 85km/h to czemu jego skuter miał by 90km/h nie lecieć ??

Jeszcze on waży 40kg - mój dziadek ponad 70kg

u dziadka wymieniłem centralke, sprężynki sprzęgła pasek oraz wariator Malossi oczywićie i Hurrican 85km/h jedzie :mrgreen:


Mówie tu o prędkości licznikowej nie weś sobie do serca że to prędkość realna - bo realna zawsze jest 10km/h niższa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 15:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
U mnie zaniza 3-4km bo patrzylem gps, to co rolki lzejsze i dysze wiekszą i powinnien te 80 isc?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 15:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
jeżeli masz licznik cyfrowy to się zgodzę :D ze może tylko o tyle zaniżać ale jeżeli wskazówkowy to wątpię




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 15:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Cyfrowy. bo to wersja RS niby racing sport ;p

1. Jak sprawdzic czy modul blokowany?

2. Czy uwas tez tak dekiel od przekladni sie grzeje ze łape tylko tak lekko sie da dotknać? bo taki gorący?

3. Czy jak zakladacie pasek na wario to ciezko wam idzie? bo ja musze go niezle naprezyc i jakos brat popcha ja pokrece i jakos wlezie na ten wałek, a tak sam to nie dam rady. Patrzyłem na róznych filmikach ze ludzie przed zdjeciem sciskaja go na srodku i taki dzwiek jest, ja tez sciskam i nic to nie daje :shock:

4. Mam dysze w domu 75/80/85 kupywalem do filtra stage6 7cm żółtego czy bede musial regulowac gaznik, a co napewano ? iglicą czy tylko powietrzem? bo ja nie wiem jak to sie robi.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, 15:37 przez Pyle, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 15:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
1. Ile ci obrotow kreci podczas jazdy ?
2. U mnie jest cieply, chyba ze jade 30km z predkoscia 70km/h.
3. Lekko sprzeglo przyciagne do siebie i pasek jest luzny wchodzi lekko.
4.Gaznik musisz regulowac na poczatek zaloz dysze 75.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy