Dzisiaj jest 07 lut 2025, 19:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 kwie 2011, 21:40 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Cześć.Wiem, jest multum tematów związanych z tymi cylindrami, ale ja chciałbym się dowiedzieć coś jeszcze.
Do rzeczy.Słyszałem, że cylinder sam w sobie jest dość dobry, tylko mankamentem jest tłok, czy to prawda??
Teraz dalej.Jeżeli zdecydowałbym się na zakup owego cylindra, to czy muszę go jakoś specjalnie docierać ze względu na kiepskiej jakości tłok, czy tak jak każdy inny markowy cylinder??Ile oleju musiałbym dolewać do baku na 5l benzyny, przyjmując że nie będę rezygnował z dozownika?
Chciałbym pozostać przy oryginalnym gaźniku, ze względu na fundusze.Czy dysza w przedziale 100-110 byłaby odpowiednia do gaźnika dell'orto 12mm?
Jeżeli bym go dobrze dotarł i wyregulował, mogę liczyć na to, że mi trochę pochodzi??Oraz czy mogę liczyć na wzrost osiągów przy oryginalnym gaźniku tylko z większą dyszą i filtrem stożkowym??
Czy mogę coś w nim ewentualnie ulepszyć, zakładając, że nie mam zbyt dużych zdolności w portingu etc.?
Czy po prostu założyć tak jak jest, tylko odpowiednio dotrzeć i starczy??
Generalnie chodzi mi o tłok, żeby jak najdłużej wytrzymał no i osiągi, wiadomo.


Chcę się dokładnie wypytać, ponieważ nie dysponuje dużą kasą na markowy cylinder.
Prosiłbym o wypowiedzenie się osób co mieli do czynienia z tym cylindrem.
Z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
A czy masz inne czesci tuningowe, ze decydujesz sie na zakup 'sportowego' cylindra?
Sam cylinder wiele Cie nie da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 21:44 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Davy, Kupiłbym jeszcze jakiś wydeszek-wiadomo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
W 2T to podstawą jest Wydech potem Wario cylek itp




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Patryk0102 pisze:
Generalnie chodzi mi o tłok, żeby jak najdłużej wytrzymał no i osiągi, wiadomo.

Kup najwyżej chiński cyl i tłok jakiegoś vertexa, ale wartość tego tłoka przekroczy wartość chińskiego cyla :D

Patryk0102 pisze:
czy muszę go jakoś specjalnie docierać ze względu na kiepskiej jakości tłok, czy tak jak każdy inny markowy cylinder?

No raczej tak samo, ważne, żeby go nie przegrzać bo potem spuchnie tłok i kaput :<

Na twoim miejscu bym szlifował oryginalny cylinder i do niego dokupił tłok vertexa czy meteora :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
Moze zamiast cylindra lepszym rozwiazaniem bedzie inwestycja w wydech i wario? Uzywane mozna wyrwac w naprawde dobrej cenie a osiagi napewno beda lepsze niz dotychczas.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 21:58 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Rozumiem, ale przyjmując, że mam już te części, czyli wydech i wariator, to warto wkładać ten cylinder z allegro??Odczuję różnicę w osiągach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Patryk0102 pisze:
?Odczuję różnicę w osiągach?


No może minimalnie, ale to jednak chiński cylinder i wysokiej mocy z niego nie wyciśniesz...

Wsadź jeszcze seryjny cyl po szlifie + jakiś dobry tłok i będzie git, może nawet lepiej niż na tej chińskiej 70 ccm




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 22:02 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Czyli nie warto się w to pakować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
Ten gość co takie cylki sprzedaje pisze że osiągają moc 9-11km;P haha
A one nawet pewnie 4 km nie osiągają ;P




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Nie można mówić, że to nic nie daje. Taka 70 da wiele, nawet chińska. Taki kumpel ma 65ccm cylek chiński za 80zł i mu leci ponad 90. Skuter to TGB akros tec. Nie można twierdzić, że trafił i smiga. Dobrze wyregulował i śmiga elegancko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Zachęca, żeby tylko kupować, ale kto się zna to wiadomo, że na taki kit nie poleci :)

nitropet12 pisze:
A one nawet pewnie 4 km nie osiągają ;P

Szczerze mówiąc to nie wiem, ale max 6/7 kucy :lol:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 22:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
nitropet12, no wlasnie "PEWNIE" :)
Moj kumpel smiga w p/g na chinskim cylku tylko ze 50 cc i zrobil juz 2 tys klockow. Zadnych problemow z nim nie ma.




_________________

Polini Sport 70cc
Hebo Kevlar
dellorto 21mm + ssanie polini
Polni SpeedControl
LeoVince ZX


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 22:43 przez phantom, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 22:49 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Dobra, najwyżej zaryzykuje. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 9:27 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 18:22
Posty: 95
Pojazd:
mam teraz podobny cyl z tłokiem pokrytym teflonem cylinder jest bardzo dobrze wykonany cena 150 zł kończę docierać jak narazie jest wszystko ok po pierwszych 30 km nie jeżdżę wolniej jak 50 (kontrowersyjna metoda docierania),widzę ze niektórzy piszą ze taki cylek to jak seria a nie ma w tym prawdy sama pojemność 70 robi swoje, ma moc chętnie bym się ustawił z takim gościem i bym mu pokazał jak to jeździ na gaźniku 17.5 i polini for race 3,dobrze że wychodzi coraz więcej takich cylindrów oby tylko tłoki robili coraz lepsze bo to paranoja żeby za cylinder do takiego skuterka płacić po 400 zł i więcej gdzie w polsce się zarabia średnio 1200 zł ale większość części wam kupują rodzice więc cena nie gra dla was roli i trzeba płacić grube pieniądze za marke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 13:27 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
gibonek, To jak mówisz, warto kupować go??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 14:19 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
Mialem to, ztlokiem z zestawu nie polecam, z tlokiem lepszym daje rade al w tych kosztach mozemy miec juz lepszy zestaw. Cylinder to nie tylko pojemność a głownie kanały i jakos wykonania, a w tym jedno jak i drugie jest na niskim poziomie. Wymienialem go jak tylko mialem okazje bo duzo palil a v max przy yasuni z i hebo ng wyregulowanym wynosil 70 km/h z lekkiej górki ( Yamaha Aerox)




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 14:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
ynx, najpierw to się naucz pisać po polsku, a dopiero zamij się tuningiem z tego co przeczytałem 70 km/h :lol: widocznie nie masz pojęcia i tyle...

gibonek, tu się zgodzę ;) Po co wydawać kasę jak można nawet z takich cylindró wyciągnąć trochę potencjału ;)

Patryk0102, kup 100 - 150 zł cena przystępna więc może zyskasz trochę mocy i prędkości na tym cylku ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
ja w mojej am6 mam te chińskie 70cc
Jak miałem kupować moto to byłem trochę w kur...
a tu proszę zdziwiłem się miałem już kiedyś moto z am6 ale serie
nie ma porównania jestem zadowolony bez problemu idzie na gumę przy zmianie
biegu. Tłok ja narazie nie narzekam ponieważ nie puchnie itd . Mi dalej mało i jeszcze
będę powiększał i wszlifuję na lustro okna i kanał.
Jednym słowem mówiąc te cylindry kupi już od 160zl więc polecam każdemu tyle to dawałem za tłok do am6 :mrgreen:




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 15:20 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 18:22
Posty: 95
Pojazd:
jak zrobię więcej km to nagram filmik jak to chodzi,zgodzę się że w niektórych tych cylkach tłoki są źle wykonane,ale ja mam inny i jest ok tłok dobrej jakości,jak ktoś nie ma kasy to polecam,ale pamiętajcie o tym że najważniejsze jest to jak ktoś dba o cylinder i jak go dotrze,szczególnie ważne aby go nie przegrzać po dobrym dotarciu dopiero będzie widać dobre efekty :)
albo miałeś pecha i trafiłeś na jakiś shit albo nie wyregulowałeś go dobrze,do takiego cylka gaźnik 17.5 wskazany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy