Dzisiaj jest 27 lis 2024, 12:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2011, 6:35 
*

Rejestracja: 20 kwie 2011, 17:54
Posty: 29
Pojazd:
Słyszałem od pewnego mechanika że typhoony są barzdo słabe do tuningu mają wolną przekładnię a zmiana przekładni kosztuje od 600zł w góre. Co o tym sądzicie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 7:32 
*

Rejestracja: 15 sie 2010, 8:11
Posty: 74
Pojazd:
Mój typhoon z tłumikiem sportowym wyregulowanym wyłącznie jedzie 100km/h licznikowe
oraz ma świetne przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 7:35 
*

Rejestracja: 20 kwie 2011, 17:54
Posty: 29
Pojazd:
Mechol mówił że na seryjnej przekładni do 70km/h. Robi i sprowadza tylko włoskie skutery.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 11:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Radź się dalej pseudospeców...
lisiasty696 pisze:
Mechol mówił że na seryjnej przekładni do 70km/h.

W całości seryjny powinien licznikowo więcej pojechać.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 23:34
Posty: 8
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Dam ci taką rade... Nie słuchaj mechaników bo gówno się na skuterach znają.
Silnik P/G jest bardzo dobry i rzadko się psuje. Mój typhoon ma tylko gaźnik 17,5 i Stożek Malossi E5 i jedzie 90 km/h :twisted:


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2011, 0:04 przez MatiX1414, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 12:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
MatiX1414, licznikowe :D
lisiasty696, głupot Ci nagadał. Nieprawda




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 10:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 23:34
Posty: 8
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
niee. a tak dokładnie to 87 km/h :) w tym tygodniu jeszcze Leovinca wkładam :twisted:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190212 Wbijać ;)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 15:19
Posty: 376
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Zgadzam się z z chłopakami silniki P/G są bardzo dobrze ja mam już 3 sezon i jeszcze nic mi się nie popsuło . Tzn popsuło się ale z mojej winy polecam tylko i wyłącznie silniki P/G




_________________

Wariator Polini Super Speed
Sprzęgło Polini For Race
Filtr powietrza Polini AirBox
Wydech Laser x-pro
Cylinder Polini Sport
Gaźnik Stage6 Black Edition 19mm
GazBox Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 22:19 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 21:57
Posty: 6
Pojazd: piaggio typhoon
mam piaggio typhoona ,skuterjest ogólnie bardzo dobry, silnikowo pracuje idealnie. ostanio mam z nim problem którego nie moge rozwiązac licze na jakąś pomoc/podpowiedzi. gdy chodzi na wolnych obrotach wszystko jest ok. ale gdy sie jedzie przykładowe 50km/h czasem go odcina i gaśnie albo niegaśnie, różnie bywa, nie mam pojecia co to moze byc. myslalem, ze zle wyregulowany gaznik ale z gaznikiem wszystko jest dobrze. skuter jest cały seryjny jedynie gaźnik jest 17.5 gellorto. dysza 65. czy to dobre połączenie? czy moze to wina małej dyszy?? prosze o podpowiedzi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2014, 7:06 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Podałeś za mało informacji.
Czy prędkość 50 km/h to jest max. ?
Jakie są obroty silnika przy tej prędkości (dużę, małe)
Odcina zawsze czy tylko na zimnym lub ciepłym silniku ?
Czy usterka pojawiła się nagle czy tak miał "od zawsze" ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2014, 7:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Bona pisze:
prosze o podpowiedzi :)


Dellorto PHVA 17,5 były w niektorych rocznikach montowane seryjnie. Jesli skuter tylko czasami zaczyna szarpac/gasnac, ale po chwili juz jedzie normalnie to obstawiałbym zasyfiony gaznik/uszkodzony kranik podcisnienia, albo szwankujący zaplon.




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2014, 16:13 
*

Rejestracja: 06 cze 2014, 13:13
Posty: 10
Pojazd: piaggio
Bona pisze:
mam piaggio typhoona ,skuterjest ogólnie bardzo dobry, silnikowo pracuje idealnie. ostanio mam z nim problem którego nie moge rozwiązac licze na jakąś pomoc/podpowiedzi. gdy chodzi na wolnych obrotach wszystko jest ok. ale gdy sie jedzie przykładowe 50km/h czasem go odcina i gaśnie albo niegaśnie, różnie bywa, nie mam pojecia co to moze byc. myslalem, ze zle wyregulowany gaznik ale z gaznikiem wszystko jest dobrze. skuter jest cały seryjny jedynie gaźnik jest 17.5 gellorto. dysza 65. czy to dobre połączenie? czy moze to wina małej dyszy?? prosze o podpowiedzi :)

ja bm postawił na puchnący tłok tzn zaciera sie i po ostygnięciu lata dalej. Zdejmij cylek to zobaczysz, że masz złoma :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 1:49 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Opisz dokładniej jak to jest jak gaśnie. Tzn, że jedziesz, zgaśnie, zatrzymasz się i od razu pali czy jak? I bez względu czy zimny czy ciepły? Co do gaźnika i dyszy to dobre połączenie bo do serii cylka i gaziora 17,5 montuje się właśnie dyszę z przedziału 65-70.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 12:21 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 21:57
Posty: 6
Pojazd: piaggio typhoon
z cylindrem wsystko jest ok :) doszedlem do tego po niedlugim czasie, dostawal za malo powietrza, wywiercilem wieksza dziurkę w korku od paliwa i teraz smiga jak zły. na serii v-max to 90 km/h wiec calkiem spoko, zastanawiam sie nad jakims tuningiem optycznym , moze ktos cos podpowie? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 19:38 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
MAM tph na cylku motoforce 70, leo tt i sprżegle tec evo i łapie licznikowe 98-100. Dodam, że wstaje praktycznie z gazu na koło




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2014, 11:33 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 21:57
Posty: 6
Pojazd: piaggio typhoon
jakie kartery podejda mi do piaggio typhoon 50? chodzi mi o kartery z mocowaniem na hamulce tarczowe :P na koła od sr'ki 13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2014, 8:48 
*

Rejestracja: 11 lut 2014, 19:14
Posty: 32
Pojazd: Piaggio Tph
Bona pisze:
mam piaggio typhoona ,skuterjest ogólnie bardzo dobry, silnikowo pracuje idealnie. ostanio mam z nim problem którego nie moge rozwiązac licze na jakąś pomoc/podpowiedzi. gdy chodzi na wolnych obrotach wszystko jest ok. ale gdy sie jedzie przykładowe 50km/h czasem go odcina i gaśnie albo niegaśnie, różnie bywa, nie mam pojecia co to moze byc. myslalem, ze zle wyregulowany gaznik ale z gaznikiem wszystko jest dobrze. skuter jest cały seryjny jedynie gaźnik jest 17.5 gellorto. dysza 65. czy to dobre połączenie? czy moze to wina małej dyszy?? prosze o podpowiedzi :)



Możesz, mieć problem z cewkomodułem, lub masz słaba kompresję kolo cylindra :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy