Dzisiaj jest 09 mar 2025, 15:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2011, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
Witam.
Szukalem rozwiazania problemu i nie znalazlem, wiec postanowilem napisac swoj problem na forum.
Typhoon 70 gdy jest w miare zimny to przyspieszenie jest na bardzo dobrym poziomie, ale zaledwie po kilku minutach gdy sie zagrzeje, wolno rusza i nie nie wchodzi na obroty tak, jak powinien. Tlok mialem dojechany, wiec zmienilem go wczoraj, ale problem nadal zostal.
Pewnie napiszecie 'wyreguluj gaznik' probowalem regulowac i nic...
Wychodzi na to, ze jak jest zimny to pobiera wiecej paliwa a jak sie zagrzeje to go dlawi bo dawka paliwa jest za duza? Mam automatyczne ssanie i moze cos z tym? Moze byc tak, ze ssanie sie nie wylaczylo?

Nie jestem preclem w tym temacie, ale to mnie juz troche denerwuje a sezon sie rozpoczal i chce wreszcie zaczac normalnie trenowac.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 13:02 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Niewiem czy to dobre rozwiązanie.

Ale każdy mówi ze w takiej sytuacji jest słaba kompresja.

Ja też tak miałem i wina byla slaba kompresja.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
Ale przed zmiana tloka byl ten sam problem... A co do kompresji, to jak silnik jest cieply, to wystarczy musniecie kopki, zeby odpalil, a gdy kompresja jest mala, to silnik jets trudno zapalic, wiec nie wydaje mi sie, ze to wina zbyt malej kompresji. Przed chwila jezdzilem, zdjalem pokrywe przekladni i obadalem goracy dzwon sprzegla i on tak jakby krzywo sie kreci, nie ma przebarwien, ale to moze byc wlasnie objaw tego, ze jak sie zagrzeje, to rusza z niskich obrotow, (Wydaje mi sie, ze on puchnie) a kiedy dzwon nie zdarzy sie zagrzac, to przyspieszenie jest doskonale.
Hm, bycmoze znow sam sobie odpowiedzialem na pytanie xD Mam inny dzwon sprzegla w garazu, to skombinuje klucz pneumatyczny i zmienie. Moze okaze sie to trafnym posunieciem. Jesli to nie rozwiaze problemu, to napisze.


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 14:10 przez Davy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Daj zdjęcie świecy po dłuższej przejażdżce na wysokich obrotach.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
Docieram, a swieca ma kolor kawy z mlekiem, tylko na elektrodzie i wokol jej jest troche obkopcona.

Zamiast przepraszać za post pod postem, po prostu używaj opcji edytuj. Ostatni raz ostrzegam.
Booyaka


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, 13:37 przez Davy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 19:21 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Na cieplym silniku to ja odpalalem runnera ktory mial zardzewialy cylinder xD

To chodzi za ktorym razem odpali jak jest zimny...

Po calej nocy stania np.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
headkevin pisze:
Na cieplym silniku to ja odpalalem runnera ktory mial zardzewialy cylinder xD

To chodzi za ktorym razem odpali jak jest zimny...

Po calej nocy stania np.


Kazdy cylinder Ci zardzewieje po jakims czasie.
Nie mam ssania, wiec trzeba troche pokopac, zeby odpalil, ale za pierwszym kopnieciem zalapuje na sekunde. Ale jesli jest zimny i zapieprza, a po zagrzaniu jest totalny mul, to moze wymiana dyszy na wieksza cos pomoze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 19:52 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
YYYY?

A wkładasz tą igłe na miejsce ssania ?

albo cos żeby zakryło tą dziure?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 19:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
za małą dysze masz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:48
Posty: 331
Lokalizacja: Olesno
Pojazd:
a może już ci się sprzeglo kończy




_________________

P.H.U. OLEJNIK :
OPONY MOTOCYKLOWE I SAMOCHODOWE
CZĘŚCI, FELGI, PODNOŚNIKI
TANIO I SZYBKO
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=16946953
tel: 691 134 410




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
headkevin, Tak, zaslepilem ssanie srubka.
RunN, sprzeglo ma niecaly miesiac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 20:15 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Davy tam nie może być srubki tam musi byc orginalna igła nawet z wyciagnietego ssania

Bo ta igła dochodzi do konca i tam to zamyka wchodzi w ten dół

Jeżeli tam wsadziłes zwykłą srubke to byc moze od tego ci muli na cieplym jezdzilem bez ssania i tak wlasnie mialem




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
headkevin pisze:
Davy tam nie może być srubki tam musi byc orginalna igła nawet z wyciagnietego ssania

Bo ta igła dochodzi do konca i tam to zamyka wchodzi w ten dół

Jeżeli tam wsadziłes zwykłą srubke to byc moze od tego ci muli na cieplym jezdzilem bez
ssania i tak wlasnie mialem


Przed tym zabiegiem tez mulil.
Skombinuje wieksza dysze i zobacze, jak sie bedzie zachowywal..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 21:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Jeżeli wymieniłeś sam tłok i nie zrobiłeś szlifu a na początku po wymianie tłoka było dobrze to wina leży po stronie cylka, gdyż jak pierścienie dotarłeś/ zjechałeś to nie ma juz dobrego ciśnienia, ale większość 2 suwów ma tak ze na zimnym ma większy wygar. Według mnie cylek...




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
radi95 pisze:
Jeżeli wymieniłeś sam tłok i nie zrobiłeś szlifu a na początku po wymianie tłoka było dobrze to wina leży po stronie cylka, gdyż jak pierścienie dotarłeś/ zjechałeś to nie ma juz dobrego ciśnienia, ale większość 2 suwów ma tak ze na zimnym ma większy wygar. Według mnie cylek...


Nie powiedzialem, ze po wymianie tloka bylo dobrze.
Wczoraj zalozylem nowy tlok i jak jest zimny to wszystko jest ok. Zagrzeje sie i hooy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 0:02 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Ja też mówie że wina po stronie cyla.

Kompresja albo cos innego.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 8:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
mi sie wydaje że wina leży po stronie napędu. Gdy sie nagrzeje sprężyna centralna traci swoje właściwości (staje sie miękka) i już nie będzie takiego przyspieszenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 9:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 19:32
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Nykobing Dania
Pojazd:
limak1808 pisze:
mi sie wydaje że wina leży po stronie napędu. Gdy sie nagrzeje sprężyna centralna traci swoje właściwości (staje sie miękka) i już nie będzie takiego przyspieszenia.


Na innej sprezynie tez tak bylo.
Pobawie sie dyszami, iglica i srubkami, jesli to nie pomoze, to zmienie cylek.

EDIT.
Dzisiaj poszedlem do garazu i odpalil za pierwszym razem bez gazu, wiec wykluczam cylinder.


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, 15:24 przez Davy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 14:39 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 8:41
Posty: 56
Pojazd:
a wiec mam ten sam problem.

wykluczam cyl bo to nie mozliwe a po drugie kreci prawidlowo na zimnym to nie to... mialem 50 zatarta ostro i na odpalenei chwile kopki a jak wilgoc czy deszcz padal nie odpalilo juz, do rzeczy

wydaje mi sie ze sprzeglo i u ciebie u mnie jak sie nagrzeje np. 5km jazdy szybszej/max grzeje sie ty mu gazem a on BUUUU i tak slabiutko ostygnie albo z miejsca rusza o zalapie dodam ze nie ma ciagle mula tylko albo sie POWOLUTKU wkreca w obroty albo wcale. :) prosze rowniez o pomoc




_________________

Peugot Speedfight I - LC
Leovince ZX - Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 19:09 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
No własnie myslalem ze jak zmienilem cylinder to juz tego niema i mam nadal to samo.

Ja też to mam ale stawiam na sprezyne centralna




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy