Dzisiaj jest 22 lip 2025, 22:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2011, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Więc tak. Szybko i na temat ponieważ nie mam czasu :)

1. Gdy ściągnę stożek króciec jest cały w benzynie.
2. Gdy jadę od startu na pełnym gazie osiąga prędkość 110-115 km/h przy czym powyżej 100 wolno przyspiesza. Gdy jadę po trasie przez pewien okres około 70km/h na jak najmniejszych obrotach i odkręcę manetę to równo przyspiesza aż do 120 km/h. Myślałem, że brakuje paliwa i przez jakiś czas naleci i jest ok, lecz również myślę sobie, że by wtedy nie było paliwa w stożku.

Czy to wina lekko zużytego zaworu membranowego? Że paliwo cofa się do stożka i gorsze przyspieszanie? Gaźnik czyściłem i regulowałem jako tako, bez różnicy. Dysza 95. Bardzo duże spalanie bo coś około 9-10 / 100km.
Setup to Malossi Sport 70 porting, yasuni Z i gazior 17.5. Napęd seria. Bak cały, wszystkie połączenia szczelne, wężyki całe, uszczelki w porządku.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2011, 15:14 przez Peluś, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 15:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Refresh.
Zamówiłem membranki polini 0.3mm. Będą odpowiednie?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 15:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Refresh.
Odpowie ktoś? :/
Membrany jeszcze nie doszły...




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
. . To ze paliwo sie cofa to moze byc wina membranek jesli są seryjne. . Bo to masz je z pojemności 50ccm prawda? . Sprawdz pływak tez czy dziurawy nie jest. . . Jesli jest to tez moze ci sie przelewac paliwo;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Ja bym się pokusił o Gasboxa. Powinien po częsci rozwiązać problem. Bym proponował zakup nowego zaworu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Więc tak.
Doszły membranki polini. Ucieszony składam zawór ale dalej odstają :shock: Próbowałem równać blok ale nic z tego. Kumpel ma jutro mi poszukać zaworu to jedynie włożę moje membranki.

Gaźnik jest czyszczony, przygotowany pod włożenie. Wszystko szczelne. Pływak cały bo dziś czyściłem wszyściuteńko i sprawdzałem.

Tak, membranki obecnie były seryjne. Gasboxa proponujecie? To pokombinuję i z tym :)

Najbardziej mnie irytuje takie spalanie, gdy czytam o roxach kolegów z forum co to na full sporcie palą po 5-6 litrów. U mnie 9 przy spokojnej jeździe...

Dodam również, że z miejsca czasami ma kopnięcie a czasami nie. Moim zdaniem to ewidentnie wina zaworu. A wasze jakie jest zdanie? Narazie to tylko spekulacje z mojej strony. Przekonamy się jak wszystko złożę :)




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, 22:03 przez Peluś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 22:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Postaraj się skołować te zaworek, to może być dziurą w całym ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Refresh żeby nie zakładać nowego tematu.

Więc tak, założyłem nowy zawór cały bo nowe membranki polini już odstają :shock:
Dalej dużo pali. Do tego zauważyłem że komora pływakowa od spodu jest mokra cały czas w benzynie i się syf gromadzi. Jest wszystko szczelne. Ssanie, wężyki, uszczelka przy komorze pływakowej OK a jednak komora mokra. Jakaś jest inna możliwość? Bo nie mam zielonego pojęcia skąd to tam, dodam, że króciec gaźnik-stożek jest jakby w benzynie mokry. Regulowałem gaźnik - nie pomaga. Dysza 95. Ma ktoś jakieś propozycje co do spalania? Podsuńcie wszystkie pomysły jakie wam przyjdą do głowy a wszystko sprawdzę po kolei. Być może o czymś zapominam.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 20:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Hm tez mialem ten problem ze mokra komora była od zewnątrz. . Podgiolem blaszke pływaka tak aby szybciej zawór zamykał... I przestał walić paliwem. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 20:38 
*

Rejestracja: 09 maja 2011, 13:07
Posty: 1
Pojazd:
zobacz kranik czy nie leci wacha caly czas bo moglo sie podcisnienie zepsuc
Powietrza troche przykrec i zobacz czy mniej palic bedzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
gruszon18, Zobaczę z tym pływakiem.
Wierzbaf122, Kranik w porządku.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy