Dzisiaj jest 01 mar 2025, 5:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Grzanie Rs
Post: 20 kwie 2011, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Mam apcie po tuningu i mi sie strasznie grzeje odpale przejade gdzies z 3-6km i juz wchodzi na czerwone czyli 100-110 temp. Wiem ze Moze byc to pompka i termostat . (pompke niedawno sprawdzałem) .
Czy oprocz tych rzeczy (a i jeszcze zapowietrzyć sie może ale w to wątpię bo wlałem w chłodnie gdzies 1l ) moze byc cos jeszcze ??
A i dodam ze jak jest 100c to normalnie tam gdzie sie wlewa płyn to lub wode to ona tam jest zimna


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Hmmm... Ja bym stawial na ten termostat. Moze sie pieprzyc i nie puszczac cieczy w pelen obieg.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 20:02 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
kawojdi, jesli tam gdzie sie wlewa wode jest płyn zimny w tym zbiorniczku to pompa padła i nie ma obiegu i tyle co ma w cylku wody to tyle grzeje :)




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Jeśli woda jest tam zimna to znaczy, że nie ma obiegu.
Szukaj przyczyny właśnie w termostacie lub pompce.




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 21:21 
*

Rejestracja: 15 lut 2010, 22:03
Posty: 69
Lokalizacja: Jezowe-zaborczyny
Pojazd:
a jaki masz cylek bo jak 80ccm to moze warto by zmienic chlodnice na wieksza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
A ja mam tak obieg ze ja mam w zbiorniczku zawsze zimną a chłodnica jest gorąca... Bo mam inny układ chłodzenia farbczynie w rieju. Sprawdź termostat a potem pompke... Bo pompka moze sie krecić ale termostat blokuje... Załóż dodatkowo wentylator na chłodnicy :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 7:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Pompke sprawdzałem 2 dni temu teraz przyszedł czas na termostat .
arek16 pisze:
a jaki masz cylek bo jak 80ccm to moze warto by zmienić chlodnice na wieksza.

Nie to nie to cos sie za bardzo grzeje , Dobra dzis chyba weżnę i sprawdze termostat .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 13:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Sprawdź termostat i czy dobrze odpowietrzony;)
Ja się lekko dołączę do tematu. Mam tak że jak jadę np na 6tce albo innym iegu przy około 8rpm to temperatura zaczyna rosnąć. Czego to wina? Nie dotarty? Gaźnik 17,5 dysza 110+stożek, nie zaduża dysza?




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 13:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Może po prostu przy tych obrotach powietrze nie nadaża chłodzić chłodnicy... Sa to dosc spore obroty. Co masz prócz stożka, gaźnika i dyszy? wydech seria?
Może źle wyregulowany? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Wydech seria,ale dyfek i końcówka na przelocie, zawór tec racing kruciec tec, Nowy tłok Asso minareli. Przed sezonem na starym tłoku serii filtrze i dyszy 85 temperatura nigdy nie przekroczyła 90 normalnie było 80-85.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
A docierałeś? No napewno więcej będzie się grzał jak jakiś tun robisz... Ale hmmm... Może poprostu masz nie za dużą chłodnice i Ci nie nadąża chłodzić przy takich obrotach... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Zrobiłem spokojnie jakieś 200-250km;) Pasuje żeby się nie grzał bo chcę jechać 40km bez przerwy przy 7-8RPM;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Na trasie powinno być ok, może wentylator z tyłu na chłodnice? Do jakiej Ci dochodzi temperatury?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Normalnei jak jade spokjnie to jest na 80 a jak przycisne na 8rpm i jade tak to powoli rośnie aż zaczyna wchodzić na czerwone pole czyli 100 i wtedy zwalniam i redukuje i temperatura spada;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
jak jedziesz na 1 np 8tyś obrotów to rozumiem, że się może przegrzac bo jedziesz wolno i nie nadązy chłodzić ale na 6 przy 8 tyś prędkośc jest coś koło 90 więc juz wiatr tutaj powinien zredukować grzanie się... Ja nawet termometru nie mam tylko czujnik który nawet nie wiem czy działa ;/ Chętnie bym sobie skombinował taki termometr :D
A chłodnice masz czystą w środku między tymi blaszkami? ja miałem całą w piachu ze smarem to zgróbsza oczysciłem szczoteczka i benzyną... Ale na myjnie musze pojechać :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 16:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Motor nie ma grama smaru na sobie czyściutki jak z salonu wszytkie płyny nowe wszystko jak nowe xD Założyłem przed chwilią dyszę 85 i seryjny filtr i takjakby jest trochę lepiej;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
U mnie całyy brudny silnik był teraz trcohe ogarnęłem... Cóż no napewno będzie mniej się grzał przy mniejszej dawce paliwowo powietrznej... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Kontynuacja mojego tematu . Zdjąłem głowice i nie znalazłem termostatu wiec go chyba nie ma , Teraz nie wiem co dalej bo pompkę sprawdzałem tez tylko mnie dziwi ze kreci sie w tą strone czy to normalne wiecie jak u was do sie kreci ???(spójrz jak sa żeberka po układane )
Obrazek
Setup jaki posiada to
:arrow: Gaznik Mikuni 24m (dysza 102m)
:arrow: Wał korbowy Top Racing Evolution NG
:arrow: Cylinder Airsal 70/80c
:arrow: Przełozenie 14/43 (vMax)
:arrow: Filtr Air box (gabkowy)
:arrow: króciec sportowy chyba polini

A i dodam ze mieszankę robie recznie i robie 1:40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 19:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Dolałem oleju do baku i trochę mniej się grzeje. Myślałem o wywaleniu termostatu ale juz mi się niechce rozbierać, choć jak składałem moto to wrzucałem go do gorącej wody otwarł się trochę i po chwili zamknął;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy