Dzisiaj jest 27 lut 2025, 7:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2011, 20:40 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 19:36
Posty: 116
Pojazd:
Witam! Otóż mam problem. Od wczoraj nie odpalałem speeda dzisiaj z kolegą odkręciłem wariator i zmieniłem rolki, od tej pory nie chce w ogóle odpalić :( nie wiem czemu... na dodatek na pompie oleju są z dołu takie 2 plastikowe rurki ( takie jakby nakładało sie na nie wężyk ) jak przez 5-10 s przytrzymam rozrusznik to zaczyna z jednej z nich lecieć paliwo ;/ ... co może być tego przyczyną? kompresja jest.

Bardzo prosze o pomoc!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:52 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wariator,ani rolki nie mają nic z tym wspólnego,paliwo musi nie dochodzić,bądź iskry nie ma..




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:57 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 19:36
Posty: 116
Pojazd:
Mate57 pisze:
Wariator,ani rolki nie mają nic z tym wspólnego,paliwo musi nie dochodzić,bądź iskry nie ma..


wiem że wariator i rolki nie mają nic wspólnego z tym, ale pisze tak jak było. Paliwo dochodzi bo świeca od czasu do czasu jest mokra, iskra jakaś tam też jest.

Tylko czemu z pompy oleju leci paliwo ? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:01 
*

Rejestracja: 18 kwie 2011, 16:17
Posty: 14
Pojazd:
moze jak tankowales to wlales nie tam gdzie trzeba :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:14 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 19:36
Posty: 116
Pojazd:
f_p pisze:
moze jak tankowales to wlales nie tam gdzie trzeba :mrgreen:


jak masz tak głupio pisać to nie pisz w ogóle...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
wstrzyknij paliwa pod swiece zakrec i odpal z kopa




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:21 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 19:36
Posty: 116
Pojazd:
Sopel38 pisze:
wstrzyknij paliwa pod swiece zakrec i odpal z kopa


No właśnie wstrzykiwałem i to nie raz, zawsze tak odpalał jak tak zrobiłem. Ale teraz własnie w ogóle nawet nie chyci. Z kopki nie odpale bo mam półksiężyc ( chyba ) wytarty i nie odpali. jedyne co to starter elektryczny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:29 
*

Rejestracja: 18 kwie 2011, 16:17
Posty: 14
Pojazd:
wyluzuj troche, chyba ze na zartach sie nie znasz to przepraszam.

a tak na serio piszesz ze kompresja jest ale ile wynosi ???
sprawdzales membranki ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
jezeli stal kilka dni to moglo wyparowac paliwo z gaznika ale jakbys wstrzyknal to powinien zalapac... Wymien swiece tez




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jeżeli wstrzykiwałeś paliwko pod świece i nawet na chwilkę nie załapał to wina leży po stronie - cewki/świecy/fajki :) posprawdzaj dokładnie :D




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:36 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 19:36
Posty: 116
Pojazd:
f_p pisze:
wyluzuj troche, chyba ze na zartach sie nie znasz to przepraszam.

a tak na serio piszesz ze kompresja jest ale ile wynosi ???
sprawdzales membranki ???


dobra, dobra :D z tymi żartami :)

Kompresja nie wiem ile wynosi ale wiem że jest dobra ;]
membranek nie sprawdzałem, ale co to ma do tego? ;p chodzi mi o to skąd z tych 2 rurek w pompie oleju leci paliwo, jakim cudem? a po 2 na tych rurkach nie mam żadnych wężyków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:38 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 19:36
Posty: 116
Pojazd:
aragon pisze:
Jeżeli wstrzykiwałeś paliwko pod świece i nawet na chwilkę nie załapał to wina leży po stronie - cewki/świecy/fajki :) posprawdzaj dokładnie :D


No tak, wszystko pięknie ładnie, ALE dlaczego to się stało zaraz po tym jak wymieniłem rolki i zakręciłem wariator ? od tej pory już nie odpalił. Przecież cewka nagle by się nie z... fajka albo świeca też.

Propozycje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:38 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 19:36
Posty: 116
Pojazd:
Sopel38 pisze:
jezeli stal kilka dni to moglo wyparowac paliwo z gaznika ale jakbys wstrzyknal to powinien zalapac... Wymien swiece tez


Świece wymieniałem gdzieś pół roku temu. Ale świeca ma iskre;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
przemek1259, EDYTUJ POSTY !!
A skąd wiesz że mu się to nie stało przed odkręceniem wariatora ? nic nie piszesz że go odpalałeś po postoju przed wymianą rolek :)

Sprawdź na innej świecy i fajce jeżeli to nie to no to sprawdź jeszcze cewkę //...//




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:58 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 19:36
Posty: 116
Pojazd:
aragon pisze:
przemek1259, EDYTUJ POSTY !!
A skąd wiesz że mu się to nie stało przed odkręceniem wariatora ? nic nie piszesz że go odpalałeś po postoju przed wymianą rolek :)

Sprawdź na innej świecy i fajce jeżeli to nie to no to sprawdź jeszcze cewkę //...//



Dobra przepraszam :) na innej świecy sprawdzałem. A mam pytanie, ja to odkręcałem blokadą tłoka wkręcaną tam gdzie świeca, mógł pęknąć tłok ? i dlatego tak sie dzieje? no ale kompresja jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 22:01 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 19:36
Posty: 116
Pojazd:
MA KTOŚ JESZCZE JAKIEŚ PROPOZYCJE CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ?

BARDZO PROSZE O POMOC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy